quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Hoi auto, met wie gaat carooltje daten? Ow, en leeft techno nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat was niet de moeite om mij nog te melden in het vorige topic
Niet echt, hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat was niet de moeite om mij nog te melden in het vorige topic
Ik heb geen idee met wie zij gaat daten. Zbbrox misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi auto, met wie gaat carooltje daten? Ow, en leeft techno nog eigenlijk?
Haha inderdaad. Ik vond het al gek dat ik geen welkomsdansje kreegquote:
Hierbij alsnogquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Haha inderdaad. Ik vond het al gek dat ik geen welkomsdansje kreeg![]()
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Als auto niet weet met wie carooltje aan het daten is geweest, dan is ze gewoon niet aan het daten
Hoi Tijn!quote:
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Als auto niet weet met wie carooltje aan het daten is geweest, dan is ze gewoon niet aan het daten
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawgquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mij
Nee het was geen slet zei ze.. Mja.. Meer zei ze ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawg
* zbbrox zuchtquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawg
Is auto de nieuwe ripley?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoooiii!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
Waarom in hemelsnaam "newbievragen"? Is dit een grap?![]()
Voor de rest: hooi
Moet ik daar echt antwoord op geven?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Weet je.. dat is echt demotiverend hoor. Ik meet Cue en dan ben ik ineens de grote slettebak.
Nee hoor.quote:
Haha nee joh! Maar jij staat vrij open voor meetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Weet je.. dat is echt demotiverend hoor. Ik meet Cue en dan ben ik ineens de grote slettebak.
Oooooo dan komen we er wel achter hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee het was geen slet zei ze.. Mja.. Meer zei ze ook niet
Dat is toch belangrijk om te weten het antwoord op die vragen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
CG weet het?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mij
Ik zie de humor niet, dus ik ga er van uit dat het geen grap isquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
Niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Geen ideequote:
Hoi!quote:
Hoiquote:
nee doe maar niet antwoordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet ik daar echt antwoord op geven?
Zijn er trouwens lijstjeswaardige dingen gebeurd op die meet?![]()
Waar heb je het lekkere weer gelaten !! Heb ik eindelijk weekend enzoquote:
Geeft niks hoor popjequote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee doe maar niet antwoorden![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch zit er iets niet goed in de kern van die mening..3½ relatie maakt me geen slet.
(nee nee nog steeds niet antwoorden
)
mag ik eerst opheldering over wat het lijstje inhoudelijk voor betekenis heeft?
Nee joh.. auto weet daadwerkelijk dingen.. ripley zegt het alleen maar te wetenquote:
Geen idee, hier is het ook hopeloosquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar heb je het lekkere weer gelaten !! Heb ik eindelijk weekend enzo
Hier nu ookquote:
Kwaak11quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef kwaakvaak het volgende:
poeh he... heb ik mij daar toch een uur onder de tafel gelegen van de geniale 1 april grappen van KudFokker. Ongekend maar vooral miskent komisch talent zeg.. Damn,... paarse bouchievonkjes.. hoe bedenk je het ... B R I L I ANT!....
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef kwaakvaak het volgende:
poeh he... heb ik mij daar toch een uur onder de tafel gelegen van de geniale 1 april grappen van KudFokker. Ongekend maar vooral miskent komisch talent zeg.. Damn,... paarse bouchievonkjes.. hoe bedenk je het ... B R I L I ANT!....
Ik weet meer dan jij denkt, ik ben alleen discreetquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee joh.. auto weet daadwerkelijk dingen.. ripley zegt het alleen maar te weten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef kwaakvaak het volgende:
nee, enige dat mn hartslag deed verhogen was het zout op mn frietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geeft niks hoor popje
Handeling die tot ene orgasme zouden kunnen leiden, zoenen in begrepen
En ik niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet meer dan jij denkt, ik ben alleen discreet
Dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee joh.. auto weet daadwerkelijk dingen.. ripley zegt het alleen maar te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |