Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
ojah, die komt uit Beilenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar komt je vriendin vandaan dan ?
Heb zelf ook een vriendin gehad uit Drenthe
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef Fems het volgende:
Hoi!
Net een basketbaltoernooi in zwolle gewonnen!
quote:De Paasparty editie 2009 is uitverkocht het is niet meer mogelijk om hier nog kaarten voor te krijgen..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kreeg vandaag gewoon een envelop thuis waar achter op stond:
Have Fun FOK! 3068 SR 51
zaten er gewoon 2 toegangskaartjes voor de AutoRAI in die ik heb gewonnen met de prijsvraag op de FP![]()
![]()
nu kan ik zaterdag, op de laatste dag, met m'n kameraad er naartoe, wat geweldig!!
Ze gaan de wallen veroverenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Fems het volgende:
Ik heb geen idee, sorry!
Hoe is het met de tukkers?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Heb een dienblad met allemaal foto's van ons gemaakt, geplastificeerd en alles.
Hm, Ritalin of Concerta?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:49 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd naar morgen, dan begin ik eindelijk met de medicatie tegen ADHD. Vraag me af hoe dat voelt, rust in m'n hoofd.
ADD eigenlijk. Ik mis het hyperactieve gestuiter van ADHD, maar van ADHD weet iedereen wat je er mee bedoelt.quote:
Ik heb zelf ook jaren Ritalin geslikt. Werkte bij mij wel goed, toen ik eenmaal op 4 pilletjes per dag zatquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
ADD eigenlijk. Ik mis het hyperactieve gestuiter van ADHD, maar van ADHD weet iedereen wat je er mee bedoelt.
Al zijn het eigenlijk gewoon verzamelnamen voor concentratiestoornissen, attentiestoornissen e.d.
@ David: Ritalin, om uit te testen of het werkt en welke dosering ik nodig heb.
Ik had helemaal nergens last van. Ben begonnen toen ik 13 was, en ze zeggen dat het de groei kan belemmeren, ben nu 1.95quote:Op woensdag 8 april 2009 00:04 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet meteen al beginnen met vier pillen per dag, maar die krengen werken ook maar een uur of vier geloof ik. Als het nou goed werkt, hoop ik eigenlijk dat ik over kan op een ander medicijn die ik maar één keer per dag hoef te slikken, want ik ben bang dat ik me toch niet aan mijn schema kan houden. Maar wie weet lukt het met ritalin wel, hehe.
Had je nog last van bijwerkingen trouwens? Aantal dingen over gelezen en vooral van het misselijk/braken-verhaal word ik niet happy.
mooie wedstrijd was datquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit Man Utd - Porto te kiekn, tis nu rust
quote:
en ik in In Qontrolquote:
Als we geen reactie meer krijgen van je weten we dus wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef Rikketik het volgende:
Zo, eerste tablet ingenomen. And now we wait.
Die zien we nooit meer ... te-rugquote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als we geen reactie meer krijgen van je weten we dus wat er is gebeurd.
En dan vooral lekker voor de pc/laptop blijven hangenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef Rikketik het volgende:
Hehe, ik leef nog hoor.Voel me wel een beetje wazig. Vooral als ik opsta, alsof er een soortement van blur in mijn hoofd zit.
Mja, welcome to the world of ritalin. Dat zal nog wel ff duren, het is een vorm van opium die je slikt, je lichaam moet aan de drugs wennenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Rikketik het volgende:
Ja joh, midden op de dag slapen, dat kan ik dus totaal niet. Voel ik me alleen maar rottiger door.En ik voel me best oké, op een wazige manier.
quote:
Succes.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
ben nu op weg naar school. kreeg gisteravond te horen dat ik morgen een toets heb.
Lol, mn broertje gebruikt het ook maar deze dingen heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef Rikketik het volgende:
Dit is gaaf! Ik zit muziek te luisteren op een normaal volume en ik hoor gewoon geen geluiden van buitenaf. Zelfs m'n hond die naast me zit en zich krabt, hoor ik niet.
Foute bedoeningquote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef Rikketik het volgende:
Dit is gaaf! Ik zit muziek te luisteren op een normaal volume en ik hoor gewoon geen geluiden van buitenaf. Zelfs m'n hond die naast me zit en zich krabt, hoor ik niet.
Ik kan het gewoon niet? Cijfers en nummertjes zijn niet aan mij besteed.quote:
wat ist?quote:
Desireetje is verliefd op iemand anders.quote:
hmmquote:Op woensdag 8 april 2009 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Desireetje is verliefd op iemand anders.
Uhuquote:Op woensdag 8 april 2009 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Desireetje is verliefd op iemand anders.
Gaat ook zo lekker als je in Zoetermeer omringd wordt door lelijke meisjes met snorren en ouwe uitgezakte wijven van 60quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Leer omgaan met teleurstellingen, kop omhoog, kin vooruit en doorgaan
Verhuis naar Breda!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat ook zo lekker als je in Zoetermeer omringd wordt door lelijke meisjes met snorren en ouwe uitgezakte wijven van 60
Ik zei al dat ie moest verhuizen naar Enschedequote:
Kom eens naar het Zuiden zou ik zeggen. Ik heb nu alle uithoeken gezien van NL en Brabant wint, met stiptquote:Op donderdag 9 april 2009 01:18 schreef Rikketik het volgende:
Het is algemeen bekend dat in het oosten des lands de mooiste dames rondlopen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog maar 12 31 dagen tot m'n verjaardag
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Én ik ben vandaag 2 maanden 11 maanden 1 week en 1 dag bij m'n meisje
lol heb hier wel eerder gepost, maar soms ging het effe iets te snel om te volgenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een boel newbies hier tegenwoordig
Zal je meid leuk vinden.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben verliefd op een gitaar geworden
[ afbeelding ]
daar gaat je handeltjequote:Op donderdag 9 april 2009 14:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou ik heb weer wat meegemaakt.
Er stond vanochtend een Duits busje tegenover ons huis. En enkele minuten later kwam er politie aan.
Op een gegeven moment zagen we een politieagent over straat rennen,achter een verdachte aan
. Politieagent komt later terug met de arrestant in de boeien
![]()
die arrestant heel droog: Ik wou zijn conditie testen![]()
![]()
Het blijkt dus dat de politie gesprekken heeft afgeluisterd omdat ze van plan waren een wietplantage in de straat op te bouwen!
Duitsers![]()
Officieel twee maandenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2 maanden nog maar David? Neee, toch al veel langer?
Als ik al zou gaan, dan is het na 11 uur.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
Vanavond nog iemand naar de opening van de Drie Gezusters in Enschede?
Gratis drinken van negen tot elf
Ik ben dr wel. Alleen wat later. Zien of ik er dan nog in komquote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
Waarom doen ze dat dan ook op donderdag!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
Ik laat een paar inkoppertjes maar achterwege.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan ook op donderdag!
Morgen zijn ze vrij neem ik aan?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:34 schreef Samzz het volgende:
Kon nog wel eens mega druk worden... Ik ga niet, de stapmaatjes zitten ergens in het midden van het land ivm school en zo
Ja, maar die keutels hebben geen zin om vandaag al naar huis te komen... maar goed, morgen is het vrij reizen voor ze (weekend ov enz.)quote:
Natuurlijk, is kijken hoe dat alles er nu uit zietquote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
schatje tochquote:Op donderdag 9 april 2009 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar die keutels hebben geen zin om vandaag al naar huis te komen... maar goed, morgen is het vrij reizen voor ze (weekend ov enz.)
En ik had sowieso niet echt zin om te gaan, ten eerste te vroeg en ten tweede ben ik uitgeput
Ik heb het zwaarquote:
Op 2 mei is de Ronde van Overijssel. Start en finish in Rijssen.quote:
slaap lekker dan maar en werk ze morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het zwaar
Ik ga maar eens te bed, lekker ontspannen. Ik hoef niks meer, behalve werken morgen
Almelo moet ik hebben!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Op 2 mei is de Ronde van Overijssel. Start en finish in Rijssen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is pas augustus/ september volgens mij.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:49 schreef Rikketik het volgende:
Mèn, ik voel me echt heerlijk relaxt nu. Echt nice.
Dat zijn de fijne dingen van Ritalin jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef Rikketik het volgende:
Ja echt.Net ook nog even de hond uitgelaten. Dat rotbeest had er weer eens geen zin in, maar ik stond heerlijk ontspannen bij dat veldje te wachten tot ze iets ging doen. Compleet nieuwe ervaring, meestal werkt ze me na tien seconden al op de zenuwen.
Ben wel even binnen geweest, wat een hitte.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, 3 gezusters niet gezien. Rij stond tot aan de kerk. Lekker gechillt bij Central Park
Issie als Groningen of meer als Breda? Ik verwacht het laatste eigenlijk...quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben wel even binnen geweest, wat een hitte.
pff wat een rijquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, 3 gezusters niet gezien. Rij stond tot aan de kerk. Lekker gechillt bij Central Park
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Issie als Groningen of meer als Breda? Ik verwacht het laatste eigenlijk...
ik kan me een soortgelijke situatie herinnerenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
eindelijk een dag vrij, heb je gvd kut buren die gaan boren om 8 uur :|
lamme tak oniequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag geen school, werkweek van 36 uur, dus vanmiddag de stad in
tjah, dat hej mangsquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooi dezelfde vraag, op hetzelfde moment
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drank is daar goedkoper
En ze hebben de McRib daar nog
ik heb nog nooit een McRib gehadquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drank is daar goedkoper
En ze hebben de McRib daar nog
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, vandaag toch maar niet naar Gronau, alles is toch dicht
Vanwege Goede Vrijdag.
tjah, er zijn meer landen waar ze goede vrijdag als feestdag hebbenquote:
Ik heb lekker de middag vrij genomenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, er zijn meer landen waar ze goede vrijdag als feestdag hebben
jammer dat we hier geen vrij hebben.
hoezo?quote:
Das inderdaad druk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ist ook goed
ik moet morgen werken, en dan naar de voetbal, en dan door naar drenthe. ik heb het nog druk
wel gaaf dat je naar twente gaat
ligt er aan hoe lang en druk je bent met studeren, maar dan kun je ook een hele drukke dag krijgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Das inderdaad druk!
Ik ga morgen studeren, naar het dorp, cadeautjes zoeken voor een vriendin, eten en naar twente met papa!
Jaa, zijn afspraak ging niet meer mee, dus mocht ik mee!
Hmm, moet me maar voorbereiden op de examens he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ligt er aan hoe lang en druk je bent met studeren, maar dan kun je ook een hele drukke dag krijgen
wel eens eerder bij FCT geweest?
ik heb donderdag ook nog een tentamen. moet daar ook nog van alles voor doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, moet me maar voorbereiden op de examens he.
Jaa! 1 x als date (omdat ik nog nooit daar geweest was)
quote:
Is dit jaar geen vrij vervoer dan? Of je kan in het thuisvak zitten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nehh, was geloof ik 2 seizoenen geleden, eerst met de trein naar Eindhoven, dan met de bus naar Almelo, dan weer terug naar Eindhoven, en dán pas naar Nijverdal terug
haha tja, dikke bullshit dat het een verplichte combi is. Slaat ook totaal nergens opquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn toen een boel klachten over ingediend, en ik geloof dat je tegenwoordig opstapplaatsen hebt aan de snelwegen?
Vind ik ook. Het is niet eens een risicowedstrijd. 3 Seizoenen geleden ben ik bijna opgepakt in Almelo omdat ik in een PSV-shirt liep door de binnenstad. Op de dag van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha tja, dikke bullshit dat het een verplichte combi is. Slaat ook totaal nergens op
Dat is dan ook niet slim, alsof het dik rivalen van elkaar zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is niet eens een risicowedstrijd. 3 Seizoenen geleden ben ik bijna opgepakt in Almelo omdat ik in een PSV-shirt liep door de binnenstad. Op de dag van de wedstrijd.
Met een PSV clubkaart?quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet slim, alsof het dik rivalen van elkaar zijn![]()
maar je kan eventueel kaartje halen voor t thuisvak?
Nou, ik weet het nog niet. Ik heb een beetje veel maand over aan het eind van het geld, en ik moet altijd werken in 't weekendquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Als je nog kaartje moet hebben eventueel? Het is te regelen
okok! Ik kan je eventueel gratis naar binnen loodsen. Je schreeuwt maar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nog niet. Ik heb een beetje veel maand over aan het eind van het geld, en ik moet altijd werken in 't weekend
Ik hou me aanbevolenquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
okok! Ik kan je eventueel gratis naar binnen loodsen. Je schreeuwt maar.
trustenquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Nu weer eem slaap'n. Dan verder met scriptieMaar eerst slapen
![]()
ja hoor. jij dan?quote:
mooiquote:
Hoe laat moet je ingodsnaam wel niet voetballen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:30 schreef Mdrop het volgende:
Middag!, mis ik verdomme Twente door mn eigen voetbal
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou je kunt de hele middag nakend met de benen gespreid in de zon gaan zitten... kijken of t dan lukt
Het gaat ook allemaal zo gemakkelijk bij Twente he dit seizoen. Erg frustrerend .quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik schrok al, ik dacht voor Roda
Inderdaad, dat kan je wel zeggen. Maar hoezo ben je zo anti-twente dan? (niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal zo gemakkelijk bij Twente he dit seizoen. Erg frustrerend .
GO RODA GO RODA
Maar het zal wel 4-1 worden ofzo met dit spel van Roda
Mhoa kwestie van jaren lang gezeik/gekanker aanhoren van Twente supporters tegen mijn cluppie zorgt er natuurlijk niet voor dat ik ze toejuichquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan je wel zeggen. Maar hoezo ben je zo anti-twente dan? (niks mis mee hoor)
Terwijl je in Enschede woont?
Duidelijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa kwestie van jaren lang gezeik/gekanker aanhoren van Twente supporters tegen mijn cluppie zorgt er natuurlijk niet voor dat ik ze toejuich
En terwijl ik dit typ is het 3-1
Owjah, Heracles ook nog. Die wedstrijd mis ik gvd.quote:
Ach, heeft Heracles verder nog een moeilijk programma?quote:Op zondag 12 april 2009 12:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Owjah, Heracles ook nog. Die wedstrijd mis ik gvd.Had gehoopt dat we dan allang veilig zouden zijn.
Vandaag Feyenoord uit. NAC thuis, Vitesse uit, PSV thuis, Utrecht thuis.quote:Op zondag 12 april 2009 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, heeft Heracles verder nog een moeilijk programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |