quote:Zozo, daar stopte mijn Arsenalhart bij vlagen met kloppen.
etc.quote:Ik moest toch wel een traatje laten na het verlies van AS Roma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Als je uit Oss komt, ben je voor Top
Je gaat elke week naar de thuiswedstijden?quote:
Nee, die zijn 400 euro per stuk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je gaat elke week naar de thuiswedstijden?
Al is Liverpool dan nog wel mijn favoriet uit Engeland
In tegenstelling tot de meeste van mijn soort supporters zou ik wel door het vuur gaan voor mijn club.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat ik bedoel dus
Ze spelen toch niet elke week thuisquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je gaat elke week naar de thuiswedstijden?
Al is Liverpool dan nog wel mijn favoriet uit Engeland
Maar kom je er vandaan dan? Ben je opgegroeid met die club? Naam je Spaanse vader je elke keer weer mee naar het stadion?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef sezten het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste van mijn soort supporters zou ik wel door het vuur gaan voor mijn club.
En het is dat ik niet in Sevilla woon, anders wist ik het wel.
Maar dat komt allemaal nog bij mij(eerst een tattoo
)
Kijk dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef Biefstuk het volgende:
Wat dacht u van amerikaanse honkbalclubs!
Van die aidsnegers op straat met White Sox oversized cap inclusiefs gouden sticker!
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat ik bedoel dus
Maar misschien speelt hij er vaak mee in FIFA 2009? Dan weet hij ook een beetje hoe het er daar uitziet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja inderdaaden meneer setzen doet zich voor als ultieme supporterskenner die zegt dat er in Nederland een waardeloze voetbalcultuur is, maar het bij sevilla pas ECHT top is
Terwijl hij nog nooit in een voetbalstadion is geweest.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar misschien speelt hij er vaak mee in FIFA 2009? Dan weet hij ook een beetje hoe het er daar uitziet.
FC Oss!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Genius-F het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP. ALS JE UIT BREDA KOMT BEN JE VOOR KANKERNAC. KANKERLUL, MET JE ABONNEMENT OP DE VOETBAL INTERNATIONAL.
Nope, niks, nada.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar kom je er vandaan dan? Ben je opgegroeid met die club? Naam je Spaanse vader je elke keer weer mee naar het stadion?
Gastquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Nope, niks, nada.
Het is een beetje voort gekomen via mijn Spaanse internet vrienden waar ik ook Spaans heb van geleerd (Teamspeak en zo). Het merendeel van hun is voor Barca Valencia of Madrid.
En tja, zo opeens Sevilla gezien. Weet niet meer precies wanneer het begon.
Ik hield gelijk al van alles. De spelers, de fans, het stadion, de sfeer van de club gewoon, de stad zelf, de historie. Sevilla ¨supporter¨ sinds een jaar of 4. (Dus ong. 2004-2005).
En ik heb ook gejankt ja, toen Antonio Puerta overleed. Als je die kent.
Was dat niet 05/06?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Net toen ze toevallig de UEFA-Cup wonnen heh, gloryhunter.
Hoeveel wedstrijden heb je daadwerkelijk bijgewoond?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Nope, niks, nada.
Het is een beetje voort gekomen via mijn Spaanse internet vrienden waar ik ook Spaans heb van geleerd (Teamspeak en zo). Het merendeel van hun is voor Barca Valencia of Madrid.
En tja, zo opeens Sevilla gezien. Weet niet meer precies wanneer het begon.
Ik hield gelijk al van alles. De spelers, de fans, het stadion, de sfeer van de club gewoon, de stad zelf, de historie. Sevilla ¨supporter¨ sinds een jaar of 4. (Dus ong. 2004-2005).
En ik heb ook gejankt ja, toen Antonio Puerta overleed. Als je die kent.
0, en dat is TS´ hele punt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je daadwerkelijk bijgewoond?
Nou, als je al een tatoeage neemt, is verhuizen niet eens zo'n gekke stapquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef sezten het volgende:
[..]
0, en dat is TS´ hele punt.
Ik kan nu wel zeggen dat mijn plannen zijn om voor mijn 25ste te verhuizen naar Sevilla met alles er op en eraan, maar dat gaat toch niemand geloven
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat je echt fan kan worden van een club die je überhaupt nooit hebt zien voetballen. Ik heb wel sympathie voor bepaalde clubs, maar dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef sezten het volgende:
[..]
0, en dat is TS´ hele punt.
Ik kan nu wel zeggen dat mijn plannen zijn om voor mijn 25ste te verhuizen naar Sevilla met alles er op en eraan, maar dat gaat toch niemand geloven
Op internet+tv zie je toch net zo veel gevoetbald worden als dat je in het stadion zou zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:54 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat je echt fan kan worden van een club die je überhaupt nooit hebt zien voetballen. Ik heb wel sympathie voor bepaalde clubs, maar dat is iets heel anders.
Dat probeer ik ook te zeggen, bij sommigen, zelfs zonder enige relatie uit het verleden verder (familie, thuis etc.) gaat het echt echt wel wat verder dan ¨gloryhunter: laat ik voor een goede ploeg worden want die winnen veel¨quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou, als je al een tatoeage neemt, is verhuizen niet eens zo'n gekke stap
Ja, een bagger live-streampje van espanaFútbol.es is vergelijkbaar met daadwerkelijk in het stadion zittenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Op internet+tv zie je toch net zo veel gevoetbald worden als dat je in het stadion zou zijn.
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, een bagger live-streampje van espanaFútbol.es is vergelijkbaar met daadwerkelijk in het stadion zitten
Er zijn meerdere wegen om het te kijken met normale beeldkwaliteit. Maargoed er zijn ook genoeg mensen in Nederland die zeggen dat ze voor ajax zijn, maar ondertussen zijn ze er nog nooit geweest. Is in principe exact hetzelfde.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja, een bagger live-streampje van espanaFútbol.es is vergelijkbaar met daadwerkelijk in het stadion zitten
Mensen die te sneu zijn voor HD Sport1.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zou wel iets in kunnen zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:02 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is pure interessantdoenerij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |