Ik zal dat binnekort ook vast genoeg heel vaak mee gaan maken, aangezien ik op de klantenservice ga werken.. maar hieralvast een paar andere leuke
![]()
Helpdesk : "Hoe kan ik je helpen?"
Klant : "Ik ben mijn eerste email aan het het schrijven."
Helpdesk : "Oke, en wat is het probleem?"
Klant : "Nou, ik krijg wel de letter "a". Maar hoe zet ik er
nou een rondje omheen?"
-------------------------------------------------------------
Helpdesk : "Helpdesk, hoe kan ik je helpen ?"
Klant : "Ik wil een klacht indienen."
Helpdesk : "Wat is het probleem ?"
Klant : "Ik heb jullie er nog om gevraagd om geen pornografie op mijn internet te programmeren." "Ik wil dat jullie het onmiddelijk verwijderen !"
-------------------------------------------------------------
Klant : "Mijn jongste zoon was gisteravond over het web aan het surfen en tot mijn schrik zat hij op de website van de BBC."
Helpdesk : "Ja, wat is daar mis mee ?"
Klant : "Dat '.uk' aan het eind, dat staat toch voor "United Kingdom" ?"
Helpdesk : "Uh, ja !"
Klant : "Verdomme !" "Ik wist het wel." "Nou, die heeft een probleem, dat kan ik je wel vertellen." Hij zat er meer dan een half uur." "Hoeveel kost het eigenlijk naar Engeland ?"
Helpdesk : "Zo werkt het niet helemaal." "U kunt surfen naar elke plek ter wereld, zonder dat het meer kost dan lokaal inbeltarief."
Klant : "Nee, ik weet zeker dat daar extra voor gerekend wordt." "Het zou onzinning zijn zijn om het niet te doen, tenslotte." "Engeland is ver weg." "Ze zouden miljoenen verliezen als ze het niet zouden doen."
(Zelfs nadat uitgelegd was hoe het Internet werkt, weigerde de klant te geloven wat
haar gezegd werd. Ze besloot de telefoonmaatschappij te bellen. Even later belde
ze terug)
Klant : "Nou, het lijkt erop dat je gelijk hebt." "Ik heb nog een vraag voor je."
Helpdesk : "Ja."
Klant : "Weet jij ook of e-mailen naar het buitenland duurder is ?"
Helpdesk : "Geloof me, dat is niet duurder."
Klant : "Prachtig !" "Mijn oudste zoon werkt in Zweden." "Hij stuurt ons e-mail, maar ik vond het altijd eng om hem te beantwoorden omdatik niet wist hoeveel het kost, daarom belde ik hem altijd maar op." "Dit scheelt me een hoop centen." "Toch zou het slim van ze zijn als ze Internet naar het buitenland duurder zouden maken."
Ik vind het echt schandalig dat mensen zo dom kunnen zijn
[ Bericht 1% gewijzigd door shavirah op 26-06-2004 14:02:20 ]