HO heeft het bij mij eigenlijk bijna altijd wel goed..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
welke tool rekent echt een beetje nauwkeurig je middenveld voor de komende wedstrijd uit?
Moet komende zondag tegen een ijzersterke counteraar en ik wil net onder zijn middenveld duiken. Ik wilde eigenlijk gewoon dik over zijn middenveld heen duiken, maar natuurlijk werd er gister 1 van mijn middenvelder geblesseerd geschopt
die is ook gewoon voor de mac!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
HO heeft het bij mij eigenlijk bijna altijd wel goed..
hehehehehe sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
Loop ik onwijs lang de oefenpot te refreshen, op zoek naar mooie landen om naartoe te gaan....Ik zie de leukste landen voorbij komen, maar ben telkens net te laat.
Uiteindelijk denk ik wat moois te hebben geregeld, ik ga naar Peru.![]()
Blijk ik dat vlaggetje allang te hebben
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
Loop ik onwijs lang de oefenpot te refreshen, op zoek naar mooie landen om naartoe te gaan....Ik zie de leukste landen voorbij komen, maar ben telkens net te laat.
van onze belastingcentenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
Ja, lach allemaal maar. Allemaal kostbare werktijd verloren!
He, ik ga ook naar Peru, alleen heb ik het vlaggetje nog nietquote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
gv, gister vergeten mijn van blessure teruggekomen speler die slecht in voorgrondvorm is te laten spelen![]()
Tja, dat zijn lastige dilemmas hequote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef ScudRaket het volgende:
Hmmz, een leuk dilemma: Ik heb het vlaggetje van de UAE tegoed in week 16, bleek ik dat ik hem onwetend wéér heb gewonnen.Ditmaal in deze week, waarin ik eigenlijk een team uit Malta moet ontvangen in een cup. Wat zal ik doen?
De Flag Lottery Fed.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Tja, dat zijn lastige dilemmas he
Als je er zeker van bent dat je het vlaggetje in week 16 krijgt kun je hem nu wel voorbij laten gaan, of mij daar laten spelen
Waarmee 'win' je die vlaggetjes eigenlijk?
quote:
ohw.. ik wist niet eens dat er een limiet was op het aantal federaties waarvan je lid mag zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mezelf direct maar ff lid gemaakt
Ik merktte ook dat je van slechts 5 federaties tegelijk lid mag zijnNu moest ik mn lidmaatschap bij de scoring trainers fed opzeggen
jammer alleen dat die eerste stijger mn 30 jarige spits isquote:Konstantīns Cēbers: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Tobias Tegelaar: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |