http://www.hu.nl/NR/exere(...)htm?NRMODE=Publishedquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef karin-r het volgende:
[..]
Die site? Is er een site met de antwoorden of bedoel je dat je gewoon op internet heb gezocht??
Als er een site is met de antwoorden zou ik die ook heel graag willen bekijken!!!
Ja, vaag verhaal dat hij op GS stond. Snap niet wat de relevantie voor hun is.quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef febster het volgende:
Zo sta je als SvJ student opeens op GS. *klik*
Ik spui even mijn gal betreft college, dus ga ook eventjes huilie doenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:30 schreef jakkop het volgende:
Wat een huilies de laatste tijd in dit topic zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:
Deze week ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Over een dag of tien krijgen we de uitslag binnen. Ik wacht in spanning af.
Lekker hoor. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:24 schreef M_arijn het volgende:
In september ben ik erbij![]()
![]()
Totaalscore: 82.85
Plaats op ranglijst: 36.
Wooh!
Netjes man! Ik heb nog niets binnen trouwens...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:24 schreef M_arijn het volgende:
In september ben ik erbij![]()
![]()
Totaalscore: 82.85
Plaats op ranglijst: 36.
Wooh!
Waaauuuw! Gefeliciteerd. Ik heb ook een plaatsje weten te bemachtigen... 75,95 op de 78 plaats. Pfuwh, was wel even een huilbuitje waard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |