quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Hoi auto, met wie gaat carooltje daten? Ow, en leeft techno nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat was niet de moeite om mij nog te melden in het vorige topic
Niet echt, hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat was niet de moeite om mij nog te melden in het vorige topic
Ik heb geen idee met wie zij gaat daten. Zbbrox misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi auto, met wie gaat carooltje daten? Ow, en leeft techno nog eigenlijk?
Haha inderdaad. Ik vond het al gek dat ik geen welkomsdansje kreegquote:
Hierbij alsnogquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Haha inderdaad. Ik vond het al gek dat ik geen welkomsdansje kreeg![]()
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Als auto niet weet met wie carooltje aan het daten is geweest, dan is ze gewoon niet aan het daten
Hoi Tijn!quote:
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Als auto niet weet met wie carooltje aan het daten is geweest, dan is ze gewoon niet aan het daten
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawgquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mij
Nee het was geen slet zei ze.. Mja.. Meer zei ze ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawg
* zbbrox zuchtquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawg
Is auto de nieuwe ripley?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoooiii!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
Waarom in hemelsnaam "newbievragen"? Is dit een grap?![]()
Voor de rest: hooi
Moet ik daar echt antwoord op geven?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Weet je.. dat is echt demotiverend hoor. Ik meet Cue en dan ben ik ineens de grote slettebak.
Nee hoor.quote:
Haha nee joh! Maar jij staat vrij open voor meetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Weet je.. dat is echt demotiverend hoor. Ik meet Cue en dan ben ik ineens de grote slettebak.
Oooooo dan komen we er wel achter hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee het was geen slet zei ze.. Mja.. Meer zei ze ook niet
Dat is toch belangrijk om te weten het antwoord op die vragen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
CG weet het?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mij
Ik zie de humor niet, dus ik ga er van uit dat het geen grap isquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
Niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Geen ideequote:
Hoi!quote:
Hoiquote:
nee doe maar niet antwoordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet ik daar echt antwoord op geven?
Zijn er trouwens lijstjeswaardige dingen gebeurd op die meet?![]()
Waar heb je het lekkere weer gelaten !! Heb ik eindelijk weekend enzoquote:
Geeft niks hoor popjequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee doe maar niet antwoorden![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch zit er iets niet goed in de kern van die mening..3½ relatie maakt me geen slet.
(nee nee nog steeds niet antwoorden
)
mag ik eerst opheldering over wat het lijstje inhoudelijk voor betekenis heeft?
Nee joh.. auto weet daadwerkelijk dingen.. ripley zegt het alleen maar te wetenquote:
Geen idee, hier is het ook hopeloosquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar heb je het lekkere weer gelaten !! Heb ik eindelijk weekend enzo
Hier nu ookquote:
Kwaak11quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef kwaakvaak het volgende:
poeh he... heb ik mij daar toch een uur onder de tafel gelegen van de geniale 1 april grappen van KudFokker. Ongekend maar vooral miskent komisch talent zeg.. Damn,... paarse bouchievonkjes.. hoe bedenk je het ... B R I L I ANT!....
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef kwaakvaak het volgende:
poeh he... heb ik mij daar toch een uur onder de tafel gelegen van de geniale 1 april grappen van KudFokker. Ongekend maar vooral miskent komisch talent zeg.. Damn,... paarse bouchievonkjes.. hoe bedenk je het ... B R I L I ANT!....
Ik weet meer dan jij denkt, ik ben alleen discreetquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee joh.. auto weet daadwerkelijk dingen.. ripley zegt het alleen maar te weten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef kwaakvaak het volgende:
nee, enige dat mn hartslag deed verhogen was het zout op mn frietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geeft niks hoor popje
Handeling die tot ene orgasme zouden kunnen leiden, zoenen in begrepen
En ik niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet meer dan jij denkt, ik ben alleen discreet
Dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee joh.. auto weet daadwerkelijk dingen.. ripley zegt het alleen maar te weten
Ja jij ook want bij jou valt het onder beroepsgeheim.quote:
Juist, jij snap het!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij ook want bij jou valt het onder beroepsgeheim.
Ik heb ook een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen hier hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja jij ook want bij jou valt het onder beroepsgeheim.
Wanneer kan ik bij jou op de bank gaan liggen voor de volgende sessie?quote:
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen hier hoor
Zo ver ben ik nog niet, dus dat kan nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kan ik bij jou op de bank gaan liggen voor de volgende sessie?
Ik dacht dat het hier geen datingsite was?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch belangrijk om te weten het antwoord op die vragen.![]()
Hoi
Uhuh, dat moet jij zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier geen datingsite was?
Hey vencoquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang nog?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, dus dat kan niet
Dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ondertussen al iemand hitsig per sms belaagd dus ik ben weer even braaf ja.quote:
Geen probleem om hier d'r vriendje op te pikken, maar wel zeurenquote:
En het is hier ook geen slowchat...Leuk zo een topicreeks die alles is wat het niet is...quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
Dat bedoelde ik haha.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen probleem om hier d'r vriendje op te pikken, maar wel zeuren
Nee, via een verjaardag waar er nogal wat mensen uit Singles warenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb hier niemand leren kennen hoor.
Die heb ik hier niet opgepikt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen probleem om hier d'r vriendje op te pikken, maar wel zeuren
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ondertussen al iemand hitsig per sms belaagd dus ik ben weer even braaf ja.
Ripley+lief=Ripliefquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:26 schreef Howl het volgende:
Wat is dit voor TT? Ik kan er niets van maken, anders dan dat het iets met Ripley van doen heeft.
tvp
Ik maak me nergens druk om. Maar ik ben blij geen newbie te zijn. Al die nieuwsgierige vragen.quote:
Hij heeft jou opgepikt.quote:
Heb maar het nummer van 1 fokster in mn foon. Das Cue.. en die was het niet. (want zo'n verhouding hebben we niet)quote:
Indirect welquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heb maar het nummer van 1 fokster in mn foon. Das Cue..
1 maarquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heb maar het nummer van 1 fokster in mn foon. Das Cue.. en die was het niet. (want zo'n verhouding hebben we niet)
Dus kort gezegd: diekenjeniet.
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje dwars zijn jullie ook niet he
Hoeveel heb jij er?quote:
Je kan het ontkennen wat je wilt, maar zonder Fok! had je hem nooit gekendquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een beetje dwars zijn jullie ook niet he
Wow!quote:
Hoe dan wel?quote:
Okequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heb maar het nummer van 1 fokster in mn foon. Das Cue.. en die was het niet. (want zo'n verhouding hebben we niet)
Dus kort gezegd: diekenjeniet.
Naar huis gok ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:46 schreef mrbox het volgende:
Waar is kudfokker eigenlijk gebleven, mis wat dom gelul. Beetje saai zo
Ik wel 3.quote:
Ah niet een sletje neuken ofzo ?quote:
Ja maar dat is wat anders. Hoewel, dan had ik hm misschien ook wel ontmoet, maar dan met een omweg. Het komt door een andere fokster en daardoor ken ik hem.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kan het ontkennen wat je wilt, maar zonder Fok! had je hem nooit gekend
Ja daar sta je van te kijken hequote:
Auditie doen bij "Op zoek naar de nieuwe Andre van Duin show" die volgend jaar bij Eyeworks voor de tros gemaakt gaat worden uiteraard. Ik geef hem grote kans om te winnen ook nog!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:46 schreef mrbox het volgende:
Waar is kudfokker eigenlijk gebleven, mis wat dom gelul. Beetje saai zo
Als je lang genoeg in de vijver rond blijft zwemmen, komen ze je vanzelf voeren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef kwaakvaak het volgende:
maar de grote vraag is eigenlijk, wat moet kwaak vandaag eten dan?
Geen idee. Wat heb je in huis?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef kwaakvaak het volgende:
maar de grote vraag is eigenlijk, wat moet kwaak vandaag eten dan?
Nee, ik heb zijn nummer wel nl, maar hij het mijne dus nietquote:
Ah, handigquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn nummer wel nl, maar hij het mijne dus niet
strooikaas, pepers en 3 kroketten in de diepvries!quote:
Ook gemeen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn nummer wel nl, maar hij het mijne dus niet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je lang genoeg in de vijver rond blijft zwemmen, komen ze je vanzelf voeren.
Business Englishquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah niet een sletje neuken ofzo ?
Nouk vertel eens, wat voor lessen heb je vanaaf ?
Indirect dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar dat is wat anders. Hoewel, dan had ik hm misschien ook wel ontmoet, maar dan met een omweg. Het komt door een andere fokster en daardoor ken ik hem.Maar zonder fok hadden die 2 elkaar ook niet gekend. Zo blijven we bezig.
Valsspelen inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja daar sta je van te kijken he![]()
Alleen speel wel beetje vals. Ik heb hun aan fok geholpen, kende ze al voordat ze lid waren
7quote:
Ik dacht van wel, maar kennelijk heeft ie alleen Cue's nummerquote:
Dat wordt het strooikaas met pepers en kroket dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
strooikaas, pepers en 3 kroketten in de diepvries!
Serieus?!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar kennelijk heeft ie alleen Cue's nummer
En dan nog ontkennen dat je populair bentquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?!Haha. Ik heb er volgens mij meer
Dat dacht ik welquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?!Haha. Ik heb er volgens mij meer
Jij zegt het, ik dacht het. Ik heb er veel gehad, ik heb er ook weer genoeg weggegooid. Nee, geen namen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
Hoeveel nummers je via singles hebt gescoord
Nee, geen datingtopic
Begroet je jezelf nu?quote:
Is dat beter voor de uitspraak jah ? :-P staat wel wat vreemd denk ik zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Business English2 vingers in mijn neus
![]()
[..]
Omg, gemeen ding!quote:
Ik zal het noooit meer doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dan nog ontkennen dat je populair bent
Hahaha, zo makkelijk vind ik het dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat beter voor de uitspraak jah ? :-P staat wel wat vreemd denk ik zo
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het. Ik heb er veel gehad, ik heb er ook weer genoeg weggegooid. Nee, geen namen.
GMTA enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het. Ik heb er veel gehad, ik heb er ook weer genoeg weggegooid. Nee, geen namen.
En is je biervoorraad weer aangevuld?quote:
Ik heb geen enkel nummer via singles gescoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Fok! algemeen, niet alleen singles. En wat is jouw nummer dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel nummer via singles gescoord
Praat je ook tegen jezelf?quote:
Ow jammer, ik wilde je net gaan lastig vallenquote:
Go dawgquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Fok! algemeen, niet alleen singles. En wat is jouw nummer dan?
Als je veel nummers scoort ben je populair?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dan nog ontkennen dat je populair bent
Mijne niet eens!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef Ripley het volgende:
Ik maar eentje uit het singles topic.
Daarbuiten 12
Het Hyves-syndroom.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je veel nummers scoort ben je populair?
23quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook Fok! algemeen, niet alleen singles. En wat is jouw nummer dan?
bij gebrek aan vrienden!!....quote:
Wel ff je neus snuiten voor dat je dat doet anders worden je vingers zo viesquote:
Kennelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je veel nummers scoort ben je populair?
Ik heb je op 3 in de speeddialquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel ff je neus snuiten voor dat je dat doet anders worden je vingers zo vies
Nee, zal voorlopig ook nog wel even niet gebeuren: mijn geld is helemaal op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En is je biervoorraad weer aangevuld?
Ripley, de loederquote:
Ik heb op mijn feestje nog 4 flesjes Grolsch Kanon gehad, 11,6%. Ik lust zulk zwaar bier niet, kom ze maar halenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, zal voorlopig ook nog wel even niet gebeuren: mijn geld is helemaal op.
Bier is toch een eerste levensbehoefte en zo duur is bier nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, zal voorlopig ook nog wel even niet gebeuren: mijn geld is helemaal op.
Bier als cadeauquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn feestje nog 4 flesjes Grolsch Kanon gehad, 11,6%. Ik lust zulk zwaar bier niet, kom ze maar halen
Als Q ze niet hoeft dan wil ik ze wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn feestje nog 4 flesjes Grolsch Kanon gehad, 11,6%. Ik lust zulk zwaar bier niet, kom ze maar halen
Dat is nu al anders hè.quote:
Een teken aan de muur had het moeten zijn maar we zagen het nietquote:
Waarom niet? Maar dan wel speciaal bier natuurlijk.quote:
Niks gescoord, 2 gekregen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
Hoeveel nummers je via singles hebt gescoord
Nee, geen datingtopic
Teveel Grolsch Kanon gehad?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een teken aan de muur had het moeten zijn maar we zagen het niet
Defriendenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is nu al anders hè.
Defrienden is nu hip
Het was een bij-kadotje zeg maarquote:
Slipcursus is leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was een bij-kadotje zeg maarIk heb een volledig verzorgd dagje slip cursus gehad en een dagje op de kartbaan in Utrecht
Kijk! Dat klinkt als een leuk cadeau. Heb een keer een slipcursus gehad en diezelfde dag ook een kartrace en ik heb de mannen verslagen met beidequote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het was een bij-kadotje zeg maarIk heb een volledig verzorgd dagje slip cursus gehad en een dagje op de kartbaan in Utrecht
Niet zo handig, die combi met bierquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet maar dat zal wel weer aan mij liggen.quote:
Tja , makkelijk winnen van verstandelijk gehandicapten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk! Dat klinkt als een leuk cadeau. Heb een keer een slipcursus gehad en diezelfde dag ook een kartrace en ik heb de mannen verslagen met beide
Tuurlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Barra! Hoe is het?quote:
Hebben ze vast met een reden gedaanquote:
Uitleg:quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
rustigquote:
Zeg je nou dat mannen verstandelijk gehandicapten zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja , makkelijk winnen van verstandelijk gehandicapten natuurlijk.
Ja, dat zei hijquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat mannen verstandelijk gehandicapten zijn?
Zo lekker naar huis. Ik heb weer genoeg van het kantoor gezien voor vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
rustigen dat is goed lijkt me
daarzo?
Is het vandaag bad-dag?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo lekker naar huis. Ik heb weer genoeg van het kantoor gezien voor vandaag
En dan vanavond lekker relaxen
Extremely good plan!quote:
Pfff! Ga je weer apart!quote:
Diegenen die van een vrouw verliezen met karten wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
nee een kind geven is een leuk kado voor een verjaardag!quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uitleg:Oke nu snap ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hey, jij vraagt het en dan zeg je dat ik weer zonder je ga. Dan kan je niet klagen hequote:
Ja maar... Je weet dat ik op woensdag altijd ga!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, jij vraagt het en dan zeg je dat ik weer zonder je ga. Dan kan je niet klagen he
Die kan je toch aanzetten?quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
je moet het zo zien, wat jij niet hebt, vrienden, dat willen andere mensen kwijt en dan ont-vrienden ze die mensen die ze niet meer willen als vriend. Maar dan virtueel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is pas een verrassing.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee een kind geven is een leuk kado voor een verjaardag!
Maar ik kan gewoon echt heel goed autorijdenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Diegenen die van een vrouw verliezen met karten wel natuurlijk.
Echte mannen zijn superieur aan vrouwen natuurlijk.
Dan ga ik morgen nog een keerquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja maar... Je weet dat ik op woensdag altijd ga!
Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je moet het zo zien, wat jij niet hebt, vrienden, dat willen andere mensen kwijt en dan ont-vrienden ze die mensen die ze niet meer willen als vriend. Maar dan virtueel.
Doeiquote:
Ik heb toch ook een normaal account...?quote:
Oke, deal!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen nog een keer
Zo en nu naar huis! Fijne avond mensen!![]()
Oh ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een normaal account...?
Dan zou ik dat kado gelijk weer weggeven.quote:
Opties (bovenaan) en dan staat er (quick)replyquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:27 schreef EGS_84 het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik veel
Waar moet dat staan dan?
Sjasja, ik voel me geroepen !quote:
Treinkaartje naar Almere kan ik niet betalen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan wil ik ze wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinkaartje naar Almere kan ik niet betalen.!
Ik ben al in Almerequote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Treinkaartje naar Almere kan ik niet betalen.!
doordat jij er al bent hoeven wij er niet meer heen... bedankt! you took one for the teamquote:
Dan heb je ook zat te doen hequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ondertussen al iemand hitsig per sms belaagd dus ik ben weer even braaf ja.
06542620quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb je ook zat te doen he
En via Singles heb ik geen telefoonnummers gescoord
Daar heb je ook nog nooit om gevraagdquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
whoooh, jij moet meer sletten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Goh heb je een date met Skaaiquote:
Daar is PM voor Barra.. *zucht*quote:
Bij deze danquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar heb je ook nog nooit om gevraagd
Zielig ben ik hequote:
Vind ik nu ook!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whoooh, jij moet meer sletten!
sorry ik begrijp het ook nooooooitquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is PM voor Barra.. *zucht*
[..]
Bij deze dan
[..]
Zielig ben ik he
[..]
Vind ik nu ook!!
Soms he.. *zucht* Bovenin zit een envelopje en daar moet je op klikken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik begrijp het ook nooooooit
Ik maar euh... 4 ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik jou mijn nummer pm dan heb ik jouw nummer toch nietquote:
je mag er best een beetje moeite voor doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik jou mijn nummer pm dan heb ik jouw nummer toch niet
en mij sms je nooit meerquote:
Neuh, wel mee bedenk ik me net. Tellen alle voorgaande edities van Singles vanaf 2005 ook mee? Dan kom ik ruim boven de 20 uit.quote:
Komt wel goed en anders moet je even overwegen of je wel nog op het juiste pad zitquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:51 schreef MNR het volgende:
Jeetje, tering Jantje Christus, ik weet (!) dat het belangrijk is om geduld te hebben, maar soms word ik zo naar van mensen. Echt Arrrrggghhh!!! Mijn lieve God, wat irritant is dat toch als iets niet gaat zoals je het graag zietEn maar braaf, wijs en verstandig blijven.
Waarom heb ik daar niet een beetje meer van?
Q heeft een harem johquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en mij sms je nooit meer
ik heb er 7 ofzo
Ik heb dan ook zooooo'n druk leven!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Q heeft een harem johEn soms vergeet hij er wel eens eentje..
Van diegene die hier posten heb ik er......... 2 ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, wel mee bedenk ik me net. Tellen alle voorgaande edities van Singles vanaf 2005 ook mee? Dan kom ik ruim boven de 20 uit.
ik heb er maar 3quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en mij sms je nooit meer
ik heb er 7 ofzo
ja jij date sletquote:
Ik heb Snuit's nummer al eeuwen! En ik heb al kei-lang niet meer gedate!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja jij date slet
ik mis snuit nog steeds in mijn mobiel
Ik zei je nog zo dat je niet achter mij in de rij moest gaan staan toen het werd uitgedeeld, maar luister je ooit naar mij? Neequote:
Dan moet die noob ook gewoon een smslijst aanmaken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Q heeft een harem johEn soms vergeet hij er wel eens eentje..
Bla, bla, bla... ik twijfel al een tijdje dus dan zal dit hiervan wel de 'uitslag' zijn, maar nu het zover is, weet ik toch niet of ik er wel zo blij mee benquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Komt wel goed en anders moet je even overwegen of je wel nog op het juiste pad zit
was dat een hint?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja jij date slet
ik mis snuit nog steeds in mijn mobiel
Nee, en daar heb ik nu spijt vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zei je nog zo dat je niet achter mij in de rij moest gaan staan toen het werd uitgedeeld, maar luister je ooit naar mij? Nee.
Mannen! Het hoeft niet zo moeilijk zie je Q!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet die noob ook gewoon een smslijst aanmaken!
En dan gewoon verzenden naar lijst ->
hey! Hoe gaat het met je? Ik dacht aan je! Heb je toevallig tijd om een keertje wat te gaan doen!
En hupsakee week volgeboekt
Leerzaam!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Mannen! Het hoeft niet zo moeilijk zie je Q!
aangezien je dit leest en niet hoort is het een stille hint jaquote:
Soms kunnen dingen die je graag wil / graag zou hebben juist tegenvallenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Bla, bla, bla... ik twijfel al een tijdje dus dan zal dit hiervan wel de 'uitslag' zijn, maar nu het zover is, weet ik toch niet of ik er wel zo blij mee ben![]()
(sorry, ik heb vandaag gewoon echt mijn dag niet, dus als ik bot of aanvallend overkom, is dat in de verste verte niet zo bedoeld).
Maar lief dat je even reageert
wijsquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen die je graag wil / graag zou hebben juist tegenvallenOok dan moet je zo eerlijk zijn om tegen je zelf te zeggen "Hoe graag ik het ook wilde, dit is het niet"
Oooh, dan is de hint net voorbij gevlogen en heeft ie door zijn stilte mijn aandacht niet weten te vangen.. je moet me eens bellen om mn nummer te vragen dan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aangezien je dit leest en niet hoort is het een stille hint ja
Ik kwam vandaag pas een tegeltjes wijsheid tegen!quote:
Moeilijk hoor! Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms kunnen dingen die je graag wil / graag zou hebben juist tegenvallenOok dan moet je zo eerlijk zijn om tegen je zelf te zeggen "Hoe graag ik het ook wilde, dit is het niet"
Kan het welquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, dan is de hint net voorbij gevlogen en heeft ie door zijn stilte mijn aandacht niet weten te vangen.. je moet me eens bellen om mn nummer te vragen dan!
maar dat is het leven...quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moeilijk hoor! Makkelijker gezegd dan gedaan.
Auquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, dan is de hint net voorbij gevlogen en heeft ie door zijn stilte mijn aandacht niet weten te vangen.. je moet me eens bellen om mn nummer te vragen dan!
Dat is inderdaad een heel goed tegeltje..quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag pas een tegeltjes wijsheid tegen!
Bad sex is still beter than a good day at work!
als ik hem wil bereiken doe ik dat wel via iemand andersquote:
Puik, maar morgen moet ik vroeger op dan vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
ik msn je wel weer uit de trein vandaan morgenochtendvroeg
combineer dat nou.. bad sex in the officequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag pas een tegeltjes wijsheid tegen!
Bad sex is still beter than a good day at work!
en je hebt mij gezoend!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik hem wil bereiken doe ik dat wel via iemand anders
heb pas 2x met hem op het terras/in het cafe gezeten
maar je bent ook een sexy dierquote:
Hey! Hoe was je werkdag? Lukte het een beetje?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:13 schreef Q. het volgende:
Jezus man, dit topic is nog inteelteriger dan ik dacht..
Nog geen jaar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar kaal, en jij?!
Ach in sommige gemeenschappen is dat heel normaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:13 schreef Q. het volgende:
Mja, daar zul je dan wel gelijk in hebben. Maar waar ik mee zit en maar niet begrijpen is dat iemand de ene dag is heel aardig, attent en open is en de andere dag afstandelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
ontzettend saaiquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey! Hoe was je werkdag? Lukte het een beetje?
Hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontzettend saaiveel gepest (kaarten dus)
Hoezo?quote:
Als dat heel extreem is dan is het borderline!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Mja, daar zul je dan wel gelijk in hebben. Maar waar ik mee zit en maar niet begrijpen is dat iemand de ene dag is heel aardig, attent en open is en de andere dag afstandelijk.
Weet van mezelf dat ik daarin maar weinig geduld op kan brengen naar anderen toe. Het maakt me onzeker. Hoe zit het dan met deze wijsheid? (want ik kan hem even niet volgen).
Vandaar dat je ook beter niet kunt denkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:13 schreef Q. het volgende:
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat heel extreem is dan is het borderline!
Personeels overschotquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Is er dan niets te doen ofzo?
Haha, jij gaat snel diagnostiserenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat heel extreem is dan is het borderline!
Oja, dat zei je vorige keer. Daarom mocht jij toch ook langer "ziek" blijven ofzo?quote:
Was ik ook echt niet van plan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook beter niet kunt denken
ach ... we komen van de veluwe Q wij kunnen het weten!quote:
Weet je het zeker? Jij bent hier volgens mij de grootste inteelterquote:
Moet je dit serieus nog vragen?quote:
Echt heul niet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Jij bent hier volgens mij de grootste inteelter
Nog niet, bedrijf haalt contracten van "buiten" binnen zodat we kunnen aangeven dat we daar tijdelijk willen werken. Ook is het nog onbekend wat het toerisme doet deze zomer...quote:
Handig toch.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, jij gaat snel diagnostiseren
Ja, want anders vraag ik het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |