abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 02:18:47 #51
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_67816639
Denk dat ik een held op sokken zou zijn en dus niet in zal grijpen. Tenzij het makkelijk kan en ik zeker weten hulp krijg. Nou moet ik ook zeggen dat ik een totaal niet sterk/krachtig persoon ben met mn 63kg en 1.76m ofzo. Dat helpt ook niet zo mee.

Ben wel zo alert dat mn telefoon gelijk gepakt wordt om evt. politie te bellen als het echt ernstig dreigt te worden of kentekens uit voorzorg in een sms'je zet als ik ietst totaal niet vertrouw. Dat heb ik wel eens eerder gedaan, toen ik een paar joegoslaven ofzo hard aan zag komen rijden midden in de nacht en rennend de weg over zag gaan. Even later vielen er klappen.. maar was ook zo weer opgehouden. Geen idee wat de reden was overigens. Niet mee bemoeid... maar wel even de boel van een afstand in de gaten gehouden.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_67816723
Bij vrienden wel meer dan eens 'ingegrepen', maar bij vreemden weet ik het niet. Al helemaal niet als je helemaal alleen bent. Ik zou wel in ieder geval de politie bellen, dat is het minste dat je kunt doen op zo'n moment.

Als het 'gewoon' vechten is, zou ik er met behulp van andere omstanders wel tussen durven komen, maar zodra er messen in het spel zijn ben ik heel snel weg.
pi_67816737
Ik dook er toen zo boven op, heb wel glas uit z'n handen weten te slaan wat ie toen in haar hals wilde steken. Had nooit verwacht dat ik zo zou reageren maar kon niet anders, was ook totaal niet bang trouwens. (Achteraf stond ik wel te schudden in m'n tuig hoor) Zou het andersom ook prettig vinden als ik geholpen werd. Maar t blijft lastige kwestie, die gasten tegenwoordig met wapens op zak..
  woensdag 8 april 2009 @ 03:03:38 #54
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_67816776
Ik heb nogal een hekel aan onrecht en zal dan ook zeker ingrijpen mocht iemand onterecht aangevallen worden. Het conflict zal ik echter nooit opzoeken, ik zal dan ook niemand wijzen op het niet mogen roken in het openbaar vervoer of dat ze te hard praten in de stilt coupe.
Wel ben ik eens tussen twee vechtersbazen in gaan staan die te keer gingen op het cs van Delft. In pak nogwel want ik kwam net af van een afstudeerfeestje van een vriend. Mijn toenmalige vriendin heeft toen de politie gebelt. Deze actie van kwam tot stand doordat er net iemand omgekomen was door zinloos geweld en ik was onder de invloed van alcohol, wat er sowieso voor zorgt dat ik geen slimme beslissingen meer kan maken. Of ik het zelfde had gereageerd als ik nuchter was, waarschijnlijk niet.

Salliant detail, na dat de politie aangekomen was werd ik aan gesproken door een politieagent in burger, of ik mijn gegevens wilde geven mocht één van de beide partijen aangifte doen. Tot op de dag van vandaag vraag ik me af, waarom deze persoon, die opgeleid is voor dit soort situaties er niet tussen is gesprongen en mij mijn gang liet gaan. De personen stonden op het punt elkaars hersenen in te slaan met de riemen die ze om hadden, die werden namelijk uitgetrokken, en ik stond er tussen in pak met een vriendin in galajurk er naast.

Ik ben een groot voorstander van respect voor de politie, maar in dat geval kan ik het maar weinig opbrengen.
  woensdag 8 april 2009 @ 03:23:27 #55
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_67816796
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Karammel het volgende:

[..]

Je vergeet dat veel vechtpartijen ontstaan na het uitgaan. Dan is er veel drank in het spel en in sommige gevallen ook nog drugs.
In het geval van drank en coke op hebben van de tegenpartij nooit en te nimmer er tussen in gaan staan, tenzij je met 3+ man bent om de aanvallende partij in bedwang te houden, je zult het anders niet winnen.
pi_67816808
Ik kies het hazenpad.
pi_67816813
quote:
Op woensdag 8 april 2009 03:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik kies het hazenpad.
Lekker makkelijk!
pi_67816819
Idd.
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 april 2009 @ 03:57:08 #59
22592 crew  Ole
pi_67816841
goede kennis van me.. beer van een vent, maarook iemand die geen vlieg doodslaat zeg maar.

Kwam een keer in een Amsterdamse tram in een situatie en hij klemde die gast tussen zijn voeten, en later ging ie op hem zitten op een plek waar mijnheer niet wegkon..
Hij had dit noooooit van zichzelf verwacht vertelde hij later, maar op het moment deed hij het gewoon..

moeilijk vantevoren te zeggen wat je doet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 8 april 2009 @ 04:01:00 #60
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_67816847
ik hoop dat ik dan ga ingrijpen, al zou ik het er waarschijnlijk niet goed van afbrengen omdat ik nooit echt heb gevochten
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_67816868
Hangt van de situatie af, als er wapens in het spel zijn doe ik sowieso niks, dan zorg ik ervoor dat ik zelf op een veilige afstand sta. Ik zal wel de politie bellen, en proberen een filmpje of foto's te maken met mijn mobieltje.
Is het een te grote groep en weet je bij voorbaat al dat het een kansloze missie is, doe ik ook niks.
Zijn er andere omstanders die al wat doen, dan help ik denk ik wel mee, afhankelijk van de situatie..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_67816910
Heb het zelf al mogen ervaren om door 3 kerels inelkaar geslagen te worden. En geen mens die me heeft geholpen, ja naderhand toen ze weg waren heeft iemand me omhoog geholpen.
Schade was een vinger uit de kom (die nog steeds een beetje scheef staat als aandenken), een aantal blauwe plekken en een gebroken rib.
Een maand of 2 later wel revenge genomen op een van die gasten, en goed ook.
Als ik zulke dingen zie in het openbaar twijfel ik geen moment om in te grijpen, of ze moeten echt met een hele groep zijn met messen en andere wapens. Ik word al pisnijdig als ik dat filmpje zie van die fransen in die bus.
En vind het ongelooflijk dat niemand maar dan ook niemand in grijpt.
  woensdag 8 april 2009 @ 04:49:06 #63
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67816911
Heh, mijn ex is ooit op een marokkaan gaan zitten die achterna gezeten werd door de politie.
Mijn ex is sowieso stoer
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 8 april 2009 @ 04:50:22 #64
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67816913
quote:
Op woensdag 8 april 2009 04:47 schreef Latz het volgende:
Heb het zelf al mogen ervaren om door 3 kerels inelkaar geslagen te worden. En geen mens die me heeft geholpen, ja naderhand toen ze weg waren heeft iemand me omhoog geholpen.
Schade was een vinger uit de kom (die nog steeds een beetje scheef staat als aandenken), een aantal blauwe plekken en een gebroken rib.
Een maand of 2 later wel revenge genomen op een van die gasten, en goed ook.
Als ik zulke dingen zie in het openbaar twijfel ik geen moment om in te grijpen, of ze moeten echt met een hele groep zijn met messen en andere wapens. Ik word al pisnijdig als ik dat filmpje zie van die fransen in die bus.
En vind het ongelooflijk dat niemand maar dan ook niemand in grijpt.
Heb je er eentje helemaal lens geslagen?
  woensdag 8 april 2009 @ 04:56:56 #65
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67816922
Oh ja, mijn ex heeft ook een keer een tasjesroof voorkomen. Tenminste dat dacht hij. Hij zag een paar jochies op een brommer meerdere pogingen ondernemen om een tasje van een vrouw weg te grissen.
Hij ging beschermend voor de vrouw staan en toen bleek dat het om filmopnames ging.
Hij vertelde nog dat ie zo boos werd omdat die brommerjongens heel hard moesten lachen .
  woensdag 8 april 2009 @ 08:19:20 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_67817552
TVP, als ik tijd het typ ik mijn deeltje neer.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:05:39 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_67824105
quote:
Op woensdag 8 april 2009 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
TVP, als ik tijd het typ ik mijn deeltje neer.
Na mijn diploma uitreiking ben ik door een gast geslagen. We fietsten met 8 man/vrouw terug naar huis, en toen kwam er een agressieve gast langs. Die gaf een meisje een douw, dus zei ik dat hij op moest rotten. Toen kreeg ik een mep en rende hij weg. En denk maar niet dat de anderen ook maar iets deden.
pi_67824545
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Na mijn diploma uitreiking ben ik door een gast geslagen. We fietsten met 8 man/vrouw terug naar huis, en toen kwam er een agressieve gast langs. Die gaf een meisje een douw, dus zei ik dat hij op moest rotten. Toen kreeg ik een mep en rende hij weg. En denk maar niet dat de anderen ook maar iets deden.
Maar wat konden ze doen als hij een mep gaf en wegrende ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 8 april 2009 @ 12:41:55 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_67825284
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar wat konden ze doen als hij een mep gaf en wegrende ?
zorgen dat a) dat meisje uberhaupt niet geduwd wordt
En als het gebeurd, er zelf wat aan doen.
Ik stond er zo ongeveer het verst vanaf.
pi_67836810
Mijn broertje springt er trouwens wel rucksichtslos tussen. Ook toen ie nog de fysiek van een 10-jarige had (hij is inmiddels 1.95 en 90 kilo ofzo). Was er een opstootje tussen een automobilist en een ander, een oekel die zomaar over diens motorkap heenstampte. Toen de man uit de auto kwam en er iets van zei, bleek oekel no. 1 slechts één lid te zijn van een hele meute dronken oekels die zich ineens tegen hem keerde. Groot onrecht dus, een hoop geschreeuw, gelal, geduw en getrek. Stond mijn broertje er ineens tussen met zijn grote bek. Of ze allemaal weleens even normaal wilden gaan doen. Van verbazing deden ze dat 5 seconden, waarin de autobezitter als een haas instapte en wegreed, mijn vader mijn broertje onder zijn arm stak en wegliep en het gedonder afgelopen was.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 8 april 2009 @ 19:40:05 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67839278
quote:
Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn broertje springt er trouwens wel rucksichtslos tussen. Ook toen ie nog de fysiek van een 10-jarige had (hij is inmiddels 1.95 en 90 kilo ofzo). Was er een opstootje tussen een automobilist en een ander, een oekel die zomaar over diens motorkap heenstampte. Toen de man uit de auto kwam en er iets van zei, bleek oekel no. 1 slechts één lid te zijn van een hele meute dronken oekels die zich ineens tegen hem keerde. Groot onrecht dus, een hoop geschreeuw, gelal, geduw en getrek. Stond mijn broertje er ineens tussen met zijn grote bek. Of ze allemaal weleens even normaal wilden gaan doen. Van verbazing deden ze dat 5 seconden, waarin de autobezitter als een haas instapte en wegreed,
mijn vader mijn broertje onder zijn arm stak en wegliep en het gedonder afgelopen was.

huh?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_67839475
Noem me naïef, maar ik geloof wel van mezelf dat ik als heel stoer klein meisje er iets van zou zeggen of er heldhaftig tussen zou springen. Je mag toch geen meisjes slaan! Als ik het niet zou doen zou dat echt aan mijn geloofwaardigheid afdoen en zou ik mezelf voor altijd haten. STERVEN IN HET GEVECHT JWT!
I would go along with someone like you
pi_67840899
quote:
Op woensdag 8 april 2009 04:50 schreef tonja het volgende:

[..]

Heb je er eentje helemaal lens geslagen?
In elkaar geslagen en vervolgens neergestoken.
  woensdag 8 april 2009 @ 21:06:10 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67842614
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Liefste. het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof wel van mezelf dat ik als heel stoer klein meisje er iets van zou zeggen of er heldhaftig tussen zou springen. Je mag toch geen meisjes slaan! Als ik het niet zou doen zou dat echt aan mijn geloofwaardigheid afdoen en zou ik mezelf voor altijd haten. STERVEN IN HET GEVECHT JWT!
eens. ik denk, ondanks mijn voorwaardelijke straf, ook niet dat ik mij niet had gemengd. ik had zelfs een mes gepakt om ze tot rust te manen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_67861502
Ligt aan de situatie, als een aantal mensen (zonder wapens) iemand in elkaar slaan dan zou ik wat mensen vragen om te helpen en vervolgens gaan helpen. Als er een geweer bij betrokken is dan zou ik me koest houden denk ik maar als er een mes bij betrokken is dan zou ik wel er iets tegen doen, ik zou dan mijn riem of zo gebruiken om hem proberen te slaan en als ik mijn schooltas bij heb die gebruiken om eventuele steekpogingen te voorkomen.

Doe al een tijdje vechtsport dus ik weet wel hoe ik me beetje moet verdedigen maar in je eentje tegen veel is in veel situaties onbegonnen werk. Daarom moet je altijd mensen vragen om je mee te helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')