Ik loop wekelijks 10km op de band. En ben in mei van plan in Den Haag de 'royal ten' te gaan lopen. Ik wil graag richting 45 minuten maar daar dat haal ik nu nog niet, maar ik weet niet wat mijn tijd is als ik buiten zou lopen, dat is toch anders dan op de band.quote:Op maandag 13 april 2009 19:18 schreef ShadyLane het volgende:
Doe jij ook weleens aan loopjes mee eigenlijk? M'n zusje wil in oktober in A'dam de halve gaan doen.
Nou, nou. Heb ik hier in LPT een abjecte mening gegeven? Jullie begonnen over liefde onder militaire, ik heb proberen dat te verhelderen. En daar was geen woord van gelogen of gechargeerd. En dat boekje over die muis, dat vond ik gewoon grappig. Dat was het toch ook?quote:Op maandag 13 april 2009 21:00 schreef k_man het volgende:
Wat laten jullie je lekker opnaaien door L.
Dat moet L veel plezier opleveren, want dat was natuurlijk precies de bedoeling. Hier een beetje de halve dorpsgek uithangen met abjecte meningen en je vervolgens verkneukelen als iedereen in verontwaardiging over elkaar heen tuimelt. Ik kan me althans lastig voorstellen dat iemand met L's intelligentie daadwerkelijk de idioterie gelooft die hij regelmatig op Fok te berde brengt.
Gewoon even beleefd om L's grapjes lachen en dan weer door mensen. Met de dorpsgek ga je ook niet in discussie.
Ik had het niet alleen over de LPT. En ik mag zelf ook graag een beetje plagen, chargeren, advocaat van de duivel spelen. Dat geeft niks.quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef LXIV het volgende:
Natuurlijk geef ik hier op FOK! wel eens wat meer scherpe meningen, om de mensen wat te prikkelen of tot nadenken aan te zetten. Maar zelden tot nooit hier in LPT. Alles wat ik schrijf is waar.
Ik ben het wel met je eens. Decadentie en overdreven luxe zijn helemaal niet goed voor een cultuur/ beschaving. Ik denk dat je dat in het westen heel duidelijk kunt zien. In de geschiedenis zie je ook dat na een periode van decadentie er onvermijdelijk een periode komt van terugval; het kan nooit langdurig goed gaan. Dat heeft denk ik niet alleen te maken met conjunctuur, maar ook met cultuur en de menselijke natuur. Mensen kunnen de weelde niet aan; corruptie, hebzucht, (machts)misbruik slaan toe. Het goede brengt het slechtste in de mens naar boven, en andersom.quote:Op zondag 12 april 2009 12:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik dacht dat LXIV nou juist degene/enige was die het had meegemaakt? Ik denk dat het op elkaar aangewezen zijn en tegelijk op jezelf terug geworpen zijn in erbarmelijke omstandigheden bij uitstek voor jongeren aan het einde van hun puberteit uitermate leerzaam kan zijn. Dat is misschien een slechte reden om oorlog te voeren, maar net zoals primitieve volken hun jongeren de bushbush in sturen om te knokken met schapen en wolven, lijkt me iets vergelijkbaars erg nuttig voor de ontwikkeling van een westers mens.
De meest spannende momenten draaien bij mij altijd om de vraag: heb ik al het werk op tijd nagekeken, en daarna: lukt het me ook om de cijfers op tijd in te voeren?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:47 schreef ShadyLane het volgende:
De spanning in mijn werk wordt me soms bijna teveel. Die afwachting telkens of de printer het wel of niet zal doen, die bloedstollende anticipatie.
Cafe Metafoor aan de overkant van de straat heeft ermee te kampen. Ze zijn nu al drie dagen aan het pompen, zonder al teveel succes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Terwijl ik Onder Professoren lees noodweert het buiten. Ik hoop dat er kelders onderlopen, dat vind ik altijd zo romantisch.
Dit klinkt wel wat crypto-fascistisch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef mane het volgende:
Ik ben het wel met je eens. Decadentie en overdreven luxe zijn helemaal niet goed voor een cultuur/ beschaving. Ik denk dat je dat in het westen heel duidelijk kunt zien. In de geschiedenis zie je ook dat na een periode van decadentie er onvermijdelijk een periode komt van terugval; het kan nooit langdurig goed gaan. Dat heeft denk ik niet alleen te maken met conjunctuur, maar ook met cultuur en de menselijke natuur. Mensen kunnen de weelde niet aan; corruptie, hebzucht, (machts)misbruik slaan toe. Het goede brengt het slechtste in de mens naar boven, en andersom.
Je kent 't?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:21 schreef Lienekien het volgende:
Het is alsof je met roestig bestek eet.
D'r loopt een topic over.quote:
Ik wil trouwens ook gaan hardlopen maar in welke sportwinkel ik ook kijk ik vind alleen maar lelijke witte hardloopschoenen. Waar vind ik gewoon donkere hardloopschoenen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:29 schreef Z het volgende:
Ik loop wekelijks 10km op de band. En ben in mei van plan in Den Haag de 'royal ten' te gaan lopen. Ik wil graag richting 45 minuten maar daar dat haal ik nu nog niet, maar ik weet niet wat mijn tijd is als ik buiten zou lopen, dat is toch anders dan op de band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |