wat wil je dan tijdens het tentamen? Als iedereen zijn neus gaat snuiten krijg je bij grote groepen een soort orkest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:22 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Daarnaast moet je je niet zo irriteren aan dat soort dingen. Het is alleen irritant bij tentamens als de halve zaal zit te sniffen.
Niets is irritanter inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:22 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Daarnaast moet je je niet zo irriteren aan dat soort dingen. Het is alleen irritant bij tentamens als de halve zaal zit te sniffen.
he heb jij dat ook, dat aaneengekoekte mengsel van poep en reethaar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Mijn neus lijkt net op een uitgewoonde grot man.Natte wanden met een droge lappen snot. Je weet, die lekkere droge stukjes die je ook soms tussen je billetjes tegenkomt.
Ik hoest het dan vaak op. Als een dikke vieze bruingele klodder die je moet aanduwen voor die door het putje stroomtquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:03 schreef drWho het volgende:
Lekker een dagje ziek in bed en met je misselijke lijf de hele tijd je neus ophalen. En doorslikken. Wat er dan uit komt als je over je nek gaat. Blaaaaargh!
Ja? Ik heb geen ervaring met spermaquote:Op woensdag 8 april 2009 11:56 schreef zovty het volgende:
Snot is lekkerder dan sperma.
Nerd.quote:
Sorry hoorquote:
Dit dus. Hooikoortsquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:46 schreef Posergoth6667 het volgende:
het is ook vies, maar wat moet je dan? ik ben nu verkouden, dus ik kan niet anders. ik snuit wel 100 keer per dag mijn neus, maar het blijft gewoon gaan. ik doe het dan wel beschaafd (niet echt hard ophalen), maar toch.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Nerd.. Je hebt toch wel eens sperma op man? Nooit van jezelf geproefd? Dan ben je echt een bangepoepert zonder gevoel voor avontuur. Je bent een saaie dodo. En dat ben je.
Mannen die zelf niet proeven verdienen geen vriendin die sliktquote:Op woensdag 8 april 2009 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je eigen sperma opslurpen een "avontuur" noemen. Ransaap.
Je proeft jezelf maar in de fik !quote:Op woensdag 8 april 2009 12:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Mannen die zelf niet proeven verdienen geen vriendin die slikt
snot moet je gewoon doorslikken want dat is goed voor jequote:Op dinsdag 7 april 2009 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ohoh, dit zijn er twee.![]()
Je kunt je neus snuiten in een zakdoek.Daar klaag ik niet over.
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je proeft jezelf maar in de fik !
Eten homo's hun eigen stront ook dan ? Want ja wat vriendjelief aan de staaf heeft moeten ze natuurlijk ook even checken.
Eens!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eten homo's hun eigen stront ook dan ? Want ja wat vriendjelief aan de staaf heeft moeten ze natuurlijk ook even checken.
Toch mooi hoe op Fok een topic over neusophalen kan omslaan in gesprek over strontetende homos.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |