Ik denk dat je moeder het beste met je voorheeft. Als je mijn kind was had ik het ritueel voor je neus verbrand.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef fireitupah het volgende:
wou ik net vanavond leuk naar de fast and the furious, heeft mn ma het vrijkaartje weggeflikkert. MENS, lees eens eerst wat je weggooit
Ja, ik verklap deze film maar, ik geloof niet dat fast en furious veel plot heeft dus dan valt er weinig te verklappen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef zovty het volgende:
Bruce willis is de hele tijd al dood.
Het jongetje ziet geesten... snappie... bruce willis is een geest.
Have fun!
Moeder van TS kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Die ja...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef Schut85 het volgende:
"owned by my mommy" is ook een erg leuke film
*verklapt de hele film*quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, ik verklap deze film maar, ik geloof niet dat fast en furious veel plot heeft dus dan valt er weinig te verklappen.
Hmm maar even een topicreportje ingevuld, want dat hoort nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef fireitupah het volgende:
tuurlijk begrijp ik wel dat ik mijn eigen shit op moet ruimen, ik mag dan nog wel klagen
leuk foum zeg
TS woont bij zijn moeder, heeft geen vrijbewijs en speelt graag met zichzelfquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef error_404 het volgende:
[..]
Die ja...
TS woont bij zijn moeder, heeft geen rijbewijs en speelt graag met autootjes...
of TS speelt met zijn moeder nadat ze zijn vrijkaartje had weggegooidquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS woont bij zijn moeder, heeft geen vrijbewijs en speelt graag met zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |