In het geval van drank en coke op hebben van de tegenpartij nooit en te nimmer er tussen in gaan staan, tenzij je met 3+ man bent om de aanvallende partij in bedwang te houden, je zult het anders niet winnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Karammel het volgende:
[..]
Je vergeet dat veel vechtpartijen ontstaan na het uitgaan. Dan is er veel drank in het spel en in sommige gevallen ook nog drugs.
quote:Op woensdag 8 april 2009 03:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik kies het hazenpad.
Heb je er eentje helemaal lens geslagen?quote:Op woensdag 8 april 2009 04:47 schreef Latz het volgende:
Heb het zelf al mogen ervaren om door 3 kerels inelkaar geslagen te worden. En geen mens die me heeft geholpen, ja naderhand toen ze weg waren heeft iemand me omhoog geholpen.![]()
Schade was een vinger uit de kom (die nog steeds een beetje scheef staat als aandenken), een aantal blauwe plekken en een gebroken rib.
Een maand of 2 later wel revenge genomen op een van die gasten, en goed ook.![]()
Als ik zulke dingen zie in het openbaar twijfel ik geen moment om in te grijpen, of ze moeten echt met een hele groep zijn met messen en andere wapens. Ik word al pisnijdig als ik dat filmpje zie van die fransen in die bus.
En vind het ongelooflijk dat niemand maar dan ook niemand in grijpt.
Na mijn diploma uitreiking ben ik door een gast geslagen. We fietsten met 8 man/vrouw terug naar huis, en toen kwam er een agressieve gast langs. Die gaf een meisje een douw, dus zei ik dat hij op moest rotten. Toen kreeg ik een mep en rende hij weg. En denk maar niet dat de anderen ook maar iets deden.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
TVP, als ik tijd het typ ik mijn deeltje neer.
Maar wat konden ze doen als hij een mep gaf en wegrendequote:Op woensdag 8 april 2009 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na mijn diploma uitreiking ben ik door een gast geslagen. We fietsten met 8 man/vrouw terug naar huis, en toen kwam er een agressieve gast langs. Die gaf een meisje een douw, dus zei ik dat hij op moest rotten. Toen kreeg ik een mep en rende hij weg. En denk maar niet dat de anderen ook maar iets deden.
zorgen dat a) dat meisje uberhaupt niet geduwd wordtquote:Op woensdag 8 april 2009 12:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar wat konden ze doen als hij een mep gaf en wegrende?
mijn vader mijn broertje onder zijn arm stak en wegliep en het gedonder afgelopen was.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn broertje springt er trouwens wel rucksichtslos tussen. Ook toen ie nog de fysiek van een 10-jarige had (hij is inmiddels 1.95 en 90 kilo ofzo). Was er een opstootje tussen een automobilist en een ander, een oekel die zomaar over diens motorkap heenstampte. Toen de man uit de auto kwam en er iets van zei, bleek oekel no. 1 slechts één lid te zijn van een hele meute dronken oekels die zich ineens tegen hem keerde. Groot onrecht dus, een hoop geschreeuw, gelal, geduw en getrek. Stond mijn broertje er ineens tussen met zijn grote bek. Of ze allemaal weleens even normaal wilden gaan doen. Van verbazing deden ze dat 5 seconden, waarin de autobezitter als een haas instapte en wegreed,
In elkaar geslagen en vervolgens neergestoken.quote:Op woensdag 8 april 2009 04:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Heb je er eentje helemaal lens geslagen?
eens. ik denk, ondanks mijn voorwaardelijke straf, ook niet dat ik mij niet had gemengd. ik had zelfs een mes gepakt om ze tot rust te manen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Liefste. het volgende:
Noem me naïef, maar ik geloof wel van mezelf dat ik als heel stoer klein meisje er iets van zou zeggen of er heldhaftig tussen zou springen. Je mag toch geen meisjes slaan! Als ik het niet zou doen zou dat echt aan mijn geloofwaardigheid afdoen en zou ik mezelf voor altijd haten. STERVEN IN HET GEVECHT JWT!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |