Ik vond het ook gezellig.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
gezellig dat je even langskwam cobradat brengt de AKQ SCers score in mijn winkel op 5
5,5 ik ben eens langsgelopenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
gezellig dat je even langskwam cobradat brengt de AKQ SCers score in mijn winkel op 5
Nope, alleen de AKQers die ik ook gesproken hebquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er wel geweest, maar toen was jij er niet... heb je me nu wel of niet geteld?
ja dat telt niet, alleen de mensen die in de winkel zijn geweestquote:
Observeren hoort bij mijn werk.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef MaJo het volgende:
Cobra is droog trouwenser stond opeens een man naar me te loeren maar was druk bezig met kassa. Ik zeg hoi en ga weer verder en hij blijft staan
sorry dat je zo lang moest wachten, je kwam net op het drukste moment binnen
Volgende keer wil ik wel zeker weten dat je er bent, Lush is niet echt een winkel voor mijquote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, alleen de AKQers die ik ook gesproken hebmaar de score staat met jou erbij inderdaad op 6
Yep, altijd leuk om iemand eens in het echt te zienquote:Op woensdag 8 april 2009 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellig.Leuk om je eens in het echt te zien.
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, altijd leuk om iemand eens in het echt te zien
nu de rest nog. Who's next?
Denk dat we elkaar op de meet zullen zien, denk niet dat ik eerder in amsterdam komquote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, altijd leuk om iemand eens in het echt te zien
nu de rest nog. Who's next?
Ik ben uiteindelijk toch terecht gekomen bij De Slegte. Even wat juweeltjes opgepikt uit de 2de hands afdeling.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat telt niet, alleen de mensen die in de winkel zijn geweest
Oeh, welke?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk toch terecht gekomen bij De Slegte. Even wat juweeltjes opgepikt uit de 2de hands afdeling.
Eén is "Op de bres voor Neerlands onafhankelijkheid" uit 1939. Gaat over Defensie natuurlijk.quote:
Dat is alleen voor dwazen. Ik heb met nog NOOIT in mijn duim geschaaft. Praktisch onmogelijk indien je alles goed vasthoudt.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:01 schreef Susi het volgende:
De kaasschaaf over de duim
Dat is een tic van mequote:
quote:
Gelukkig heb ik het zelf ook nog nooit meegemaakt. Of gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is alleen voor dwazen. Ik heb met nog NOOIT in mijn duim geschaaft. Praktisch onmogelijk indien je alles goed vasthoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |