ik dacht misschien wou je het wetenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die opmerking had niks met opleidingsniveau te maken hoor..
het is misschien maar beter als je niet meer gaat denken..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik dacht misschien wou je het weten
Gast. Zelfs dan niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
misschien word hij goed morgenvroeg
Als 'ie nu met Asafe weet te regelen dat 'ie NT-kwalificatiewedstrijden mag gaan spelen moet het er misschien nog wel inzittenquote:
EenSCH.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:
Hoog-gehalte in de posts hier.
[[ afbeelding ]]
S_S, sowieso moet je nu nog niks; het wordt pas belangrijk als je huidige coach een redelijk trainer wordt. Als-ie net gezakt is naar rampzalig duurt dat nog een seizoen. Hopelijk heeft je huidige coach dan goed ervaring!
Als dat niet zo is, kun je overwegen om een goed/slecht coach te kopen (extern). Dan kan je FC rustig doorstijgen in ervaring en dat bespaart je later weer geld: hoe hoger de ervaring, hoe goedkoper het is om iemand coach te maken.
Die zin kan ik ff niet volgenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:33 schreef Silver_Shark het volgende:
kortom:
als mijn huidige coach zakt na redelijk trainerschap en in die tussen tijd dat me FC na goed of uitstekend is gestegen maken na goed/goed coach
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:33 schreef Silver_Shark het volgende:
kortom:
als mijn huidige coach zakt na redelijk trainerschap en in die tussen tijd dat me FC na goed of uitstekend is gestegen maken na goed/goed coach
ik welquote:Op woensdag 8 april 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat inkoppertje wilde ik al niet plaatsen.
Kan dit in de OP?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:24 schreef rompompom het volgende:
Speciaal voor S_S (en anderen die worstelen met dit probleem):
[ afbeelding ]
quote:Na 26 minuten sneed Edwin Driessen voor de zoveelste keer vanaf rechts het strafschopgebied in en maakte weer dezelfde houterige schijnbeweging als alle vorige keren. Vreemd genoeg trapte zijn tegenstander er nu opeens wel in: 1-0 voor FDL.
Ach, het is toch maar een friendly. Zolang je geen blessures krijgt zou ik tevreden zijnquote:
Nee, was een competitie-wedstrijd van mijn jeugdteamquote:Op woensdag 8 april 2009 16:56 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ach, het is toch maar een friendly. Zolang je geen blessures krijgt zou ik tevreden zijn
Ach, daar geldt hetzelfdequote:Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nee, was een competitie-wedstrijd van mijn jeugdteam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |