Mhaha idd. Maar dat was ook voor de minor, dus in totaal 745 waarvan 503 voor de 'normale' opleiding.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:41 schreef YourFavoriteDrugs het volgende:
[..]
Trouwens, er staat 503 kandidaten, maar die gast zei dat er dit jaar 745 mensen meededen en daarom verkeek ik mijn kansen nog meer
Ja volgens mij wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:40 schreef Joels het volgende:
Oke, maar die lotingsklasse kan ik dus verder negeren?
ik heb nog wat journalistiek boeken liggen hierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:55 schreef Joels het volgende:
En omhoog
Er is nog geen boekenlijst he? Die wil ik graag zodat ik nu vast kan rondkijken naar tweedehands exemplaren. Weet iemand wanneer die komt?
Moet je al die boeken uit dat excel-dingetje hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Drexl het volgende:De boekenlijst, gisteren ook in m'n mailbox ontvangen, alhoewel die lijst ietwat afwijkt (qua verdeling propedeuse en hoofdfase) van deze. Er zit in ieder geval wel een aantal interessante boeken tussen. Ik krijg er nu zin in
. Alleen al een paar keer gelezen dat die boeken amper gebruikt worden... (verkapte kick van Joels' vraag).
Ik heb wel een brief gehad dat ik die nog op moest sturen, dus ik ga dat voor de zekerheid gewoon doen. Beter een keer te veel dan te weinigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:31 schreef Drexl het volgende:
Lijkt me nietIk vermoed alleen de boeken die onder het kopje 'eerste jaar' staan, maar in de link hierboven staat ook een aantal dat onder 'hoofdfase 1' o.i.d. staat. Ook heb ik trouwens nog niet begrepen of je na de definitieve inschrijving via studielink je een kopie van je diploma/cijferlijst naar de HU moet sturen (de IBG heeft hem tenslotte al), of krijg je nog formulieren van de HU? Misschien dat iemand dat weet...
Ja, daar heb je gelijk in. Morgen maar even doen. Inmiddels al een kamer gevonden? (ik had je ook in het hospiteertopic gezienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik heb wel een brief gehad dat ik die nog op moest sturen, dus ik ga dat voor de zekerheid gewoon doen. Beter een keer te veel dan te weinig
Nog niet, maar ik ga morgen bij 4 koopstudio's kijken, verwacht dat daar wel eea uitkomtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef Drexl het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Morgen maar even doen. Inmiddels al een kamer gevonden? (ik had je ook in het hospiteertopic gezien)
Ok mooi. Is dat via koopstudio.nl?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ga morgen bij 4 koopstudio's kijken, verwacht dat daar wel eea uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |