Behalve komende december, dan staat het Glazen Huis er. Misschien een reden voor mij om Groningen eens te vereren met een bezoek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bus- / autovrije binnensteden![]()
Ik vind het achterlijk dat de Grote Markt van Groningen dé busverzamelplaats isen dat door vrijwel de hele binnenstad fietsers mogen komen. Handig als ik erlangs moet, dat wel, maar het verpest wel je winkelplezier
Nee, het gaat erom dat het in de post kwijt kan rakenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
Ik ook. Iedereen kan wel bellen en vragen om m'n propedeuse.![]()
Dan kom ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Behalve komende december, dan staat het Glazen Huis er. Misschien een reden voor mij om Groningen eens te vereren met een bezoek.
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars of Hond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah bah.![]()
Wat is het gekste wat je ooit gegeten hebt dan?
Beiden eigenlijk.quote:
Is dat te eten? Ik kan in principe wachten tot CZ (ik ken gasten die frituren dat wel eventjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars
oja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat het in de post kwijt kan raken
Dan maar een datum/tijd prikken. Leuke mini-meet?quote:
Denk maar aan een gesmotlen Mars in een krokant laagje. (zelfde wat om een lekkerbekje zit)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat te eten? Ik kan in principe wachten tot CZ (ik ken gasten die frituren dat wel eventjes) maar ik ben wel benieuwd
En ik ga zo op bed
Dat lijkt me best te etenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk maar aan een gesmotlen Mars in een krokant laagje. (zelfde wat om een lekkerbekje zit)
Truste!quote:
Leuk filmpje om weer es te zienquote:
Tof,quote:
quote:
Ik heb ook een rol zie ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteren de dag hiermee gevuld, de nodige stukken geknipt en in de goede volgorde gezet. Het was voor die presentatie van vanmiddag, en ik ben best tevrden met het eindresultaat
Bekijk deze YouTube-video
Jaja, je speelt Jafar goed!quote:
ontbijt... sure...quote:Blueberry Waffle Breakfast Sandwich
Breakfast sandwich with two eggs, two sausages, ham, string cheese and bacon between two blueberry waffles glazed with maple syrup.
(submitted by Tim Shey via twitpic)
quote:
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, ik ben weer vergeten hoe Nesle in het echt heet
Doe maar, via PMquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Ik denk het niet. PM?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan het je wel vertellen, maar ik weet niet of dat de bedoeling is?
Niet onaardig moet ik zeggen. Maar ja, ik stauw eigenlijk alles wel naar binnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En in Schotland eet men
[ afbeelding ]
Gefrituurde pizza
Waar heb je hond gegeten? En waar slang?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet ik kiezen tussen gefrituurde Mars of Hond.
Ik drink/eet sowieso zelden suikervrije produkten meer. Pespi Max/Diet coke?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tip: koop niet de suikervrije Taksi
Pepsi Max gaat nog wel. Ik dacht eerst dat dit een nieuwe smaak was, ik hoopte op een revival van Taksi Jungle Greenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik drink/eet sowieso zelden suikervrije produkten meer. Pespi Max/Diet coke?
Het smaakt gewoon voor geen meter.
Zo ging het bij mij ook. De P-uitreiking netjes bijgewoond. Mijn Bachelor niet, want die haalde ik een jaar later dan de normale lichting, en zo trots was ik daar nou ook weer niet op, dus maar gewoon opgehaald aan de balie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me best wel een verkeerde volgorde
Beiden in Zuid-Oost Azië.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je hond gegeten? En waar slang?
deze?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht ook een keer een recept gezien te hebben voor een megahamburger met pizza's in plaats van brood
Ja!quote:
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
Niet onaardig moet ik zeggen. Maar ja, ik stauw eigenlijk alles wel naar binnen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
Van de hond niet, Dat hoorden we pas via de ober toen hij na het eten, vanwege een probleem in de comminicatie, het geluid van het dier wat wij op hadden maakte. Woef, dus. Smaakte heerlijk trouwens.
Nem had me er al eens op gewezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
behalve een balut-ei.![]()
Jullie mogen zelf googlen wat dat is.
quote:
Gegeten, maar noooooooit meer.quote:Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
Fijn om te horen Wycquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, Tim, fijn dat je weer post. De volgende keer gewoon nors antwoorden dat die flauwe grapjes nu echt vervelend worden, en dat is het dan.
Afgelopen periode zijn we bezig geweest met het verzinnen van een nieuwe belevenis voor in Euro Disney. Onze attractie is een soort Droomvluchtkloon, waarin je langs verschillende scènes uit Disneyfilms vliegt. Het filmpje laat zien welke scènes en in welke volgorde, zodat "de investeerders" vast een beeld konden krijgen.quote:Dat filmpje van jullie, ik snap niet wat daar precies de opdracht van was....het aan elkaar monteren van de beelden? Lijkt me niet zo moeilijk als je weet hoe het moet, toch? Of als het wel moeilijk is, dan heb je nu een compliment te pakken, want dan ziet het eruit alsof het geen moeite heeft gekost.
Dat hoef ik niet te googelen, ik kreeg ooit fotos van iemand die ze gegeten heeft. Wat een fokking smerig gedoequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.![]()
Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
Niet over nadenken, gewoon niet kijken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk erover na of ik het wel zinvol vind voetbal te kijken.
Nee, echt vrijwillig. Tenminste tot na de eerste hap.......quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met een pistool tegen je hoofd, mag ik toch hopen? Of geblinddoekt?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de handen schudden.![]()
Hehe, nu weet ik opeens weer waar ik gisteravond in bed over aan het nadenken was. Ik had bedacht dat ik bijna alles wel wil eten behalve een balut-ei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht: laat ik ergens anders uitrazen voordat ik twee dagen kan buiten spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet over nadenken, gewoon niet kijken!
Slotje Oh nee, niet in een SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |