Nou oke, dan mag het.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:46 schreef Posergoth6667 het volgende:
het is ook vies, maar wat moet je dan? ik ben nu verkouden, dus ik kan niet anders. ik snuit wel 100 keer per dag mijn neus, maar het blijft gewoon gaan. ik doe het dan wel beschaafd (niet echt hard ophalen), maar toch.
Er zijn nou eenmaal mensen die verkouden zijn of hooikoorts hebben. Dat is net zoiets als tegen een geestelijk gehandicapt persoon zeggen dat hij normaal moet doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Ik moet toch echt even m'n ei kwijt. Wat kan ik me toch godsgruwelijk ergeren aan van die ongegeneerde dekhengsten die de hele tijd op zitten te snuiten/hun neus ophalen.
Alleen het idee al dat dat snot straks in de keel bij desbetreffende persoon zal komen, waarnaar hij/zij het zal doorslikken maakt me kotsmisselijk.
Wat is er mis met jullie soort mensen? Dat is toch smerig?![]()
En nee, TS durft er niets van te zeggen tegen de daders.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:51 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen die verkouden zijn of hooikoorts hebben. Dat is net zoiets als tegen een geestelijk gehandicapt persoon zeggen dat hij normaal moet doen.
Ohoh, dit zijn er twee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:52 schreef VaderVanJezus het volgende:
Heel normaal toch, of vind je kwijl in je bek ook goor
En als je op dat moment niets bij je hebt om te snuiten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ohoh, dit zijn er twee.![]()
Je kunt je neus snuiten in een zakdoek.Daar klaag ik niet over.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef VaderVanJezus het volgende:
dan gebruik je zakdoek, pleur je hem op de grond, loopt er iemand door heen, komt ie thuis en likt ie per ongeluk zijn schoen en heb je opeens iemands snot in je bek
Voor de rest...gegronde klacht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
Ik moet toch echt even m'n ei gal kwijt.
Dat vind ik zo smerig. Snuit je je neus in een zakdoek, douw je em daarna weer terug in je broekzakquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Die je weer in je zak stoptquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt smerigquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:19 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Je weet dat je een liter snot per dag produceert en dus "drinkt"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |