Ontken het maarquote:Op woensdag 8 april 2009 08:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ] op man, dat was ik niet
wat?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:37 schreef Gupje het volgende:
Nog wat nuttigs gedaan gister dan Syndroom van Jitzzzze?
quote:
Sporten voor de Marinequote:Op woensdag 8 april 2009 08:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
![]()
Of je gister avond nog wat nuttigs hebt gedaan voor de samenleving? Of heb je weer op je kut liggen stinken voor de TV?
Ja, wil je mij aanraken?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je hebt wat gedaan voor ons vaderland
Wat PUB lullo's die de boel hier aan het verstieren zijn.quote:
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even een kort slotje. Gaat zo weer open
Even op mijn gemak wat notes zetten.
Ja normale mensen werken welquote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wie?
subentree: Gisteravond ga ik naar bed, vastberaden dat ik pas rond 1 uur wakker ga worden, zijn ze hiernaast aan het verbouwen. Lekker half 9 de boor erin en vragen of dat later kan is uit den bozeEn in m`n oranje string wil ik geen stennis schoppen
Mkeyquote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat PUB lullo's die de boel hier aan het verstieren zijn.
Genote en reacties verwijderd.
Ik heb 2 weken tentamen gehad en vandaag was m`n eerste officiele vrije dag jaa!!!!quote:
Nee, pupiesquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
Heb nog pupsen in de ogen. Of zeggen ze dat in huiland niet: Pupsen.
als je zo doorgaat krijg je pupsen op je ogenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
Slaapzand en zandwuppers zo noemen wij dat hierquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |