Alles mag.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:01 schreef Kabolter het volgende:
Tong, hoe heet dat moment dat Hilbrand nog een rondje moet?
Dat was hem!quote:
haha dubbelquote:
Ik kan me dit nog verdomd goed herinneren. Mijn toenmalige vriendin was toen net klaar van haar werk en ik moest haar ophalen. Heb dit in de auto onderweg op Radio 1 moeten meemaken.quote:
Is idd een sportmoment dat je nog heugt en weet waar je wasquote:Op donderdag 9 april 2009 00:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kan me dit nog verdomd goed herinneren. Mijn toenmalige vriendin was toen net klaar van haar werk en ik moest haar ophalen. Heb dit in de auto onderweg op Radio 1 moeten meemaken.
Indrukwekkendquote:Op donderdag 9 april 2009 16:07 schreef thloreg het volgende:
Mischien net zo 1,2,3 bekend maar onderstaande leek me wel iets wat de moeite waard was.
Haka New Zealand vs Tonga
De welbekende Haka van het rugby-team van New Zealand is altijd met veel egards ontvangen
door de tegenstander,maar wat als die tegenstander uit Tonga komt? Legendarisch en nog nooit
eerder vertoont.
Is goed genoeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
(Kon hem nergens anders vinden dan op de NOS-site, dus dan maar zo.)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:11 schreef Kabolter het volgende:
Het mooiste moment voor mij bljift toch:
Na de aanslag van Madrid, op de metro.
Failquote:
Appartementje op wintersport in Oostenrijk, heeele dag curling op de Oostenrijkste televisie. Dit was de enige afstand die werd uitgezonden. Ik stond daar te springen in de kamerquote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is idd een sportmoment dat je nog heugt en weet waar je was
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Appartementje op wintersport in Oostenrijk, heeele dag curling op de Oostenrijkste televisie. Dit was de enige afstand die werd uitgezonden. Ik stond daar te springen in de kamer
Stiekem vind ik het wel grappigquote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
Misschien wel een van de meest pijnlijke sportmomenten ooit. Onbedreigd op weg naar olympisch snelwandelgoud in eigen land en dan in de tunnel van het stadion nog gediskwalificeerd worden. Het commentaar van Reitsma maakt het natuurlijk af.
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/?zoek=saville
(Kon hem nergens anders vinden dan op de NOS-site, dus dan maar zo.)
Ja hallo, nu maak je het voor darters wel erg makkelijk om 9-darters te posten.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
De eerste 147 break bij het wereldkampioenschap in Sheffield:
De meest legendarische ontknoping van een wk finale tot nu toe:
Al is een 147 bij snooker nog wel een stukje lastiger.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ja hallo, nu maak je het voor darters wel erg makkelijk om 9-darters te posten.
Niet iedere 9-darter is even belangrijk als de andere. Het zelfde geldt voor snooker momenten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ja hallo, nu maak je het voor darters wel erg makkelijk om 9-darters te posten.
Kon er geen vinden met nederlands commentaarquote:
Ik speelde altijd NHL '98 op de playstation, ik ken al die namenquote:Op zaterdag 11 april 2009 03:10 schreef popolon het volgende:
Gevecht der gevechten in de NHL:
Meer bloed, zelfde gevecht:
op de nossite staat die met nederlands commentaar. Vind ik veel mooier dan die Engelse, zelfde met Usain Bolt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 03:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon er geen vinden met nederlands commentaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |