Het is wel een boek waarvan ik me afvraag of ik het moet herlezen als volwassene.quote:
Iuno.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
Een mythologievraag:
Welke naam gaven de Romeinen aan de vrouw van de oppergod?
Dat was de Griekse naam.quote:
En die naam zocht ik inderdaad!quote:
Dat Grieks zit me vandaag wel even dwars.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
Dat was de Griekse naam.
Nah, je moet er wel gymnasiast voor zijn of een bovenmatige interesse voor hebben.quote:En die naam zocht ik inderdaad!
Volgens mij was deze zelfs voor een dummievraag nog iets te makkelijk, of niet?.
Ik heb nog wel meer leuke mythologievragen, maar de meeste passen beter in het gevorderdentopicquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat Grieks zit me vandaag wel even dwars.![]()
[..]
Nah, je moet er wel gymnasiast voor zijn of een bovenmatige interesse voor hebben.
Klopt!quote:
Nou, ik had Hestia willen antwoorden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij was deze zelfs voor een dummievraag nog iets te makkelijk, of niet?.
Gebied van Wernicke is belangrijk voor het begrijpen van taal. Gebied van Broca heeft een functie in de motoriek van taal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer ook de eerste T een kans te geven, maar ik weet er niks van af. Sorry.
Hoe heten de twee gebieden van je hersenen, vernoemd naar twee dokters, die verantwoordelijk zijn voor taal en spraak?
Broca en ...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe heten de twee gebieden van je hersenen, vernoemd naar twee dokters, die verantwoordelijk zijn voor taal en spraak?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef No-P het volgende:
Gebied van Wernicke is belangrijk voor het begrijpen van taal. Gebied van Broca heeft een functie in de motoriek van taal.
Nee.quote:
Dat is em.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |