quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:09 schreef Q. het volgende:
Gebruik een fatsoenlijke browser.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:09 schreef Q. het volgende:
Gebruik browser fatsoenlijke een.
Heh, doet ie bij mij ook inderdaad. Maar ach, hij slaat ze toch op. Daar ben ik al blij mee. Ik heb inmiddels maar geaccepteerd dat álle browsers beroerd werken. Je leert er uiteindelijk een beetje omheen te werken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:08 schreef Armoed het volgende:
Alle plaatjes slaan op als untitled.bmp en mijn internet files deleten/damaged of unknown objects deleten werkt niet.
Iemand toevallig tips buiten 'lol TS gebruikt IE' 'moet je maar firefox gebruiken' etc.?
Als je niet compleet debiel bent werken een lada en een lambo ook prima, wat ze kunnen is echter anders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die doen alsof IE en Firefox veel verschillenAls je niet compleet debiel bent werken beiden prima.
Kijk, daar zit je nu in een spagaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:08 schreef Armoed het volgende:
Alle plaatjes slaan op als untitled.bmp en mijn internet files deleten/damaged of unknown objects deleten werkt niet.
Iemand toevallig tips buiten 'lol TS gebruikt IE' 'moet je maar firefox gebruiken' etc.?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je niet compleet debiel bent werken een lada en een lambo ook prima, wat ze kunnen is echter anders.
Toch is het zoquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je niet compleet debiel bent werken een lada en een lambo ook prima, wat ze kunnen is echter anders.
En dit dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:09 schreef Q. het volgende:
Gebruik een fatsoenlijke browser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |