En rowen heze ook nog erbij als ik kink fm mag geloven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:01 schreef BELASTING het volgende:
Zaterdag stond ook Dr. Lektroluv!
Als je het programma neerzet moet je dat wel helemaal doen.
You Me At Six op zaterdag staat er ook niet tussen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En rowen heze ook nog erbij als ik kink fm mag geloven.
Dat dus, ben echt helemaal niet enthousiast over al die namen. Ongeveer elk ander festival dat ik zie heeft betere namen in mijn ogen, maar toch ga ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar toch wordt het een feestje!
Waar staat Bruce nog meer dan? Wat zijn betere namen dan? De line ujp van Pinkpop wint het van Werchter waar bv. Limp Bizkit en Oasis staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, ben echt helemaal niet enthousiast over al die namen. Ongeveer elk ander festival dat ik zie heeft betere namen in mijn ogen, maar toch ga ik
Heb je honger?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar staat Bruce nog meer dan? Wat zijn betere namen dan? De line ujp van Pinkpop wint het van Werchter waar bv. Limp Bizkit en Oasis staan
Euh, nee? De voorbeelden die je noemt zijn dan ook niet heel relevant.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar staat Bruce nog meer dan? Wat zijn betere namen dan? De line ujp van Pinkpop wint het van Werchter waar bv. Limp Bizkit en Oasis staan
Welke voorbeelden zijn beter dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Euh, nee? De voorbeelden die je noemt zijn dan ook niet heel relevant.
Coldplay. Prodigy, Metallica, NIN, Royksop, etc.quote:
Röyksopp!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Coldplay. Prodigy, Metallica, NIN, Royksop, etc.
Ik heb dus he-le-maal niets met Bruce Springsteen, misschien kan het best leuk zijn, maar voor de niet-fan is 3 uur gewoon veel teveel. Vooral omdat daardoor andere grote acts niet meer door konden gaan...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet opwegen tegen Bruce en Depeche Mode persoonlijk. NIN had ook niet misstaan op Pinkpop maar Metallica en Coldplay vind ik nou niet echt verrassende namen. Prodigy had 5 jaar geleden al moeten stoppen. Maar het is allemaal een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Coldplay. Prodigy, Metallica, NIN, Royksop, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |