quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
Mij maakt het niet uit wat jullie vinden.
Vind het alleen jammer dat jullie me niet willen geloven
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet je dan overheen lezen volgens Sedan..
Ik zou je vertellen, ik probeerde laatst m'n gerief te zoeken in het plaatselijke bordeel...quote:
Als ik 1 tot 2,5 uur lang in een gate sta (ik controleer vertrekkende passagiers), het onwijs druk is (ik binnen een uur 170 passagiers een vliegtuig in moet jagen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik een slecht argument. Als ik moet plassen wacht ik ook netjes tot er een w.c. in de buurt is. Of laat jij wel gewoon je broek zakken midden op straat als je dan moet?
Maak me gekquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen, ik probeerde laatst m'n gerief te zoeken in het plaatselijke bordeel...
Toen ik hem eenmaal gewassen had en klaar om te stoten, werd ik verzocht mijn broek weer aan te trekken en mezelf aan te geven bij de politie ivm een dodelijk slagwapen.
Dit is geen SC he Tquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen, ik probeerde laatst m'n gerief te zoeken in het plaatselijke bordeel...
Toen ik hem eenmaal gewassen had en klaar om te stoten, werd ik verzocht mijn broek weer aan te trekken en mezelf aan te geven bij de politie ivm een dodelijk slagwapen.
sarcasme komt op Fok! NOOIT goed overquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Skaai het volgende:
Ik hoopte ergens dat je het vleugje sarcasme had opgevangen.
.
oh, jammerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als ik 1 tot 2,5 uur lang in een gate sta (ik controleer vertrekkende passagiers), het onwijs druk is (ik binnen een uur 170 passagiers een vliegtuig in moet jagen bijvoorbeeld) en er even geen mogelijkheid is om naar het toilet te gaan, ja ehm dan moet je wel eens wat laten gaan
. Ik zeg niet dat het fatsoenlijk is, maar the forces of nature hou je gewoon niet altijd tegen! En ik zorg er iig voor dat mijn collega's of de passagiers er geen last van hebben of het horen hoor
. Wees gerust, ook dit meisje heeft een klein klein beetje fatsoen in haar donder
. Ik moet mijn collega's namelijk dagelijks onder ogen komen en wil geen rare naam krijgen
.
Ik hoopte ergens dat je het vleugje sarcasme had opgevangen.
.
Dat zeg jij B. Dat zeg jijquote:
Ik doe altijd zo mijn best op de posticons maar daar doet niet iedereen aanquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
Mij maakt het niet uit wat jullie vinden.
Vind het alleen jammer dat jullie me niet willen geloven
Kutkneusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maargoed ga maar weer terug naar je hok anders ga je straks weer je mod status misbruiken
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Maak me gek
Die xtra knopjes maken het niet altijd makkelijk
Moet M. even doen anders misbruik ik mijn mod status weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan iemand deze in de OP zetten? ik vind hem toch wel priceless!
quote:
Krijg je met al die schele users.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik altijd zo mijn best op de posticons maar daar doet niet iedereen aan
Bij gelegenheden wil ik nog wel eens uit mijn naad ehh plaat gaan hoorquote:
Hmm.. De volgende keer als ik in Twente ben dan zal ik even mijn handen in oe tuk stoppenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben beter in body to body dan via het toetsenbord![]()
Welke extra knopjes?
geef ze eens ongelijk, die verwachten nnatuurlijk niet dat vrouwen zo technisch kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik altijd zo mijn best op de posticons maar daar doet niet iedereen aan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
geef ze eens ongelijk, die verwachten nnatuurlijk niet dat vrouwen zo technisch kunnen zijn
Ik roep wel meerquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan iemand deze in de OP zetten? ik vind hem toch wel priceless!
I am here to change the worldquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
geef ze eens ongelijk, die verwachten nnatuurlijk niet dat vrouwen zo technisch kunnen zijn
ach er is maar 1 iemand die daarover valt, en believe me, die valt anders wel over iets anders hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet M. even doen anders misbruik ik mijn mod status weer
Werd je maar serieus genomen hequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik roep wel meerGelukkig nemen ze me niet altijd even serieus
Och zo bijzonder vind ik het ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ach er is maar 1 iemand die daarover valt, en believe me, die valt anders wel over iets anders hoor
ook in tentjes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bij gelegenheden wil ik nog wel eens uit mijn naad ehh plaat gaan hoor
Lange armen heb je danquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. De volgende keer als ik in Twente ben dan zal ik even mijn handen in oe tuk stoppen
Als blauwe kan je iets meer
Maakt mij niet uit hoor, maar ga niet lopen janken met notes als je de discussie met me niet aankan en boos wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ach er is maar 1 iemand die daarover valt, en believe me, die valt anders wel over iets anders hoor
Ligt aan het gezelschapquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
discussie
PIPO!quote:
Popje, relativeer. Het wordt lente en de wereld is mooi.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar ga niet lopen janken met notes als je de discussie met me niet aankan en boos wordt![]()
Joh ik wist niet beter of je kwam uit Enschedequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lange armen heb je dan![]()
Waarom denkt half nederland dat Achterhoekers de buren zijn van Drenthen en Drenthen uit Twente komen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent tof!![]()
ow wacht, dar ging ik mee stoppen
Nou ik zou best ff kunnenquote:
Dat ben ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
Joh ik wist niet beter of je kwam uit Enschede
Nah, 70km daarbovenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh ik wist niet beter of je kwam uit Enschede
Komt toch wel regelmatig voorquote:
zoiets?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet M. even doen anders misbruik ik mijn mod status weer
Dus vanaf nu mag het weer een tandje beschaafder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt 10 notes gekregen van onze moderators.
-1 Voorspelbaar
Op naar de 20!
Sedan denkt dat er in een normale discussie altijd met woorden als "kuthoer" gegooid wordt.. Ik weet niet waar hij dat voorbeeld vandaan heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
weet je de betekenis van dat woord wel?
Wat zou je het dan noemen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
weet je de betekenis van dat woord wel?
Veel teveel gedoe zegquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Popje, relativeer. Het wordt lente en de wereld is mooi.
quote:
Dat ken ik ja.. Dan juist heb je die momenten hequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
same here. toch ff niks te doen op het werk
Als dat hetzelfde betekend jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nah, 70km daarbovendus je bedoelt vast de handen bie mie in de buuts'n
Mooi zo!quote:
Hijs prachtig meis!quote:
Ah de kleuterjuf is er ook weer hoor, plaatje compleet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dus vanaf nu mag het weer een tandje beschaafder.![]()
Jij was toch die vent van 2,30m ofzo?quote:
Was dat een discussie dan met jou? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan denkt dat er in een normale discussie altijd met woorden als "kuthoer" gegooid wordt.. Ik weet niet waar hij dat voorbeeld vandaan heeft
Heeftie er eentje van 2.30 m?quote:
Doe eens niet zo verbaasdquote:
Kleuter kunnen niet zonder een juf hè.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah de kleuterjuf is er ook weer hoor, plaatje compleet.
Zou kunnen maar ik moet de 20 toch halen en dat lukt een beetje moeilijk dan.
Ooit he, ooit ga ik echt nog eens een fatsoenlijke fokker worden die snapt hoe het werktquote:
yep. en helaas geen leuke dames meer hier op het werkquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.. Dan juist heb je die momenten he
Het is al heel wat dat je Enschede koppelt aan Twentequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:31 schreef Tally het volgende:
Ik ben echt totaaaaaaaaal niet goed in het onthouden van dat soort dingen
Nee inderdaad!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kleuter kunnen niet zonder een juf hè.
De 20 zal een stukje meer moeite gaan kosten ben ik bang.
Volgens de geruchten is DH lang en lekker. En een slettebakjequote:
->FBquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Nou als tally zo makkelijk over de zeik te krijgen is om haar mod status te (mis)(ge)bruiken dan moet dat wel lukken.
Niets voor jou?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is DH lang en lekker. En een slettebakje
Volgens jou lijstje zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Want? Ik heb er verder geen last van hoor, is maar "een nummer" op "een pagina"quote:
Als je je onrechtmatig behandeld voelt door een mod kun je je richten tot een Forum Admin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Nou als tally zo makkelijk over de zeik te krijgen is om haar mod status te (mis)(ge)bruiken dan moet dat wel lukken.
hu?? Sedan en denken in 1 zin zonder ontkennende woorden er tussen?? Er is echt veel gebeurt in de tijd dat ik niet hier kwam he??quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sedan denkt dat er in een normale discussie altijd met woorden als "kuthoer" gegooid wordt.. Ik weet niet waar hij dat voorbeeld vandaan heeft
Ik val meestal op moeilijk, niet op slettebakjes. Maar goed, er zijn natuurlijk uitzonderingen hequote:
Open er een topic over man, je lijkt meer te caren dan dat je eigenlijk zou moeten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens jou lijstje zeker
[..]
Want? Ik heb er verder geen last van hoor, is maar "een nummer" op "een pagina"
Zoals ik al zei; zie vorige postquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je je onrechtmatig behandeld voelt door een mod kun je je richten tot een Forum Admin.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hu?? Sedan en denken in 1 zin zonder ontkennende woorden er tussen?? Er is echt veel gebeurt in de tijd dat ik niet hier kwam he??
Ben ik ook nietquote:
Ooitquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ooit he, ooit ga ik echt nog eens een fatsoenlijke fokker worden die snapt hoe het werkt![]()
straks word ik nog goed met computers, hahaha. dat zou het ehh ik weet niet hoeveelste wereldwonder zijn
Hier ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. en helaas geen leuke dames meer hier op het werk
Ja kloptquote:
O maar ik ben vaak in Twente geweestquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je Enschede koppelt aan Twente
Over de zeikquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Ergens in mijn achterhoofd zie ik een bos krullen voor me. Heb ik dat goed?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom doe je zo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
Je hebt 10 notes gekregen van onze moderators.
-1 Voorspelbaar
Op naar de 20!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Skaai het volgende:
3 meter 20?. Dan moet er een grote tent komen.
Ripquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val meestal op moeilijk, niet op slettebakjes. Maar goed, er zijn natuurlijk uitzonderingen he
Misschien is het een mooie wending in je levenslijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val meestal op moeilijk, niet op slettebakjes. Maar goed, er zijn natuurlijk uitzonderingen he
zelfs goudvissen denken, alleen zijn ze er niet zo goed inquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hu?? Sedan en denken in 1 zin zonder ontkennende woorden er tussen?? Er is echt veel gebeurt in de tijd dat ik niet hier kwam he??
Nee lange mannen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
2 meter is veuls te langDoe ze mij maar wat kleiner
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ergens in mijn achterhoofd zie ik een bos krullen voor me. Heb ik dat goed?.
Als het je niet uitmaakt en je vind jezelf niet de persoon om het naar voren te brengen, dan hou er over op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; zie vorige post
En het is niet aan mij om dat soort dingen naar voren te brengen.
Waarom doe ik wat, mensen lezen toch wat ze zelf willen zien ongeacht van wat er werkelijk staatquote:
Zolang ze maar iets langer zijn dan ikzelf, vind ik het al snel goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee lange mannen zijn![]()
Nou ja, niet allemaalMaar mannen die je op kunnen tillen, heerlijk
![]()
Hoi, Skaai, 23 jaar, hetero en 0900-SKAAI is na 9 uur 's avonds keigoedkoopquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ook al heb ik het nu wat korter. maar de krullen zijn er nog steeds
Skaaiquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef Skaai het volgende:
Lange grote mannen met krullen![]()
I'd kill for one
Jaaaa... lange mannenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee lange mannen zijn![]()
Nou ja, niet allemaalMaar mannen die je op kunnen tillen, heerlijk
![]()
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang ze maar iets langer zijn dan ikzelf, vind ik het al snel goedmet betrekking tot lengte eisen hehe
Ga er dan ook niet over doorquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het je niet uitmaakt en je vind jezelf niet de persoon om het naar voren te brengen, dan hou er over op.
Deja-vu?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, Skaai, 23 jaar, hetero en 0900-SKAAI is na 9 uur 's avonds keigoedkoop
Ik moet maa rhaarimplantaten nemenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef Skaai het volgende:
Lange grote mannen met krullen![]()
I'd kill for one
laat ik nu net vanavond na 9u tijd hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, Skaai, 23 jaar, hetero en 0900-SKAAI is na 9 uur 's avonds keigoedkoop
zie vorige topic.... fase van opscheppen over alle mensen die we gered haddenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jaaaa... lange mannendie je op kunnen tillen
![]()
rrrrrrrrrrrr maak me gek!!
Ach en ik ben mod dus kan je best helpen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
ach fok gebruikersvriendelijker...ben benieuwden anders heb ik altijd nog mijn nerdvriendje die me uit de ellende kan halen... (en de rest van de fokkers die handiger is dan ik)
Juist ja.. Ff maarquote:
dis·cus·sie de; v -s uitwisseling van gedachten, meningen: ter ~ staan niet vaststaan, onderwerp van gedachtewisseling zijnquote:
Waarom geen FoBo?quote:
Ik ben trouwens niet echt meer te vergelijken met de Skaai van 4,5 jaar geleden hoorquote:
Plaat beton.. Echt..quote:
Teveel mpm is het bezwaar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
2 meter is veuls te langDoe ze mij maar wat kleiner
Dan mag jij eind april al die lange mannen welquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha inderdaadAl heb ik het liefst dan ze heul wat groter zijn dan ik, maar ach
God, dan heb ik wel een gewichtheffer nodig wil ie mij kunnen optillen hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ja dat had ik al bedacht... pas maar op jijquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach en ik ben mod dus kan je best helpen hoor
[..]
Juist ja.. Ff maar
Hmhm.. gewoon even vullen en komen.. en terug naar fok.quote:
om me meteen zo aan te sprekenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
God, dan heb ik wel een gewichtheffer nodig wil ie mij kunnen optillen hoor
Mijn PM staat altijd voor je openquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat had ik al bedacht... pas maar op jijkomen er straks allemaal domme vragen van ene Murmeli
Juist ja.. Even sfeer "proeven"quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hmhm.. gewoon even vullen en komen.. en terug naar fok.
Volgens mij is dat hoger bij de kleinere mannetjes die vinden dat ze wat moeten compenserenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef zbbrox het volgende:
Teveel mpm is het bezwaar?
(mannelijkheid per meter)
Ik weet al genoeg, doe zelden aan teruglezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zie vorige topic.... fase van opscheppen over alle mensen die we gered hadden
(ik niet hoor ik red geen mensen)
ik niet, ik ben vrij licht...relatief dan, hahahaha.... mijn ex had er wel moeite mee maar die woog ook niks en was dun en schriel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou zeg Rip, op deze manier praat je zelfs mij een minderwaardigheidscomplex aan! Als jij een gewichtheffer nodig hebt dan voor mij een bouwkraan nou goed!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een hamer is de oplossing voor bijna allesquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest met bouwmaterialen.
Het is dat ik beter weet anders voelde ik me zo hard aangesproken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
10ton zou dat genoeg zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou zeg Rip, op deze manier praat je zelfs mij een minderwaardigheidscomplex aan! Als jij een gewichtheffer nodig hebt dan voor mij een bouwkraan nou goed!
Deed jij maar eens een beetje zoals de rest, normaal reageren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet nodig hoor
Doet de rest ook niet.
En nu jij bedankt he!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou zeg Rip, op deze manier praat je zelfs mij een minderwaardigheidscomplex aan! Als jij een gewichtheffer nodig hebt dan voor mij een bouwkraan nou goed!
jajaja... optillen he??? hrmmm okay....quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Zo'n sloophamer zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Een hamer is de oplossing voor bijna alles
Als je van je probleem een spijker maakt
Redt ie nét!quote:
Wij hebben elkaar gekruist ondertussen denk ik hoor skaaitjequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Geen zin in. blijkbaar vinden bepaalde users het nodig om er nog een halfuur over door te etteren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Deed jij maar eens een beetje zoals de rest, normaal reageren bijvoorbeeld.
je moet niet zo reageren hoor.... dat is heul nie goed voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
hrmmm is dit hem moment dat we naar die voorgevelfoto's in je FB moeten verwijzen en vertellen dat er best mannen te vinden zijn die met plezier aan liften doen???quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Very true. Kleine mannetjes zijn vaak van die druktemakertjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hoger bij de kleinere mannetjes die vinden dat ze wat moeten compenseren
Waarom ben jij toch altijd zo bezig met mijn voorgevel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm is dit hem moment dat we naar die voorgevelfoto's in je FB moeten verwijzen en vertellen dat er best mannen te vinden zijn die met plezier aan liften doen???
Nou dan gaan we maar met grove getallen gooien, als jij de 85kg bent gepasseerd wil ik je nog wel eens horenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar gekruist ondertussen denk ik hoor skaaitje
definieer klein?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Very true. Kleine mannetjes zijn vaak van die druktemakertjes.
Tetten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch altijd zo bezig met mijn voorgevel?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je moet niet zo reageren hoor.... dat is heul nie goed voor je bloeddruk
of post er gewoon iets leuks achterof
dan snap ik dat ik me geen zorgen over je hoef te maken
Omdat je voorgevel nogal prominent aanwezig is op je foto en die 2 pluspunten opdoemen als jouw naam ter sprake komt. It's no rocket science!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Skaai, je bent net als Rip zo licht als een veertjequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat je voorgevel nogal prominent aanwezig is op je foto en die 2 pluspunten opdoemen als jouw naam ter sprake komt. It's no rocket science!
Ja, maar die eend is er altijd een beetje boos over op een of andere maier. Of ze iets fout gedaan hebben of zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omdat je voorgevel nogal prominent aanwezig is op je foto en die 2 pluspunten opdoemen als jouw naam ter sprake komt. It's no rocket science!
dat ben ik wel gepasseerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou dan gaan we maar met grove getallen gooien, als jij de 85kg bent gepasseerd wil ik je nog wel eens horen. Eerder niet!
obsessie en compensatie voor een kalende kopquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Weet je meteen wat er mist in de relatie murmeli <> kwaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar die eend is er altijd een beetje boos over op een of andere maier. Of ze iets fout gedaan hebben of zo
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar die eend is er altijd een beetje boos over op een of andere maier. Of ze iets fout gedaan hebben of zo
en die van jou dan skaai?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:53 schreef Skaai het volgende:
Wees blij dat ze geen Sloggionderbroeken voor je tieten hebben Rip, dat zou massale kettingbotsingen veroorzaken op willekeurige kruispunten!
ja, de rest reageert lekker normaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
2 kettingbotsingen danquote:
Goedquote:
Minstens een vette Hummer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar wil ik best een auto aan opofferen
Ik squat 150. Dus breng je zus mee.. dan heb ik tenminste een uitdaging.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou dan gaan we maar met grove getallen gooien, als jij de 85kg bent gepasseerd wil ik je nog wel eens horen. Eerder niet!
Veel plezierquote:
Met mijn zus erbij squat je lekker door je ruggetje, broxje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik squat 150. Dus breng je zus mee.. dan heb ik tenminste een uitdaging.
[/gaat heel snel uit pats modus]
Las ik het nu goed dat Rip nog geen singlesposter heeft gedate?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed
Deze keer dat je komt gebeurt er genoeg in Singles
150 maar? Ik heb een keer een auto van mezelf af gesquatquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik squat 150. Dus breng je zus mee.. dan heb ik tenminste een uitdaging.
[/gaat heel snel uit pats modus]
Ja ben je lekker drukquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
godverdomme waar haal je het lef vandaan om te zeggen dat ik een druktemakertje ben?![]()
1quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Las ik het nu goed dat Rip nog geen singlesposter heeft gedate?
Met Skaai als pimp? Of heb ik dan verkeerd gelezen?
DH.
Nu je vingers nog!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
En me hele beke is verlamd van de Trachitol trouwens
O.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik verzon net toen ik aan mijn koffie zat een geniale 1 april grap, ik moet dus alleen weer een heel jaar wachten.
Een mailtje sturen naar schoonmaak bedrijven, alsof je van een verkoopsbedrijf bent, met in het mailtje iets van:
"Wij verkopen poeder wat je bij je schoonmaaksap kan gooien, zodat het water sneller opdroogt"
Of naar een auto bedrijf:
"Wij verkopen nu bougie's met paarse schok ipv blauwe ! voor extra hoge toeren."
Wel benieuwd hoe ze reaguuren
D_H heeft al antwoord gegeven voor mequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Las ik het nu goed dat Rip nog geen singlesposter heeft gedate?
Met Skaai als pimp? Of heb ik dan verkeerd gelezen?
DH.
Geniaal is het woord niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik verzon net toen ik aan mijn koffie zat een geniale 1 april grap, ik moet dus alleen weer een heel jaar wachten.
Een mailtje sturen naar schoonmaak bedrijven, alsof je van een verkoopsbedrijf bent, met in het mailtje iets van:
"Wij verkopen poeder wat je bij je schoonmaaksap kan gooien, zodat het water sneller opdroogt"
Of naar een auto bedrijf:
"Wij verkopen nu bougie's met paarse schok ipv blauwe ! voor extra hoge toeren."
Wel benieuwd hoe ze reaguuren
zeg wil jij niet zo naar de tieten van andere vrouwen loerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
obsessie en compensatie voor een kalende kop
Andere definitiesquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Met mijn zus erbij squat je lekker door je ruggetje, broxje.
ik denk bij Ripquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij weet vast wel waar ik me in kan schrijven. Voor 1, that is.
Netjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
150 maar? Ik heb een keer een auto van mezelf af gesquat
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Netjes.150 ja.. ben nog flink bezig.
eerst leren lopen voor je kan zwemmen he...
nee wacht...
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
zelfde als altijd, we don't fucking care
ik weet wie het weet maar die zegt de hele tijd niets!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
zeg schatjes weet er eigenlijk iemand met wie carooltje nou die date had vrijdag? ik ben maar een beetje nieuwsgierig ofzo hoor
ik ben ook neugierigquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
zeg schatjes weet er eigenlijk iemand met wie carooltje nou die date had vrijdag? ik ben maar een beetje nieuwsgierig ofzo hoor
squirten doe ik niet 150x op een dag....quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
voor je kan zwemmen? Bedoel je dan geen squirt?
Een date met een single? En rip weet het niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
ja carool zelf bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet wie het weet maar die zegt de hele tijd niets!
Ik probeerde het gisteren ook al, maar weet nog niksquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Murmeli het volgende:
Nee, ik ken carooltje ook niet. Ik wil het ook wel weten hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
weet niet of rip het weet...
rip? vertel eens?
Volgens mij kan je het beter bij auto proberenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef Murmeli het volgende:
weet niet of rip het weet...
rip? vertel eens?
aangeboden etentjes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:14 schreef Ripley het volgende:
mensen, ik heb voorlopig helemaal geen geld voor etentjes
Your treat? Wat lief!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Zullen we dat tijdens een etentje bespreken?
Geen we die discussie over wie er moet betalen nu alweer voeren?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Your treat? Wat lief!Kom Rip, dat kan je niet afslaan.
ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeerde het gisteren ook al, maar weet nog niks
Auto is de 'prive' van singles? Had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het beter bij auto proberen
Jij niet alleen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Auto is de 'prive' van singles? Had al zo'n vermoeden.
Dat was nog niet geheel bekend? Bij deze danquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Auto is de 'prive' van singles? Had al zo'n vermoeden.
quote:
zit die weer vol?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles dan weer via pm gaat het.Die werkt bij mij niet.
En dat ze mij altijd maar buitensluiten ervanquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles dan weer via pm gaat he.Die werkt bij mij niet.
Ik hoef het allemaal niet te weten. Ik weet genoeg over de mensen van wie ik iets wil/moet weten. De rest kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles dan weer via pm gaat he.Die werkt bij mij niet.
Weer?quote:
Mij ook. De bitch.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat ze mij altijd maar buitensluiten ervan
Kan gebeuren lieverdquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik je nog niets gezegd?![]()
Rebel.![]()
hoi.
![]()
Ik ga alleen uit eten als ik het zelf kan betalen hoor, dus voorlopig zit ik nog met Dave de Leasekat op de bankquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga alleen uit eten als ik het zelf kan betalen hoor, dus voorlopig zit ik nog met Dave de Leasekat op de bank
Auto is er heel niet nu.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
@Bengel, ik krijg ook de berichtjes niet van auto
"voorlopig".quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga alleen uit eten als ik het zelf kan betalen hoor, dus voorlopig zit ik nog met Dave de Leasekat op de bank
Een uit etentje bij jou thuis dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
hardlopend naar de meetquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Afweging maken; op 9 mei een hardloopwedstrijdje, of de meet?
Van Amsterdam ZO naar Utrecht? Geen goed ideequote:
Ik zou een hardloop wedstrijd gaan doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van Amsterdam ZO naar Utrecht? Geen goed idee
Kriebelen kan ik.. Maar je rustig krijgen daarmee.. Neuh..quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
want dan kan jij me tot rust kriebelen?
Geen van beide?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou een hardloop wedstrijd gaan doen
Ik denk ook dat dat het wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou een hardloop wedstrijd gaan doen
Geloof me, ik win zeker niet, hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wedstrijden zijn leuk, vooral als je wint
weet je wel dat je conditie goed isquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van Amsterdam ZO naar Utrecht? Geen goed idee
Dan is het geen wedstrijd meer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja nu snap je hem wel hequote:
De basis is goed, maar dat red ik nietquote:
Als je het doet om te winnen niet, maar dat zei JonKeL niet.quote:
fietsend dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De basis is goed, maar dat red ik niet
doen wat je doen wiltquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
Afweging maken; op 9 mei een hardloopwedstrijdje, of de meet?
Dat red ik welquote:
nog beterquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Kriebelen kan ik.. Maar je rustig krijgen daarmee.. Neuh..
verliezen is geen optiequote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft niet zo nodig van mijquote:
Ik heb niets opgezocht dus ik snap het nog nietquote:
Dat weet je helemaal niet!quote:
Op de fiets, lopend, kruipendquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op de fiets kan je ook een boete krijgen voor dronkenschap hoor
Maar dat zei ik niet...quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou als je van te voren toch al weet dat je wint is er niks meer aan
zo niet waarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou als je van te voren toch al weet dat je wint is er niks meer aan
Inderdaad..quote:
Mental mag ik hopenquote:
Als je hulp nodig hebt dan moet je ff roepen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |