quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Hoi auto, met wie gaat carooltje daten? Ow, en leeft techno nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat was niet de moeite om mij nog te melden in het vorige topic
Niet echt, hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat was niet de moeite om mij nog te melden in het vorige topic
Ik heb geen idee met wie zij gaat daten. Zbbrox misschien?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi auto, met wie gaat carooltje daten? Ow, en leeft techno nog eigenlijk?
Haha inderdaad. Ik vond het al gek dat ik geen welkomsdansje kreegquote:
Hierbij alsnogquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef automatic_ het volgende:
Haha inderdaad. Ik vond het al gek dat ik geen welkomsdansje kreeg![]()
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Als auto niet weet met wie carooltje aan het daten is geweest, dan is ze gewoon niet aan het daten
Hoi Tijn!quote:
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Als auto niet weet met wie carooltje aan het daten is geweest, dan is ze gewoon niet aan het daten
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawgquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het weet, maar die vertelt het niet aan mij
Nee het was geen slet zei ze.. Mja.. Meer zei ze ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawg
* zbbrox zuchtquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is vast een van de slettebakken: zbbrox, DH of dawg
Is auto de nieuwe ripley?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoooiii!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
Waarom in hemelsnaam "newbievragen"? Is dit een grap?![]()
Voor de rest: hooi
Moet ik daar echt antwoord op geven?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Weet je.. dat is echt demotiverend hoor. Ik meet Cue en dan ben ik ineens de grote slettebak.
Nee hoor.quote:
Haha nee joh! Maar jij staat vrij open voor meetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox zucht
Weet je.. dat is echt demotiverend hoor. Ik meet Cue en dan ben ik ineens de grote slettebak.
Oooooo dan komen we er wel achter hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee het was geen slet zei ze.. Mja.. Meer zei ze ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |