quote:
BONUSKLACHT : vriendjes die je fok!account niet eerst uitloggen voor ze in je topic posten !quote:
Dumpen die hap en naar mij toe komen!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:17 schreef Elfy het volgende:
[..]
BONUSKLACHT : vriendjes die je fok!account niet eerst uitloggen voor ze in je topic posten !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker zekerquote:
Je hebt geen fobo en dan ben je straks heul lilluk ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:18 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dumpen die hap en naar mij toe komen!
Oekraine heeft ook puntjes op de i, maar de spelling van de naam van het land maakt toch weinig uit. Als de kindjes maar niet op de namaakmerkkleding kwijlen is alles OKquote:
Ah kut, je hebt me door!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:25 schreef Elfy het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo en dan ben je straks heul lilluk ofzo
Dat was een verkapte zeg-dat-je-rijk-en-knap-bent-postquote:
Maar ik ben ook rijk en knapquote:Op woensdag 8 april 2009 00:28 schreef Elfy het volgende:
[..]
Dat was een verkapte zeg-dat-je-rijk-en-knap-bent-post
terechte klachtquote:Op woensdag 8 april 2009 00:11 schreef Elfy het volgende:
Lekker gedanst op de Macarena, op het liedje cowboys en indianen, Rihanna, Kelly Clarkson, Grease Megamix en meer van dat soort leuk spul
Dat bekt toch hartstikke lekkerquote:
Niet haten dopje van mequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |