Sporza doet het beter met het wielerjaaroverizchtquote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef Slobeend het volgende:
Rot op met die interviews, ik wil sport zien.
In het Belgische jaaroverzicht was er iets van 15 seconden aandacht voor die etappe en werd de naam Belkin niet eens genoemd.quote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef marcodej het volgende:
De NOS is wel erg fan van die waaieretappe heb ik het idee. Terwijl die Movistar vs Froom-etappe veel vetter was.
Gewoon per sport doen inderdaad er is genoeg gebeurdquote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sporza doet het beter met het wielerjaaroverizcht
"Het Oranje sportjaar 2013" hoor ik net Dione zeggen, niks aan de hand dus.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dit beter het 'jaaroverzicht Nederlandse successen' kunnen noemen.
Er was zeker 2 seconden aandacht voor de landstitel. De zege op Barcelona was kennelijk niet belangrijk genoeg.quote:
Zo stond het niet in de aankondigingen, maar is inderdaad een betere benaming.quote:Op zondag 29 december 2013 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Het Oranje sportjaar 2013" hoor ik net Dione zeggen, niks aan de hand dus.
En met die verwachting was het meteen een prima uitzendingquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zo stond het niet in de aankondigingen, maar is inderdaad een betere benaming.
Nee en Mighty Mike ook niet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:55 schreef Evertjan het volgende:
is de finaleplaats van Haase/Sijsling tijdens de AO wel langs geweest???
Welke dieptepuntenquote:In het NOS Studio Sport Jaaroverzicht, dat wordt gepresenteerd door Dione de Graaff, komen vanzelfsprekend alle hoogte- en dieptepunten, en de mooiste en meest onvergetelijke sportbeelden van het afgelopen jaar nog een keer voorbij.
twitter:WilbertvK twitterde op zondag 29-12-2013 om 19:55:12@hendriksmj Wel jammer dat de grootse prestatie van @robin_haase en Sijsling, finale #ausopen niet benoemt is. Wel een hoogtepunt!! reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 29-12-2013 om 19:57:16@WilbertvK @robin_haase Compleet zijn kan helaas nooit. Maar deze had gekund. Eindredacteur maakt echter de keuze. reageer retweet
Dat is allebei wel vreemd. Maar ja, vooral darts is geen NOS-ding natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |