De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
sja ik heb maar iets gepakt uit de laatste paar posts, ik heb het vorige topic niet zo gevolgdquote:
Doe ik ook altijd hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja ik heb maar iets gepakt uit de laatste paar posts, ik heb het vorige topic niet zo gevolgd
ja i kzou zeggen bijv 4 uur smiddags ofzo? het is een zaterdag toch? ehh ergens afspreken waar altijd veel plek is ofzo. ik ken utrecht niet zo goed, jij? als we wat concreets hebben verwerk ik het wel in de OPquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd hoor!
Maar over de 9e... Laten we daar eens iets concreter naar kijken dan. Ergens in de middag of zo? Of liever tegen de avond? En welk terrasje? Wat voor tent?
Eind van de middag/avond komt mij goed uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd hoor!
Maar over de 9e... Laten we daar eens iets concreter naar kijken dan. Ergens in de middag of zo? Of liever tegen de avond? En welk terrasje? Wat voor tent?
JonKeL!!quote:
Hoi!quote:
Ik denk het ookquote:
Hoe is 't?quote:
Hoi!quote:
Ben nog iets te vroeg hequote:
Of het topic nog wel open is tijdens de nachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je t niet zeker of je echt wilt tvp-en?
Ik heb geen vrij, 6 uur gaat de wekker.. Ik moet maar eens mijn bed in duiken...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
wie heeft er morgen nog meer vrij?
murm gaat heerlijk uitslapen morgen....
en dan ramen zemeniemand tips daarvoor? ik heb nog nooit mn ramen gewassen
![]()
en ja ze zijn echt goor
haha vast wel, zo snel gaat het nu niet....de tijd van een topic per uur is voorbij....quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ben nog iets te vroeg he![]()
[..]
Of het topic nog wel open is tijdens de nacht
Heb de OP al een beetje aangepast in de wikiquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja i kzou zeggen bijv 4 uur smiddags ofzo? het is een zaterdag toch? ehh ergens afspreken waar altijd veel plek is ofzo. ik ken utrecht niet zo goed, jij? als we wat concreets hebben verwerk ik het wel in de OPen moeten we eig ook in de wiki aanpassen dan he... weet jij hoe dat moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |