waarvoor is dat dan weer nodigquote:Op woensdag 8 april 2009 07:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet je eens werk zoeken in plaats van de hele dag in je nest te blijven stinken.
Nou, met een fatsoenlijke baan heb je een groter inkomen dan wanneer je van een uitkering geniet. Derhalve hou je, na aftrek van je vaste lasten, meer geld over om uit te geven aan luxe diensten en/of spullen.quote:
ooh maar ik heb een trust fundquote:Op woensdag 8 april 2009 08:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, met een fatsoenlijke baan heb je een groter inkomen dan wanneer je van een uitkering geniet. Derhalve hou je, na aftrek van je vaste lasten, meer geld over om uit te geven aan luxe diensten en/of spullen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:16 schreef Cothen het volgende:
Politie bellen en Buma/Stemra bellen. Denk niet dat de werkgever van die lui een vergunning heeft om muziek op de werkvloer te laten horen en al helemaal niet om muziek in het openbaar af te spelen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 07:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet je eens werk zoeken in plaats van de hele dag in je nest te blijven stinken.
uurlonen zijn laag, dat verandert de situtiequote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef B.E.D het volgende:
Anderhalf jaar? Wat zijn dat voor trage bouwvakkers.
Ah joh, Radio 2 is super.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Mopst3r het volgende:
Radio is op zich nog niet zo heel erg, het is eerder de zenderkeuze
Hoewel die glasvezelpolen bij ons in de straat de hele dag 3fm ophadden, behalve op vrijdagochtend tijdens peter heerschop ofc
Op m'n oude stage hadden ze radio 2, dat is pas erg
1 van de redenen dat ik weg ben gegaan btw
Ik vond het eerst wel te doen maar nu is het toch wel afgezakt eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ah joh, Radio 2 is super.
De hele dag goede muziek. Zonder 5 reclameblokken per uur, zoals SlamFM
Radio 2quote:Op woensdag 8 april 2009 11:18 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ah joh, Radio 2 is super.
De hele dag goede muziek. Zonder 5 reclameblokken per uur, zoals SlamFM
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef Afwazig het volgende:
Bouwvakkers
Daarom heb ik altijd bijbaantjes in de bouw. Gewoon de hele dag lekker aso doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |