Geeft niets.quote:
Onhandig bezig sloeg vooral op quote in plaats van edit, vandaar...quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geeft niets.
Dus het is wel een behoorlijk gedoe om zoiets zo soepel te laten verlopen. Knap gedaan dan!
Pekingeend voor heel ongeduldige mensenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand in min of meer beschaafde taal uitleggen wat een balut-ei is? Durf t niet te googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet doen PS. Neem die tip maar aan van deze Sergeant-Majoor!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand in min of meer beschaafde taal uitleggen wat een balut-ei is? Durf t niet te googlen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pekingeend voor heel ongeduldige mensen
Oh, foutje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat ze die foto wil zien, Ofyles2!
Zo eng is die foto toch niet? de gedachte om het op te eten is alleen een beetje raarquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Te laatquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ach gos, arme PSquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Te laatIk ben voorgoed verpest
Is al weggehaald.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geloof me. Het is echt ranzig!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Surströmming lijkt me ook niet smakelijk, maar die omschrijving valt weer veel meer mee
Tja, niet luisteren naar de waarschuwingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die kwamen te laat...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, niet luisteren naar de waarschuwingen.
Collega van me heeft het gegeten, die vond het wel meevallen. Maar die is Zwedengek en daarom misschien niet geheel betrouwbaar.quote:
Ga slapen, dat is de oplossing voor alles!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, in een paar muisklikken en toetsen ben ik de Sjaak van MEN en VBL.
Hoe moet ik dit goed maken?
Door het nooit meer over voetbal te hebben in deze Sc?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Geweldig, in een paar muisklikken en toetsen ben ik de Sjaak van MEN en VBL.
Hoe moet ik dit goed maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |