Ik ging zondag een lekker stukje trainen op mijn racefiets. Op een gegeven moment rij ik naast het ketelmeer, over het fietspad. Verderop zie ik het alweer: weer een paar van die oudjes die niet rechtshouden. Als er nou niets aan zo komen: Okee, dan is het nog een beetje te begrijpen dat je de volledige breedte van het fietspad nodig hebt. Maar als er ook nog tegenliggers aankomen en dan gewoon stug links blijft fietsen:

Wat mankeert die mensen?? Sjeez

Ik kom daar dus met een gangetje eraan en ik bel. Geen reactie. Ik bel nog een keer. Weer geen reactie

De desbetreffende oma moest sowieso aan de kant voor de tegenliggers en dat doet ze dan ook op het laatste moment he, wat een kutvolk! En mij gewoon negeren.

En ja: die bel heeft ze wel gehoord: ik had wind mee. Als die oma nou gewoon gereageerd had, had ik er nog precies langs kunnen gaan voordat de tegenliggers de andere weghelft "blokkeerden". Maar neuh, TS moest weer afremmen tot een slakkegangetje van 10 km/h

[b]Klacht[b]: Mensen die niet rechtshouden op een fietspad en geen rekening houden met anderen

Paint: