klopt niet, ik heb een hond gekregen toen ik rond de 110 health had, dat ging toen omlaag naar 96quote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer waar ja. Echt helemáál random is het spel dus ook niet eigenlijk.
Meestal krijgen ook alleen de brutes met weinig healthpunten er een dier bij. Vaak zie je brutes met 56 HP o.i.d., die er dan (blijkbaar ter compensatie) een beer bij krijgen. Mensen met 100+ HP zullen er waarschijnlijk nooit een dier bij krijgen.
M'n punt is dat weinig HP betekent dat je daar op de een bepaalde manier voor gecompenseerd wordt, meestal door een hond/wolf/beer. Dat jouw health omlaag ging toen je een hond kreeg, bevestigt dat eigenlijk alleen maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt niet, ik heb een hond gekregen toen ik rond de 110 health had, dat ging toen omlaag naar 96
Nu je het zegt, ik had al maar 69 hp en nu ik een hond heb gekregen heb ik nu nog 59 hpquote:Op donderdag 9 april 2009 00:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt niet, ik heb een hond gekregen toen ik rond de 110 health had, dat ging toen omlaag naar 96
ik ben je pupilquote:Op woensdag 8 april 2009 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een pupil is iemand die zo'n character aanmaakt op jouw link.
Dus mijn link is bijvoorbeeld http://shunsaki.mybrute.com
Als je daar op klikt en met me vecht, ben je mijn pupil.
quote:
Das met al die sites zo, reclame opbrengsten lopen wss hoog opquote:Op donderdag 9 april 2009 01:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
Ik zit me wel af te vragen of we allemaal deel uitmaken van een of ander complot. Ik bedoel, informatie over het spel is op de site nergens te vinden, het systeem zelf is nogal oneerlijk in sommige gevallen, ze willen eigenlijk alleen maar dat je meer mensen er naar toe lokt. Ach ja.
Nou kan het aan mij liggen (waarschijnlijk is dat zoquote:Op donderdag 9 april 2009 01:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das met al die sites zo, reclame opbrengsten lopen wss hoog op
Hmm nu ik goed kijk zie ik er ook niet echt veel, maar et zal er iig mee te maken hebben dat hoe meer mensen komen hoe meer ze verdienenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou kan het aan mij liggen (waarschijnlijk is dat zo), maar ik zie nergens advertenties op de site staan? Behalve dan advertenties naar andere games, maar die zijn van dezelfde maker als van MyBrute, dus daar verdienen ze ook niet op.
Waar halen ze in godsnaam hun geld mee binnen dan.
Edit: Haha oinkoink12, mazzelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |