jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef s0k het volgende:
boys wat is dit voor itnernetfittie komop bezems dit is gewoon 1 grote fatoe ik dacht dat klbers altijd de topboys van fok waren die iedereen loesoe in hun kop maakte maar nee dit valt me tegen jullie zijn toch niet de bazen die jullie alure uitstraalt
Huh, WTF!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben uit de OP gehaald.Oh how the mighty have fallen
markant is mijn achternaamquote:
Ja, I know.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes, nog minder dan 6 uur slaap.
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Huh, WTF!
Ik stond er ook nog in een paar uur geleden.
nee wij zijn voorbereid op een invasie van interpunctieloze aliens jeweetzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jezus, hebben jullie beiden een tumor in je voorhoofdskwab ofzo
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe ik keek even in het vorige deel. Daar sta ik nog welIk mag dus hopen dat het een OP FAIL is.
WIE IS ER VERANTWOORDELIJK.quote:
haha goede fatoe jwtzquote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hilary clintonquote:
Bariquote:
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel.
McFearless heeft deze i.p.v. de nieuwe (deze) OP gebruikt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beter gewoon Parma.quote:
hoi.quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aight ik kan weer gerust gaan slapen.
Dan weten we wat ons te doen staat.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee.
Want de volgende die de lapo opent, maakt dus de verkeerde.![]()
Duurt nog effe hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
De LAPO te pakken krijgen!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan weten we wat ons te doen staat.
Ik heb de wekker om 5 uur gezet. Met dit postgemiddelde zitten we dan op 295 posts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |