En ik zit dus met mijn schenen tegen die prullenbak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:55 schreef Nobu het volgende:
Ik zoek altijd die met blauwe banken op, daar zit de prullenbak tenminste niet zo in de weg als ik uit het raam wil staren.
Waarom zou ik daar in gaan zitten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:56 schreef plakkert- het volgende:
Ga eens in een Veolia trein zitten. Zit je met zn 3en naast elkaar. Klaag dan nog maar eens over de NS.
Die treinen zijn heel relaxtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:56 schreef plakkert- het volgende:
Ga eens in een Veolia trein zitten. Zit je met zn 3en naast elkaar. Klaag dan nog maar eens over de NS.
Die intercitysquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:00 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
Over welke nieuwe treinen heb je het? Die nieuwe sprinter tussen Utrecht en Den Haag vindt ik echt lekker. Hij is ruim, eindelijk wat beenruimte. Stoelen zitten net iets beter als in de oude sprinters en hij ruikt nog steeds naar nieuw vindt ik.
ICK of ICRm? Laatstgenoemde is iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef stamppot het volgende:
Indd kut treinen, ik kan er ook niet normaal in zitten. beter die ouwe ragdingen met in de 2e klas ook losse coupe's daar chill je de tent uit.
Die zijn helemaal ideaal, maar volgens mij rijden die dingen tegenwoordig allemaal in Brabant rond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef stamppot het volgende:
beter die ouwe ragdingen met in de 2e klas ook losse coupe's daar chill je de tent uit.
Vroeger, toen stonken de treinen pas!quote:
Op het traject amsterdam - amersfoort zie ik ze nog regelmatig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die zijn helemaal ideaal, maar volgens mij rijden die dingen tegenwoordig allemaal in Brabant rond.
jup. ik zit er erg vaak in. verder rijden daar ook erg vaak de internationale treinen waar je ook als een koning zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Op het traject amsterdam - amersfoort zie ik ze nog regelmatig.
Krijg de graftyfus, ik ga doorgaans altijd met de auto (die van mezelf ja), af en toe maar met de treinquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Daar is de eerste loserige ov rukker al
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Krijg de graftyfus, ik ga doorgaans altijd met de auto (die van mezelf ja), af en toe maar met de trein![]()
![]()
![]()
Dat je 't materieel leuk vind wil nog niet zeggen dat je ermee reist, lutser.
"Alle codenamen"quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]je kent al die codenamen uit je kop, dat maakt je bij voorbaat al een nerd en een loser. En nu weer terug naar PTA treintopic, ksst.
Originele grap.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef Zaith het volgende:
KLIKOOOOOO
Waarom zit je in een trein man, je hoort thuis op de stoep, vuilnis verzamelen.
Puik plan voor TSquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Anders stap je uit de trein en spring je ervoor
Bwehehehe! Goede grap!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Anders stap je uit de trein en spring je ervoor
Ja goed hè, want als je uit de trein stapt en er dan voor springt staat de trein stil, dus dan merk je het niet eens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja goed hè, want als je uit de trein stapt en er dan voor springt staat de trein stil, dus dan merk je het niet eens!of je moet uit het raam springen en heel snel kunnen rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is toch die trein die super vaak rijdt maar waar niemand inzit?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef keienlegger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel eens in gezeten? De ValleiLijn Trein, tussen Amersfoort en Ede-Wageningen. Met koffie automaat, snoepgeval, wifi, airco en tv. Dat heeft als gevolg dat de hele trein maar drie zitplaatsen heeft. Maar ze zitten wel heel comfortabel.
Says whoquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Dude![]()
De smilies hier op fok zijn niet voldoende om mijn ongeloof en-heid uit te drukken
![]()
Serieus? Zeker wel heel duur, die automaten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:33 schreef keienlegger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wel eens in gezeten? De ValleiLijn Trein, tussen Amersfoort en Ede-Wageningen. Met koffie automaat, snoepgeval, wifi, airco en tv. Dat heeft als gevolg dat de hele trein maar drie zitplaatsen heeft. Maar ze zitten wel heel comfortabel.
WTF. Je neemt toch alleen de trein om ergens te komen, niet om er in te zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Serieus? Zeker wel heel duur, die automaten?
Maar die trein ga ik dan wel een keertje doen denk ik
jawelquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:14 schreef Rapaille het volgende:
[..]
WTF. Je neemt toch alleen de trein om ergens te komen, niet om er in te zitten.
Nee, intercitydingenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef Ascendancy het volgende:
TS bedoeld de sputers?
Want die rijden hier al een jaar.
Zonder WC's
Ja die spurters hebben echt kutstoelen. En dus geen wc'squote:
Laat even weten wanneer.. Kunnen we gelijk proberen een SLT'tje tussen Ut en Gvc mee te pakken. Vanuit Ehv hopen op ICK richting Gvc, dan SLT'tje, tussen Ut - Amf genieten van ICM en dan tot Ed die Protos.. hmmquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Serieus? Zeker wel heel duur, die automaten?
Maar die trein ga ik dan wel een keertje doen denk ik
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer.. Kunnen we gelijk proberen een SLT'tje tussen Ut en Gvc mee te pakken. Vanuit Ehv hopen op ICK richting Gvc, dan SLT'tje, tussen Ut - Amf genieten van ICM en dan tot Ed die Protos.. hmm
*rondje plannen doet
Dat zijn de stoerste!! Met rammelbakken uit de jaren 50 keihard over die boemel-lijntjes raggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Die zijn pas kut!
Vooral die met de groene stoelen achter elkaar, daar moet je echt achterlijk rechtop gaan zitten om je benen kwijt te kunnen...
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je moest eens weten.. ben al 2x gekomen op die foto's in dit topic
matig..quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:14 schreef Biefstuk het volgende:
Vroeger waren de wagons groter, konden ook veel mensen in:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |