Ja wilt graag meedoen met de grote jongens, maar als het niet perfect is, zit je met je handen in het haar een huilie topic te openenquote:
Je zou wel naar je autodealer kunnen gaan als je radio niet aangesloten kan worden op je auto, terwijl ie op andere auto's wel past. Tenminste als je een gangbaar merk hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Als je autoradio niet goed werkt ga je toch ook niet naar de Audi dealer? Nee dan ga je naar Pioneer (of wat dan ook)
Of zit ik nu mezelf juist tegen te spreken
De grote jongensquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja wilt graag meedoen met de grote jongens, maar als het niet perfect is, zit je met je handen in het haar een huilie topic te openen_!
Nee dan Windowsquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De grote jongens![]()
Meer de jongens die stoer doen met hun perfect Ubuntu. Nou het is dus niet perfect.
Dus dan mag het niet gebruiksvriendelijk zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef Thomass het volgende:
Unix is ook meer een `computing' os dan een dekstop os.
Vraag het je medeusers dus. Ik had in het begin ook wat gezeik hier en daar maar net als met Windows als je een beetje weet hoe de OS in elkaar steekt en hoe je het aan moet pakken in het algemeen kom je er vanzelf wel in. Je bent Windows gewend, als Windows moeilijk deed met iets dan wist je waar je moest zoeken om het op te lossen. Kan ook met Linux.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je zou wel naar je autodealer kunnen gaan als je radio niet aangesloten kan worden op je auto, terwijl ie op andere auto's wel past. Tenminste als je een gangbaar merk hebt.
Maar goed we dwalen af.
Dat heb ik nou nog nooit gemoetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:46 schreef TheCoon het volgende:
Ja Linux, dolle boel.
Je eigen drivers moeten schrijven.
Ja je hebt een punt. Ik geef het dan ook nog niet op hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Vraag het je medeusers dus. Ik had in het begin ook wat gezeik hier en daar maar net als met Windows als je een beetje weet hoe de OS in elkaar steekt en hoe je het aan moet pakken in het algemeen kom je er vanzelf wel in. Je bent Windows gewend, als Windows moeilijk deed met iets dan wist je waar je moest zoeken om het op te lossen. Kan ook met Linux.
Wat ik probeer te zeggen is dat je zo ongeveer een afgestudeerd informaticus moet zijn om alle mogelijkheden te benutten die unix biedt..quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dus dan mag het niet gebruiksvriendelijk zijn
Dat zijn mensen die er wel enige moeite voor willen doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja je hebt een punt. Ik geef het dan ook nog niet op hoor.![]()
Maar moest nu ff klagen, omdat het toch wel een tegenvaller was, afgaande op de positieve verhalen van anderen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef rockstah het volgende:
Heb het ook eens geprobeerd. Het werkte even goed, waarbij ik alleen wel iets had van: leuk hoor, maar wat moet ik er nou eigenlijk mee?. Daarbij werkt natuurlijk veel reguliere software niet en moet je overal alternatieven voor zoeken, terwij je er weinig voor terug krijgt. Een paar dagen later probeerde ik het OS te updaten waarna mijn harde schijf het compleet begaf. Nu ben ik dus nogal zuur naar dat programma, zelfs als alles gewoon naar behoren zou werken snap ik niet wat het nou te bieden heeft. En dat het er dan ook nog eens in slaagt om een splinternieuwe HD te vernielen is natuurlijk al helemaal lekker.
Ik zou niet zeggen dat het allemaal onzinnig is maar ik moet er in ieder geval niks meer van hebben.
Ja, een OS wat je schijf kapot maaktquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef rockstah het volgende:
Heb het ook eens geprobeerd. Het werkte even goed, waarbij ik alleen wel iets had van: leuk hoor, maar wat moet ik er nou eigenlijk mee?. Daarbij werkt natuurlijk veel reguliere software niet en moet je overal alternatieven voor zoeken, terwij je er weinig voor terug krijgt. Een paar dagen later probeerde ik het OS te updaten waarna mijn harde schijf het compleet begaf. Nu ben ik dus nogal zuur naar dat programma, zelfs als alles gewoon naar behoren zou werken snap ik niet wat het nou te bieden heeft. En dat het er dan ook nog eens in slaagt om een splinternieuwe HD te vernielen is natuurlijk al helemaal lekker.
Ik zou niet zeggen dat het allemaal onzinnig is maar ik moet er in ieder geval niks meer van hebben.
Oh. Ja, sorrie. Ik ben nogal probleem oplossend ingericht en dan zit ik wel een beetje fout in KLB.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja je hebt een punt. Ik geef het dan ook nog niet op hoor.![]()
Maar moest nu ff klagen, omdat het toch wel een tegenvaller was, afgaande op de positieve verhalen van anderen.
Het is niet bedoeld als waarschuwing ofzo maar meer als melding. Ik snap ook wel dat Ubuntu niet opzettelijk om de haverklap schijven opblaast. Ik post gewoon mijn ervaring ook al is hij niet erg relevant. Het geeft echter wel aan dat het voor een gebruiksvriendelijk 'alles word geregeld' OS toch wel wat dingen tegen zich heeft.quote:
Het klinkt absurd ja. Maar op het moment dat ik het OS aangeef te updaten, hij daarmee bezig gaat en vervolgens reboot om daarna nooit meer op te starten dan kan je toch wel stellen dat het OS de schuldige is ja. Of je moet écht blind in toeval geloven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, een OS wat je schijf kapot maakt
Dat wist ik ook van te voren hoor, en het is natuurlijk niet hun schuld. Maar het is toch jammer.quote:En natuurlijk werken programma's die gemaakt zijn voor windows dan niet
Probeer jij het maar eens andersom, zelfde probleem
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:01 schreef rockstah het volgende:
[..]
Het klinkt absurd ja. Maar op het moment dat ik het OS aangeef te updaten, hij daarmee bezig gaat en vervolgens reboot om daarna nooit meer op te starten dan kan je toch wel stellen dat het OS de schuldige is ja. Of je moet écht blind in toeval geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |