De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
sja ik heb maar iets gepakt uit de laatste paar posts, ik heb het vorige topic niet zo gevolgdquote:
Doe ik ook altijd hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja ik heb maar iets gepakt uit de laatste paar posts, ik heb het vorige topic niet zo gevolgd
ja i kzou zeggen bijv 4 uur smiddags ofzo? het is een zaterdag toch? ehh ergens afspreken waar altijd veel plek is ofzo. ik ken utrecht niet zo goed, jij? als we wat concreets hebben verwerk ik het wel in de OPquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd hoor!
Maar over de 9e... Laten we daar eens iets concreter naar kijken dan. Ergens in de middag of zo? Of liever tegen de avond? En welk terrasje? Wat voor tent?
Eind van de middag/avond komt mij goed uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd hoor!
Maar over de 9e... Laten we daar eens iets concreter naar kijken dan. Ergens in de middag of zo? Of liever tegen de avond? En welk terrasje? Wat voor tent?
JonKeL!!quote:
Hoi!quote:
Ik denk het ookquote:
Hoe is 't?quote:
Hoi!quote:
Ben nog iets te vroeg hequote:
Of het topic nog wel open is tijdens de nachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je t niet zeker of je echt wilt tvp-en?
Ik heb geen vrij, 6 uur gaat de wekker.. Ik moet maar eens mijn bed in duiken...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
wie heeft er morgen nog meer vrij?
murm gaat heerlijk uitslapen morgen....
en dan ramen zemeniemand tips daarvoor? ik heb nog nooit mn ramen gewassen
![]()
en ja ze zijn echt goor
haha vast wel, zo snel gaat het nu niet....de tijd van een topic per uur is voorbij....quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ben nog iets te vroeg he![]()
[..]
Of het topic nog wel open is tijdens de nacht
Heb de OP al een beetje aangepast in de wikiquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja i kzou zeggen bijv 4 uur smiddags ofzo? het is een zaterdag toch? ehh ergens afspreken waar altijd veel plek is ofzo. ik ken utrecht niet zo goed, jij? als we wat concreets hebben verwerk ik het wel in de OPen moeten we eig ook in de wiki aanpassen dan he... weet jij hoe dat moet?
Ja graag! vertelquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Sander het volgende:
Op zich moet ik hier als single wel een b'tje mee gaan posten. Moet ik me nog voorstellen enzo?
Stairway is een goede plek. kunnen altijd later nog verkassen ofzo. is wel heel groot dus altijd plek. maar alleen niet in de zonquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb de OP al een beetje aangepast in de wiki
Vanaf een uur of 15:00/16:00 lijkt me een goed idee ja. Eens denken, een terrasje op het Neude is met zo'n club niet echt leuk volgens mij, omdat dat veel te druk is en je dan met tafels moet gaan slepen en zo.
Er is natuurlijk de aloude Stairway, maar sommige mensen vinden dat dus helemaal niks.
Aan de Oude Gracht zijn er weinig tenten die grote terrassen hebben...
Ja moet ik wel gaan doen, maar moet nog wat energie kwijt. Is bijna wegquote:
quote:
quote:
Hoe lang single? Waarom single? Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef Sander het volgende:
Check! Sander dus, 24, woon in Arnhem. Single dus. Studeer informatiekunde aan de uni in Nijmegen, al staat dat nu op een laag pitje. Werk in een computerzaak (kan ook niet anders
), ik fiets en ik fitness. Verder valt er volgens mij weinig te vertellen. Ik heb geen bijzondere hobbies, ik teel geen aardbeien of verzamel dingen. Ik programmeer dingen, dat is het eigenlijk wel
.
Chickie!quote:
Problemen? Hou die maar lekker bij jequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang single? Waarom single? Wat is je probleem?
Chick!quote:
Everybody has issuesquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Problemen? Hou die maar lekker bij je
Goed, goed! Energie teveel, haha. Maar moet echt gaan slapen. Twijfel of ik ga fietsen, morgen regent het rond de tijd dat ik naar een vriendin ga fietsen..quote:
d'accord!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat we in de OP gewoon een tijd en een plaats voor de meet moeten zetten. Anders komt er niks van
Dag Sander!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Sander het volgende:
Op zich moet ik hier als single wel een b'tje mee gaan posten. Moet ik me nog voorstellen enzo?
otootje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |