Is ook aan de namen van de kinderen te zien.. Maar als je dat juist niet bent, zijn de achterna(a)m(en) totaal niet van belang. Dan zou ik ze er ook niet op zetten. Al helemaal niet voor 'instanties'
 Is ook aan de namen van de kinderen te zien.. Maar als je dat juist niet bent, zijn de achterna(a)m(en) totaal niet van belang. Dan zou ik ze er ook niet op zetten. Al helemaal niet voor 'instanties'  

dat vond ik ook heel moeilijk, dat hebben we terug laten komen in een gedichtje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef _Bar_ het volgende:
Daarom vind ik het nu ook zo moeilijk met *Thijs erbij.
Ach we zullen er wel uitkomen.

wij hebben alleen het huisnummer op de deur en de bel, geen eens een naambordje beneden.. amar dat komt ook omdat we een gezamelijke voordeur met de buuf hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dat lijkt mij idd ook heel moeilijk wel ook Bar, vooral idd ook om wat jij zegt, dat dit geen volle broer of zus van Thijs wordt en je dus ook Marco nog hebt om een beetje rekening mee te houden.
Ik heb zelf trouwens ook niet zo veel met achternamen, ons naambordje op de voordeur heeft bijv. ook alleen onze voornamen. Is vast niet handig voor postbodes, maar ik vind het met zo heel erg formeel staan meteen.

Dit komt bij ons ook op het kaartje. Wij zijn niet zo van de gedichtjes en omdat ons geboortekaartje eruit ziet als een uitnodiging voor een expositie vonden we de tekst bel, kom en bewonder wel van toepassing.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef peterfan het volgende:
Wij hadden "Bel, kom en bewonder" en hebben daar leuke reacties op gekregen. Overigens laat ik het bij een evt. volgende wsl weg, omdat ik dit de enige leuke tekst vind en het wel aandurf, volgens mij komt er niemand onverwacht.

quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef peterfan het volgende:
Ik vind "Bezoek uitsluitend in overleg" trouwens wel erg...euh cru zeg maar!

| 1 2 | <LIFE> | 

Normaal niet zo'n probleem, maar als ik er 's nachts nog drie keer uitmoet... liever niet. Bij tweede dus wel rusttijden genoemd maar vooral die avondtijd.
  Normaal niet zo'n probleem, maar als ik er 's nachts nog drie keer uitmoet... liever niet. Bij tweede dus wel rusttijden genoemd maar vooral die avondtijd.  

Mét spelfout?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:00 schreef GI het volgende:
Wij hadden
Laat me zachtjes voor je zingen
Een lied wat net nog niet bestond
Een lied wat morgen weer veranderd
Zo nooit wordt afgerond.

*pfieuw!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |