Weet je ook niet een stuk tekst?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik zoek een lied en ik hoor het de laatste tijd in het Engels, maar volgens mij is er een Duits origineel. Het is een gaaf nummer, heel bekend, ik weet alleen niet meer hoe het heet of hoe het gaat
En ik ben niet aan het leren
Ik heb twee tentamens aankomende week en ik had een mooie planning gemaakt en dat ging goed tot vanmiddagquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je ook niet een stuk tekst?
en waarvoor moet je leren?
ik heb vanavond een spaarzaam vrij avondjenet in de trein wel zitten studeren, voor een tentamen die ik over 2 maanden heb
heb hem al 3x niet gehaald en ga nu voor de 10
Veel plezier, mooie ervaring toegewenst alvast !quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vertrek morgen naar Australië en Indonesië. 3 weken.
Niet slecht, al zeg ik het zelf
En dat vertel je nu pas.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die Haribosnoepjes zijn zo mooi.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om nog even terug te komen op de discussie van gisteren: link!
quote:Ooh, and a bit of spittle for Dogme 95 authenticity
Snap je dan wat ik ermee bedoel?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Bijgelezen en het is toch altijd weer interessant om erachter te komen waar de TT op slaat
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
Cobra is droog trouwenser stond opeens een man naar me te loeren maar was druk bezig met kassa.
Hehe, ja gemene zon! En veel mensen trappen daar in, die zien een zonnestraaltje en halen gelijk hun slippers en shorts uit de kast. Even later lopen ze daar in de motregen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
nu schijnt de zon maar die is vet nep want het is hartstikke koud
Daar heb ik ook altijd last van. Dan sta ik al op omdat ik dan toch echt moet gaan, en dan typ ik staand nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
En ik moet naar de wc, maar daar heb ik ook geen zin in.![]()
De winkel waar jij werkt.. ben ik niet geweestquote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat telt niet, alleen de mensen die in de winkel zijn geweest
Ik zal wanneer ik op mn werk ben even kijken of ik er tegen een schappelijke prijs aan kan komen, wij kopen soms wel eens wat bij de Nederlandse distributeur van dat merk.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De enige Nederlandse verkoper is een webshop die a) dicht is en b) bij tweakers alleen maar slechte reviews had
Klinkt lekker Soempen het is hier idd bagger weer
Het begon goed, zonnetje enzo, nu regen
Ik vond ze ook engquote:Op woensdag 8 april 2009 19:21 schreef Soempie het volgende:
Susi, jouw ava, mijn vriend was vroeger bang voor die figuren.![]()
Is dat dat éne tentamen?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je ook niet een stuk tekst?
en waarvoor moet je leren?
ik heb vanavond een spaarzaam vrij avondjenet in de trein wel zitten studeren, voor een tentamen die ik over 2 maanden heb
heb hem al 3x niet gehaald en ga nu voor de 10
Zeker niet slechtquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De top40 doormeuzen wil wel eens helpenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik zoek een lied en ik hoor het de laatste tijd in het Engels, maar volgens mij is er een Duits origineel. Het is een gaaf nummer, heel bekend, ik weet alleen niet meer hoe het heet of hoe het gaat
En ik ben niet aan het leren
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb helemaal nergens zin in. Zelfs niet om maar gewoon te zitten.En ik moet naar de wc, maar daar heb ik ook geen zin in.
![]()
![]()
Straks maar m'n bureau opruimen, zodat ik morgen direct aan de slag kan.
Wat een kutbaanquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn hobby is het ook nietquote:
Dat is wel een bijzonder fijn lijstjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wyccie en mijn hobby's zijn: leuke dingen doen, eten en slapen.
Thuis hoorquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wyccie en mijn hobby's zijn: leuke dingen doen, eten en slapen.
whut?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Nesle het volgende:
Oh mijn god, net gesport (body-attackaaaaaa) en ik ben zo dood!
Jemig wat was dat zwaar, nieuwe dansjes ed... men men men
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |