De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
sja ik heb maar iets gepakt uit de laatste paar posts, ik heb het vorige topic niet zo gevolgdquote:
Doe ik ook altijd hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja ik heb maar iets gepakt uit de laatste paar posts, ik heb het vorige topic niet zo gevolgd
ja i kzou zeggen bijv 4 uur smiddags ofzo? het is een zaterdag toch? ehh ergens afspreken waar altijd veel plek is ofzo. ik ken utrecht niet zo goed, jij? als we wat concreets hebben verwerk ik het wel in de OPquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd hoor!
Maar over de 9e... Laten we daar eens iets concreter naar kijken dan. Ergens in de middag of zo? Of liever tegen de avond? En welk terrasje? Wat voor tent?
Eind van de middag/avond komt mij goed uitquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd hoor!
Maar over de 9e... Laten we daar eens iets concreter naar kijken dan. Ergens in de middag of zo? Of liever tegen de avond? En welk terrasje? Wat voor tent?
JonKeL!!quote:
Hoi!quote:
Ik denk het ookquote:
Hoe is 't?quote:
Hoi!quote:
Ben nog iets te vroeg hequote:
Of het topic nog wel open is tijdens de nachtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet je t niet zeker of je echt wilt tvp-en?
Ik heb geen vrij, 6 uur gaat de wekker.. Ik moet maar eens mijn bed in duiken...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
wie heeft er morgen nog meer vrij?
murm gaat heerlijk uitslapen morgen....
en dan ramen zemeniemand tips daarvoor? ik heb nog nooit mn ramen gewassen
![]()
en ja ze zijn echt goor
haha vast wel, zo snel gaat het nu niet....de tijd van een topic per uur is voorbij....quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ben nog iets te vroeg he![]()
[..]
Of het topic nog wel open is tijdens de nacht
Heb de OP al een beetje aangepast in de wikiquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja i kzou zeggen bijv 4 uur smiddags ofzo? het is een zaterdag toch? ehh ergens afspreken waar altijd veel plek is ofzo. ik ken utrecht niet zo goed, jij? als we wat concreets hebben verwerk ik het wel in de OPen moeten we eig ook in de wiki aanpassen dan he... weet jij hoe dat moet?
Ja graag! vertelquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Sander het volgende:
Op zich moet ik hier als single wel een b'tje mee gaan posten. Moet ik me nog voorstellen enzo?
Stairway is een goede plek. kunnen altijd later nog verkassen ofzo. is wel heel groot dus altijd plek. maar alleen niet in de zonquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb de OP al een beetje aangepast in de wiki
Vanaf een uur of 15:00/16:00 lijkt me een goed idee ja. Eens denken, een terrasje op het Neude is met zo'n club niet echt leuk volgens mij, omdat dat veel te druk is en je dan met tafels moet gaan slepen en zo.
Er is natuurlijk de aloude Stairway, maar sommige mensen vinden dat dus helemaal niks.
Aan de Oude Gracht zijn er weinig tenten die grote terrassen hebben...
Ja moet ik wel gaan doen, maar moet nog wat energie kwijt. Is bijna wegquote:
quote:
quote:
Hoe lang single? Waarom single? Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef Sander het volgende:
Check! Sander dus, 24, woon in Arnhem. Single dus. Studeer informatiekunde aan de uni in Nijmegen, al staat dat nu op een laag pitje. Werk in een computerzaak (kan ook niet anders
), ik fiets en ik fitness. Verder valt er volgens mij weinig te vertellen. Ik heb geen bijzondere hobbies, ik teel geen aardbeien of verzamel dingen. Ik programmeer dingen, dat is het eigenlijk wel
.
Chickie!quote:
Problemen? Hou die maar lekker bij jequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe lang single? Waarom single? Wat is je probleem?
Chick!quote:
Everybody has issuesquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Problemen? Hou die maar lekker bij je
Goed, goed! Energie teveel, haha. Maar moet echt gaan slapen. Twijfel of ik ga fietsen, morgen regent het rond de tijd dat ik naar een vriendin ga fietsen..quote:
d'accord!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat we in de OP gewoon een tijd en een plaats voor de meet moeten zetten. Anders komt er niks van
Dag Sander!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:26 schreef Sander het volgende:
Op zich moet ik hier als single wel een b'tje mee gaan posten. Moet ik me nog voorstellen enzo?
otootje!quote:
Jemie, wat een verhaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef Sander het volgende:
Oh ja, key issue. Single zijn. Had een relatie, twee jaar en acht maanden, dat ging uit vorig jaar augustus. Ja, ik heb de reeks nu pas ontdekt. Heb het 'uitgemaakt' vlak na mijn stage in Finland (voor mijn HBO). Ik kwam er achter dat ik het eigenlijk wel prima kon vinden zonder vriendin; in andere woorden, 'de liefde' kwam heel erg van haar kant. Daar had ik wel bij stilgestaan voor ik wegging maar toen ik eenmaal in Finland zat ging de knop een beetje om. Dat bleef knagen en toen ik eenmaal terugwas in Nederland, na een maand of zes in Finland te hebben gezeten, heb ik de knoop doorgehakt. En sindsdien dus weer in m'n uppie, al vind ik het wel ff prima zo.
haha stages in finland zijn niet goed voor je relatie nee. waar zat je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef Sander het volgende:
Oh ja, key issue. Single zijn. Had een relatie, twee jaar en acht maanden, dat ging uit vorig jaar augustus. Ja, ik heb de reeks nu pas ontdekt. Heb het 'uitgemaakt' vlak na mijn stage in Finland (voor mijn HBO). Ik kwam er achter dat ik het eigenlijk wel prima kon vinden zonder vriendin; in andere woorden, 'de liefde' kwam heel erg van haar kant. Daar had ik wel bij stilgestaan voor ik wegging maar toen ik eenmaal in Finland zat ging de knop een beetje om. Dat bleef knagen en toen ik eenmaal terugwas in Nederland, na een maand of zes in Finland te hebben gezeten, heb ik de knoop doorgehakt. En sindsdien dus weer in m'n uppie, al vind ik het wel ff prima zo.
Ojee, hoe komt dat? Haha. Hmm.. Dan zou ik niet gaan fietsenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed, goed! Energie teveel, haha. Maar moet echt gaan slapen. Twijfel of ik ga fietsen, morgen regent het rond de tijd dat ik naar een vriendin ga fietsen..
En met jou?
Stttquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, wat een verhaal![]()
Dat doen de meeste hier niet, hihi.
Wel bestquote:
maar dan moeten we even een tijd en plaats bedenken nuquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
d'accord!
[..]
Dag Sander!
[..]
otootje!
Dan zal ik m'n bek wel weer houden. Maar serieus, het is niet echt een geheimquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, wat een verhaal![]()
Dat doen de meeste hier niet, hihi.
Hey!quote:
Ik ook niet dus, haha.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee, hoe komt dat? Haha. Hmm.. Dan zou ik niet gaan fietsen![]()
Regen
Ja, hier prima! Heb net mijn mama iets voorgelegd, en ze reageerde niet echt![]()
Neeee! Het was juist heeél positiefquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan zal ik m'n bek wel weer houden. Maar serieus, het is niet echt een geheim.
dat bedacht een maat van mij zich ook... na 7 en een half jaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef Sander het volgende:
Ok, zaterdag 9 mei om 15:00 bij de Stairway.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dan moeten we even een tijd en plaats bedenken nu
Dat was iets positiefsquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan zal ik m'n bek wel weer houden. Maar serieus, het is niet echt een geheim.
Haha, mafketeltje ben je somsquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet dus, haha.:Y Komt door school dat ik energie teveel heb
Oow jammer, nog een keer voorleggen dus!
Daar hoop ik maar op...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Goed dat je het overleefd hebt & hopelijk is het morgen gezelliger op je werk...
Jullie zijn concrete meet-plannen aan het maken..?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, zaterdag 9 mei om 15:00 bij de Stairway.
En als mensen een beter idee hebben, dan zeggen ze dat maar!
Als wij het niet doen, doet niemand het volgens mij...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie zijn concrete meet-plannen aan het maken..?
Ik zat in Salo, bij Nokia daar. Het ging me niet echt om het vrijgezel zijn, dat was meer een bijkomstigheid. De manier waarop ik tegen de relatie aankeek ("meh, zal wel") versus de manier waarop zij tegen de relatie aankeek was gewoon niet erg in balans. En ik zag het gewoon niet goedkomen. Ik heb een lijmpoging gewaagd, maar eigenlijk wist ik het wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha stages in finland zijn niet goed voor je relatie nee. waar zat je?
maar wel grappig. uitgemaakt omdat je vrijgezel wilde zijnzou ik ook gedaan kunnen hebben...
Daar heeft-ie wel lang over gedaan, of ging het echt toen pas spelen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat bedacht een maat van mij zich ook... na 7 en een half jaar
Mja... officieel zou djazz het doen, hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als wij het niet doen, doet niemand het volgens mij...
Delen met jullie en de rest van het internetquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was iets positiefsJe mag je verhaal hier uiteraard kwijt
Gewoon tot ze ja zegt dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, mafketeltje ben je soms
Naja, ik zei dat ze er maar een nachtje over moest slapen... of twee... of drie...
Pfff... Ik zie wel.quote:
Wel, laat hem dan met een concreet plan komen. Anders zie ik het (zoals veel vaker gebeurd is) helemaal verwateren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... officieel zou djazz het doen, haha
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel, laat hem dan met een concreet plan komen. Anders zie ik het (zoals veel vaker gebeurd is) helemaal verwateren.
Of is het ook echt zíjn meet en mag niemand anders er aan komen?
Komt dat?quote:
quote:
Mijn nieuwe broeken geven af, hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb je in bad met een smurf gesmurft?
En nu zonder smurf he!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Mijn nieuwe broeken geven af, hahaha
En ik krijg het er niet af
Morgen even scrubben en in bad
nn Noukster!quote:
Jij ook! Niet te laat hèquote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef Murmeli het volgende:
zo ik heb de OP aangepast en ook wiki.
dus de meet staat
i kzal eens even in de agenda kijken of ik kan,
ok ok , ik zal mezelf eens uitleven op de OP en op wiki.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Als je er nou een enter of twee tussen gooit, en het in Bold zet en wat![]()
![]()
smilies omheen is het misschien iets duidelijker
En je zorgt maar dat je kan!
Super!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok ok , ik zal mezelf eens uitleven op de OP en op wiki.
ja ik kan, heb het net in mn agenda gezet. jij bent er dus?
Jij kan zo naar huis rollen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Super!
Ik ben er ook, ja. Heb altijd vrij in de weekends en ik woon in Utrecht, dus moet wel lukken.
Idd, had ik er toen straks in gezet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
Ja en dit staat er nog:
"Mocht je nog ideeen hebben voor de meet (specifieke locatie, tijd etc., post het hier ook even!"
Dat kan dan toch weg?
Is nog wel een half uurtje lopen. Wordt waarschijnlijk fiets of taxiquote:
Wat, jij?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:56 schreef Adolecens het volgende:
En weer een MOD in de controversiële reeks erbij
Ooo oke, ik snap hetquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Idd, had ik er toen straks in gezet.
Of maak er van "Mocht je een beter idee hebben... etc."
[..]
Is nog wel een half uurtje lopen. Wordt waarschijnlijk fiets of taxi
Fietsen ook wel hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ik snap het
Dan zal ik een taxi nemen meneerDat is veilig
Ik denk niet dat Fok! mij als MOD zou willen hebbenquote:
Haha okequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Fietsen ook wel hoor!![]()
Doe ik op zich wel eens vaker
Schopje ONZ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:59 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is, dit wordt het nachtbagger topic??
![]()
Ado is van de nachtploegquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:59 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is, dit wordt het nachtbagger topic??
![]()
Ik merk het!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben niet scherp, nog een beetje gaar van werk blijkbaar.
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:00 schreef Murmeli het volgende:
Zo beter? ik had eerst gezet van dat ze nog andere ideeen konden aandragen maar dat heb ik eruit gegooid. dan gaan mensen weer zeuren enzo. je moet gewoon geen ruimte laten.... hihi...
anderen kunnen altijd zo slim zijn om de OP weer aan te passen
quote:
Ik ben weer trots op mij - weer een stapje digibetisme erafquote:
Ga zo door en je zult spruitjes eten!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben weer trots op mij - weer een stapje digibetisme eraf
quote:
Nee, ik heb wat anders... wat precies weet ik nog niet, maar weet wel dat ik wat anders hebquote:
ik weet al wat jij hebt : geen zin!!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, ik heb wat anders... wat precies weet ik nog niet, maar weet wel dat ik wat anders heb
Doe je super goedquote:Op woensdag 8 april 2009 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben weer trots op mij - weer een stapje digibetisme eraf
ga jij die voor mij klaarmaken dan? wel met kaas en spekjes uit de oven hoor, anders vind ik ze een klein beetje saaiquote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga zo door en je zult spruitjes eten!
Whoei! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb mijn verborgen talent ontdekt: Fokken!!!
Geen zin is een groot woord, maar heb het niet zo op meetsquote:Op woensdag 8 april 2009 00:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet al wat jij hebt : geen zin!!
Klinkt luieren bekender in de oren?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Sporten, werken? Voor mij totaal onbekende begrippen
Ik vind spruitjes vies! Zou ze nooit zelf klaar kunnen makenquote:Op woensdag 8 april 2009 00:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ga jij die voor mij klaarmaken dan? wel met kaas en spekjes uit de oven hoor, anders vind ik ze een klein beetje saai
Ik bijt niet hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen zin is een groot woord, maar heb het niet zo op meets
Dat wel ja, maar word ik dan ook voor betaald!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klinkt luieren bekender in de oren?
noemen we het voor jou een verjaardagsfeestje, ok? ehh ff denken wie er rond die tijd jarig isquote:Op woensdag 8 april 2009 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen zin is een groot woord, maar heb het niet zo op meets
Zozo...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar word ik dan ook voor betaald!
Misschien mag jij dat juist welquote:
M'n zusje is dan jarig.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
noemen we het voor jou een verjaardagsfeestje, ok? ehh ff denken wie er rond die tijd jarig is
Beetje tandjes!quote:
Zoals ik altijd zeg je hebt werkpaarden en luxepaarden!quote:
LoLquote:Op woensdag 8 april 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
M'n zusje is dan jarig.
[..]
Beetje tandjes!
Ja, ik snap het!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals ik altijd zeg je hebt werkpaarden en luxepaarden!
en paarden die alleen nog maar geschikt zijn voor de kinderboerderij zoals ik.![]()
Nee een ziek paardje die alleen nog maar geschikt is voor de lijmfabriek!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap het!
Ben je al een bejaard paardje....?
voordeel van de nachtploeg he... de sfeer is vaak andersquote:Op woensdag 8 april 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik maak dit soort geintjes ook alleen 's avonds, anders krijg je de volle mep over je heen.
Hmm... Dat klinkt niet zo positief...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee een ziek paardje die alleen nog maar geschikt is voor de lijmfabriek!
Hi!quote:
Is het ook niet! Maar ja ik kan ook wel ach en wee roepen en de hele dagquote:Op woensdag 8 april 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt niet zo positief...
Mja, daar heb je ook gelijk in. Je moet er zelf iets van maken....quote:Op woensdag 8 april 2009 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het ook niet! Maar ja ik kan ook wel ach en wee roepen en de hele dagmaar daar schiet ook niemand wat mee op!
Hey T!quote:
Relaxtere sfeer, minder gezeik en veel gezelligerquote:Op woensdag 8 april 2009 00:20 schreef Murmeli het volgende:
is de sfeer anders snachts? hoe anders dan?
Is dat zo? Dat merk ik niet altijd hoor...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Relaxtere sfeer, minder gezeik en veel gezelliger
Mijn idee!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, daar heb je ook gelijk in. Je moet er zelf iets van maken....
Daarom, goed van je!quote:
Misschien heeft ze nog relaties gemist....?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
hoi tegan, hier is het gewoon hetzelfde als altijd, je hebt niets gemist ;)
had je anders verwacht dan?
Niemand single af? Geen dates/roddels? Jammerquote:Op woensdag 8 april 2009 00:23 schreef Murmeli het volgende:
hoi tegan, hier is het gewoon hetzelfde als altijd, je hebt niets gemist ;)
had je anders verwacht dan?
Do tell.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daarom, goed van je!![]()
[..]
Misschien heeft ze nog relaties gemist....?
Dat dusquote:
ah vandaar dat ik het de laatste tijd zo saai vond. ik ben er nooit meer snachtsquote:Op woensdag 8 april 2009 00:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey T!
[..]
Relaxtere sfeer, minder gezeik en veel gezelliger
Ik ben single af! Maar ik ben regelmatig single af en dat is mijn probleem!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand single af? Geen dates/roddels? Jammer.
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
Kennen we deze al??
[ afbeelding ]
Vul medewerkers in de ochtend en avond!
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:26 schreef Murmeli het volgende:
ik weet niet of er nog nieuwe relaties zijn. carooltje zegt niets meer over haar date en verder weet ik ook niks.
oja kudfokker ligt te snollebollen met iemand.... nja dat was het wel denk ik
tell us all about itquote:Op woensdag 8 april 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben single af! Maar ik ben regelmatig single af en dat is mijn probleem!
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
Kennen we deze al??
[ afbeelding ]
Vul medewerkers in de ochtend en avond!
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 8 april 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben single af! Maar ik ben regelmatig single af en dat is mijn probleem!
Hij snollebolt met iedereen volgens mijquote:Op woensdag 8 april 2009 00:27 schreef Tegan het volgende:
[..]. En Kudfokker was nog wel zo'n newbie. Doet hij goed
.
t is ook niet iemand van fok geloof ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:27 schreef Tegan het volgende:
.
Met wie was dat, met princessforyou?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:27 schreef Tegan het volgende:
.
Anders blijft er niets meer overquote:Op woensdag 8 april 2009 00:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet singles mogen hier ook posten....
Ik weet niets.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met wie was dat, met princessforyou?
Weet ik. Maar ik kom natuurlijk nooit meer hier als ik single af benquote:Op woensdag 8 april 2009 00:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet singles mogen hier ook posten....
quote:
Mijn probleem is niet het krijgen van een probleem, maar het er een tijdje mee volhouden. Ik weet steeds de verkeerde te treffen lijkt het wel.quote:
Leuk hoe je praat over je vriendin...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Mijn probleem is niet het krijgen van een probleem, maar het er een tijdje mee volhouden. Ik weet steeds de verkeerde te treffen lijkt het wel.
nn auto_!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:32 schreef automatic_ het volgende:
Mensen, ik ga afsluiten.
Slaap lekker alvast!![]()
Ja, komt er krom uit, want ik volg nu ook een programma. Het zijn meer mijn issues denk ik. Misschien ben ik er wel helemaal niet aan toe en moet k eerst voor mezelf eens op een rijtje zetten wat ik wil etc.quote:
ik welquote:Op woensdag 8 april 2009 00:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik kom natuurlijk nooit meer hier als ik single af ben.
Tja, of je het nou meent of niet. Ik zou het als jouw vriendin echt echt echt niet tof vinden als je zo over mij praat. Mijn fictieve vriend zou ik alleen kunnen ophemelen en anders is het mijn vriend niet of een grapje...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, komt er krom uit, want ik volg nu ook een programma. Het zijn meer mijn issues denk ik. Misschien ben ik er wel helemaal niet aan toe en moet k eerst voor mezelf eens op een rijtje zetten wat ik wil etc.
edit: Ja das ook gewoon enorm debiel geformuleerd dat eerdere berichtje van me.![]()
Ja ik ben ook een lul. Dat is mede mijn probleem.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, of je het nou meent of niet. Ik zou het als jouw vriendin echt echt echt niet tof vinden als je zo over mij praat. Mijn fictieve vriend zou ik alleen kunnen ophemelen en anders is het mijn vriend niet of een grapje...
Ik bedoelde het niet gemeen hoor. Wilde alleen aangeven dat je misschien ff moest nadenken of het wel slim was om met deze relatie door te gaan op deze manier. Are we ok?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een lul. Dat is mede mijn probleem.
Topic dood!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet gemeen hoor. Wilde alleen aangeven dat je misschien ff moest nadenken of het wel slim was om met deze relatie door te gaan op deze manier. Are we ok?
Mja, da's kutquote:
Ik moet over een hoop dingen nadenken denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet gemeen hoor. Wilde alleen aangeven dat je misschien ff moest nadenken of het wel slim was om met deze relatie door te gaan op deze manier. Are we ok?
Ja, gelukkig wel. En ik voel me ook een stuk beter als gister.quote:
Als een roosje, alleen dat gegaap nu is echt niet te kort!quote:Op woensdag 8 april 2009 06:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. En ik voel me ook een stuk beter als gister.
Jij?
Bij ons begint het nu te lopen. Veel gedaan in korte tijd. Gelukkig begin ik grip te krijgen op het proces. Dat scheelt al stukken. Onze deadline is voor vrijdag alles af te hebben voor wat nu op de planning staat. Dat wordt nog een uitdaging, maar ik ga er gewoon voorquote:Op woensdag 8 april 2009 06:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat sowieso, daar twijfel ik niet aan! zou wat zijn als ik in rotterdam nog steeds heel hard aan het geeuwen ben! Jij nog een spannende dag voor de boeg?
Hehehequote:Op woensdag 8 april 2009 07:03 schreef zbbrox het volgende:
hai sn00t en mnrmnr(tuduuududu) (muppets riedel)
Youre welcome!quote:
Ik droomde dat ik gebukt op bed zat met een roosje tussen m'n bilnaad, en dat jij aan dat roosje rookquote:Op woensdag 8 april 2009 07:43 schreef Q. het volgende:
Niet echt, katten hielden me vannacht wakker. Daarna heb ik nog over ze gedroomd, hele bizarre droom waarin ik droomde dat de katten een dubbelleven hadden bij de buurvrouw. En uiteindelijk kwam Obama ze redden.!
Gelukkig voel je je weer lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 08:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat was ik beroerd zeg gisteren!
Meestal als ik last krijg van migraine, begint dat 'smorgens al en kan ik gewoon in mn nest kruipen en valt de schade te beperken.
Nu begon het 'smiddags op de terugweg van Amersfoort en ging het veel te snel om de schade te beperken, bovendien werden de kindjes thuis gebracht. Die zijn trouwens wel heel lief en rustig geweest gelukkig
Maar ik voelde me dus echt heel erg beroerd, moest er bijna van huilen![]()
En nu gaat t wel, hoofd is nog wat zwaar, maar verder is t okee
Nou, dat vonden jullie vast ontzettend interessant
Wij hebben de primeur?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Nou, vanavond kan ik ook bij dit topic aansluiten. Liefde is niks joh
ik denk dat dit een teken is dat vandaag geen dag is om te fokkenquote:Op woensdag 8 april 2009 08:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik gebukt op bed zat met een roosje tussen m'n bilnaad, en dat jij aan dat roosje rook
Welkom alvast...quote:Op woensdag 8 april 2009 08:18 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Nou, vanavond kan ik ook bij dit topic aansluiten. Liefde is niks joh
Waaromquote:Op woensdag 8 april 2009 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat dit een teken is dat vandaag geen dag is om te fokken
Verschikkelijk geslapen, me kat zat steeds te piepen alsof hij weet dat hij zo gecastreerd gaat worden..quote:Op woensdag 8 april 2009 08:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen prinsesjeGoede nacht gehad?
kattenforumquote:Op woensdag 8 april 2009 08:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Verschikkelijk geslapen, me kat zat steeds te piepen alsof hij weet dat hij zo gecastreerd gaat worden..
Iemand nog tips?
PICSquote:Op woensdag 8 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
Gister veel en veelbelovend zitten smssen.Jawel, met een fokster. Jawel, ze zit in singles.
Goedemorgenquote:
Hej stukquote:
en een fiets kan re-pa-reren.. nouknouk.. nouknoukquote:
Druk op werk vandaag? Of lekker rustig?quote:
Hoi Nouk.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:59 schreef zbbrox het volgende:
en een fiets kan re-pa-reren.. nouknouk.. nouknouk
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
en een fiets kan re-pa-reren.. nouknouk.. nouknouk
hai!
Het zou uitzonderlijk zijn als ik NIET vrolijk wasquote:
Ja, wie, wie, wie?!quote:
Rustig.. Ik hoop dat het wat drukker gaat wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Druk op werk vandaag? Of lekker rustig?
Het is net negen uur.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Druk op werk vandaag? Of lekker rustig?
Op de ICT afdeling welquote:Op woensdag 8 april 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is net negen uur.Zijn er dan mensen die gelijk bij opstarten een chaos maken?
Genoeg!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is net negen uur.Zijn er dan mensen die gelijk bij opstarten een chaos maken?
hier welquote:Op woensdag 8 april 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
Gister veel en veelbelovend zitten smssen.Jawel, met een fokster. Jawel, ze zit in singles.
Nee vandaar mijn postquote:
Lastige mensen, wat ze zelf kapot maken moeten ze zelf maar maken.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de ICT afdeling welDan klagen mensen dat ze niet kunnen opstarten of hun mail niet kunnen openen..
Dat soort shit
We hadden er van de week eentje die beweerde dat zijn muis niet werkte..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lastige mensen, wat ze zelf kapot maken moeten ze zelf maar maken.
Cue.. Dat was de enige Singles van wie je het nummer had zei je gisteravondquote:
Ik denk dat ik het weet, maar ben de naam vergetenquote:
zo simpelquote:Op woensdag 8 april 2009 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Cue.. Dat was de enige Singles van wie je het nummer had zei je gisteravond
Dat is pas echt dom.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
We hadden er van de week eentje die beweerde dat zijn muis niet werkte..
Maar zijn hele pc stond niet aan
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb sinds ik hier zit 4 Fok!sters op msn
Ze hebben wel alle 4 mij toegevoegd
En als het Cue niet was is het Ripley want die zou hij smsen zei hij gisteravondquote:
Ja echt.. Sommige gebruikersquote:
Ach door een vrouwelijke gebruiker hier weet ik tegenwoordig dat een usb stekker in een UTP poort past, en daar ook in blijft zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
We hadden er van de week eentje die beweerde dat zijn muis niet werkte..
Maar zijn hele pc stond niet aan
Heb de nummers wel, maar niet in mn foon.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Cue.. Dat was de enige Singles van wie je het nummer had zei je gisteravond
Ik ken hetquote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ach door een vrouwelijke gebruiker hier weet ik tegenwoordig dat een usb stekker in een UTP poort past, en daar ook in blijft zitten.
"nee hij zit er echt in hoor, maar hij doet het niet"
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
En als het Cue niet was is het Ripley want die zou hij smsen zei hij gisteravond
Wat erg! Sommige vrouwen en computersquote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ach door een vrouwelijke gebruiker hier weet ik tegenwoordig dat een usb stekker in een UTP poort past, en daar ook in blijft zitten.
Box!quote:
Nou vertel.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heb de nummers wel, maar niet in mn foon.
Gisteravond iemand er bij gezet.
Ach over mannen heb ik er ook nog een hoopquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat erg! Sommige vrouwen en computers
Wijfquote:Op woensdag 8 april 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
met dit weer is het zoo lastig te bedenken wat aan te trekken, het is al snel te warm of te koud
Mannen kunnen net zo erg zijn, I know..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ach over mannen heb ik er ook nog een hoop
in mijn 'area of expertise'quote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
In ieder geval een zonnebril meenemenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
met dit weer is het zoo lastig te bedenken wat aan te trekken, het is al snel te warm of te koud
Dat zei ikquote:
Dat hebben wij hier ook een keer gehadquote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
En dat was veelbelovend? Daar kan ik me dan weer weinig van voorstellenquote:
ik zat te twijfelen tussen sweatshirt only of polo plus bodywarmer..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
in mijn 'area of expertise'
"hoe noem je dat als water over de weg gaat"
aquaduct
"en als de weg onder het water gaat"
een tunnel
"*komt heel ingenieus met de vraag* maar wat als de weg.. over het water gaat"
das een brug
nja.. je had er bij moeten zijn
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe dateslet? Na Cue en Rip verwacht ik Nouk, auto en JB nog wel.
Sommige mensen.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier ook een keer gehad
En toen ik nog op de servicedesk werkte kreeg ik een keer een telefoontje, die gast helemaal in paniek dat zijn PC het niet meer deed.
Dus ik zei "druk eens op enter"
Hij: "Hey, hij doet het weer ! Je bent een genie"
Bleek dat ding gewoon op screensaver / standby te staan
Nee die zou er geen problemen mee hebben wrsquote:
tis weer zonnig hequote:Op woensdag 8 april 2009 09:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In ieder geval een zonnebril meenemen
1 op msn KZ.. en die was KZ aan het spelenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb sinds ik hier zit 4 Fok!sters op msn
Ze hebben wel alle 4 mij toegevoegd
fancy jeans.. kekke schoenen.. en een '42' shirtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
dawgstar!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij wordt de nieuwe dateslet? Na Cue en Rip verwacht ik Nouk, auto en JB nog wel.
Ja, dat jullie niet denken dat ik hier super kansloos chicks van fok! aan het toevoegen benquote:
nee hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat jullie niet denken dat ik hier super kansloos fok!
Moet dat ergens raar zijn?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeg jij nou ik heb de nummers wel maar niet in mijn telefoon ik heb er iemand bij gezet
Eigenlijk denk ik dat welquote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat jullie niet denken dat ik hier super kansloos chicks van fok! aan het toevoegen ben
Dan ben jij dateslet afquote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |