quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Verdorie, had ik leuk een nieuw bloesje besteld, zijn mijn Pamela's te dik!
Is niet erg, hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snapte pas na de de derde keer lezen wat je bedoelde.
Uien, knoflook, aardbeien, courgette, aubergine in de maak hierquote:
Nou, meestal snap ik haar taal wel, maar ik moet bij Pamela nog steeds aan een oud-klasgenootje denken en niet aan die rondborstigequote:
Ik wil dus ook een maggieplant maar die is nergens te krijgen hier in de buurtquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uien, knoflook, aardbeien, courgette, aubergine in de maak hierAfgezien van de mint en lavas die niet uit te roeien zijn
Hey! hier ook! En tomaten spuiten de grond uit in een broeikasje op de vloerverwarmingquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uien, knoflook, aardbeien, courgette, aubergine in de maak hierAfgezien van de mint en lavas die niet uit te roeien zijn
ik ben nu al 4 keer op mijn niet nieuwtopic openen gewezen..quote:
Hahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Dakota het volgende:
ik durf bijna niet meer te posten na pagina 6..ik heb een topicopenfobie
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Lishe het volgende:
*heleboel*
zandkleurig rokje van Sissy boy, en dezelfde in blauw/paars, een dokerblauwe linnen broek, shirt daarbij en een trui met capuchon.
Heeeeeel fijn!
O! en een zomerjas voor luuke vond ik ook nog een stoere zomerjas, blauw met witte stippen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Je mag er wel eentje van ons adopteren, Faja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee! Helaas geen goeie score als jij hadquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Lishe het volgende:
Rockabella, nog geslaag voor een ijsmachine? Nu ga ik eens even bijlezen!
das niet fijn, hoelang al? al contact gehad met amivedi?quote:
Bij mij smelt altijd allesquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb ik vandaag voor het heeeeel makkelijk rijst in een bakje. Paar minuutjes in de magnetron na gaatjes erin geprikt te hebben en klaar. En daar ging het mis. Mijn bakje is gegrild
Heb je 'm door?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik lees wel wie de echte vent met ballen is bij jullie thuis, ReWim!
ik ben tot nu toe het langste verhaal volgens mijn advocaat die hij heeft lopen. we hopen echt dat het snel rond komt want ik trek het niet langer. want anders wil ik dat we naar de rechter gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:39 schreef RockabeIIa het volgende:
pops, het zal g***domme es tijd worden dat dat rond komt!
Ik kan naar eten kijken, waarop het ondersteboven op de grond valtquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:36 schreef Popples het volgende:
[..]
ik ben tot nu toe het langste verhaal volgens mijn advocaat die hij heeft lopen. we hopen echt dat het snel rond komt want ik trek het niet langer. want anders wil ik dat we naar de rechter gaan.
rewimo
kim ik zal je een handje geven. bij mij kan het ontooien nog verkeerd gaan.![]()
Hey daar ben ik ook goed in!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan naar eten kijken, waarop het ondersteboven op de grond valt.
Ik zuig ookquote:Op woensdag 8 april 2009 08:57 schreef Rewimo het volgende:
freecell, keelontsteking zuigtBeterschap!
brent brent toch. pluisjequote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Hah hier dito met spinnetjes en vliegjes. Hij kan helemaal hysterisch doen om een pluisje
IJswater maken, dat helpt goedquote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik zuig ookop dropjes
Het gaat al weer beter dan vanmorgen, ik zag vandaag eigenlijk niet echt zitten vanmorgen, maar ik kan normaal functioneren zolang ik niet hoef te slikken
whaha nee hoor.. met vlagen doe ik watquote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Mibos2 het volgende:
Vicky ik heb ook nog wel wat strijk staan hoor zin? Ik krijg van jou altijd het idee dat je heel de dag aan het klussen ben hihihi...
tip voor de volgende keer, zorg dat je je foto's niet in de mijn docs/afbeeldingen etc heb staan maar in een aparte map op de C of D. Dan kun je Windhoos opnieuw installeren maar heb je wel die bestanden nogquote:Op woensdag 8 april 2009 10:41 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Buuf
Geniet van je rust Memmel!
En ja wat nu, weinig nu eigenlijkbestanden zijn weg, ik heb bijna alles opnieuw geinstalleerd nu maar ik moet nog wel weer even alles instellen zoals ik dat prettig vind enzo. Had gelukkig wel een backup van een paar maanden terug waar het grootste deel van mn foto's in stonden, en mn doc-bestanden stuur ik altijd naar mn gmail, bij wijze van backup (mn scriptie gelukkig ook!
) En voor mij het belangrijkste, bepaalde Chinese programma's zoals woordenboeken en tekstverwerkers heb ik ook nog.
Maar er zijn wel wat dingetjes die nog niet gebackup-ed waren dus, zoals foto's van de laatste vakantie bijvoorbeeld... daar baal ik wel van maarja, niet zo heel erg veel aan te doen nu![]()
En vanmiddag maar de stad in gelijk voor een externe harde schijf... ik wilde eigk wachten tot het belastinggeld er was maar laat maar zitten
Popples, kinderrommelmarkten zijn
n half uurtje met 1 pan ongeveerquote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Stout het volgende:
zo.. greys gekeken, broek van timo gejippijeerd (zat weer eens een gat in een knie..) en de pyama van Merijn dus verder op standje rust vandaag :
Weet iemand hoelang je over het bakken van een pak pannekoeken doet ? Moet er morgen 2 bakken, ze gaan de eerste paal van de nieuwe school slaan en dan eten ze op school met de klas. Veel mama's gaan bakken... ik dus ook maar ik bak normaal gewoon met bloem en melk en niet met zo'n pak.
quote:Voor morgen heb ik een flap-over gemaakt voor de ouder en kind ochtenden bij ons in de kerk. Daar zingen we wat bekende en minder bekende liedjes, dus of ik ze even allemaal uit wilde schrijven op groot formaat.
Inmiddels 6 liedjes en RSI verder!
Weet iemand nog een leuk liedje (met gebaren) voor jonge kinderen? (tot 4 jaar)
Mag christelijk, hoeft niet.
Heb ikquote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef Ynske het volgende:
In de maneschijn Freecel
@huup zorg dan iig dat je het op 2 plaatsen hebt staan. dus op je laptop en op externe hd.
hier staat inmiddels iedere nacht alles van de externe nog naar een tweede te backuppen
Neequote:Op woensdag 8 april 2009 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, op google krijg je zat zoekresultatenOf heb je daar al gekeken?
Ja, maar roept TARA altijd: 'als die deur KGGGGGG doet, smeer dat kreng dan'quote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef huuphuup het volgende:
die zongen wij vroeger ook op school! Alleen wij zongen alleen het refrein
![]()
is er niet ook zo'n liedje van "zit je deur nog op slot zit je deur nog op slot" ofzoiets? *googelen gaat
Drinkbouillon?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:10 schreef Ticootje het volgende:
vanavond is de leesclub weer.
Ik heb op 1 of andere manier trek in iets zouts. Iets van chips ofzo. Maar geen naturel, maar echt ook met een smaakje. Maar ik ben er nog niet helemaal achter wat ik nou wil.
Ik krijg soms zelfs jeuk van sommige christelijke kinderliedjes en ik ben lid van een happy clappy halleluja kerkquote:Op woensdag 8 april 2009 12:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik krijg jeuk van godsdienstige liedjes.
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:29 schreef Mibos2 het volgende:
Elly en Rikkert zijn leuk. Ik ben er al een tijdje uit hoor! Jaartje of vijftien ongeveer maar heb nog een hoop familie in het circuit rondhupsen. Waarbij ook mensen half en half elkaar niet meer gedag zeggen omdat tijdens de PKN scheiding de ene helft naar links is gegaan en de andere helft naar rechts en ze daarom nu een soort van verdeeld zijn in 1 gezin met zijn 13en. Echt heel handig met een verjaardag en dergelijke. Als Pietje Puk komt dan kom ik niet en als dan Jan Klaassen komt dan blijft O. B. Bommel ook nog thuis maar als die niet komen kom ik wel met Piet Hein, Andre van Duin en Jos Brink mee zoiets... Stomme gedoe allemaal van die knurften maar goed het is nu eenmaal zo...
Zal ik je vast wat vertellen over de schoolarts?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:57 schreef pinquit het volgende:
huup, wat kut van je gecrashte computer zegbaaalen!
![]()
yay net van t buro terug. max wilde nieten ik had t zo mooi en netjes met m afgesproken thuis, dat ie t even zou doen.
oh en ik kan die trien wel slaan. want ik had dus thuis geoefend, met een zonnebril met een stickertje erop dat ik kon verwisselen. dus ik zeg: ja ik weet gelukkig dat ie t kan, maar voor jullie is het wel jammer dat je t niet gezien hebt. "Ja, maar we doen 2 ogen he? en dat ie dus met 2 ogen op tzelfde nivo kan kijken". dus ik laat die bril nog eens zien. "ja maar wel van 3 m afstand he?"
ik-ben-níet-ik-herhaal-NIET-DOM!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu mag ie t bij de volgende (en aller aller LAATSTE ooit) afspraak als ie 4 wordt weer doen.
![]()
lalalalaa zo ik ben weer happy
![]()
dat heb ik gemist, maar wel grappig: bij die sleutel dacht ik eerst zelf echt van: wtf wat ís dat? een moskee ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
oh Pinq wat irritant >.<
was er niet laatst ook een gezever over zo'n plaatje waar een kindje een woord bij moest kennen, iets van een kerk en een sleutel ofzo die verward werden?
Maar wat nu? Ik bedoel, waarom die ogentest en wat is de consequentie eventueel?
Oh ja hoor!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedenk me dat Bram ook de ogentest niet wilde doen. mevrouw wijst zo wat dingen aan. Vraagt wat is dit en hij ging echt de meest idiote antwoorden geven.![]()
Tot de laatste. Wat zie je hier helemaal onderaan? Bram: je vinger??![]()
Ik kwam niet meer bij.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik bedenk me dat Bram ook de ogentest niet wilde doen. mevrouw wijst zo wat dingen aan. Vraagt wat is dit en hij ging echt de meest idiote antwoorden geven.![]()
Tot de laatste. Wat zie je hier helemaal onderaan? Bram: je vinger??![]()
Ik kwam niet meer bij.
Groep 7 vond ik niet echt heel bijzonder hoor. FF meten en wegen, wat vragen beantwoorden over gedrag enzo en buiten stonden we weer.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef Stout het volgende:
en in groep 7 nog een keer... nou ik schrijf op dat ik naar de KA ga, ik hecht totaal geen waarde aan de schoolarts...die riep dat Timo te dik was (nou de dieetist vond hem prima, zelfs wat aan de magere kant)
Merijn moet zo wie zo naar de KA ivm zijn lengte en gaat elk jaar naar de optoptiste (of hoe ze ook heten mag, voor zijn schele ogen die hij netjes corrigeert)
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:40 schreef moussy het volgende:
Ik was schoolfoto's aan het bestellen, 44 euro nog wat in totaalze krijgen dus alleen een klassefoto en de foto van ze saampies, tis goed, ik heb foto's zat!
Stout, de optometrist? Moet René ook 1x p jr naar toe.
Ik ga het niet uitproberen, zal het van de week wel op school vragen aan diegene die het wel hebben gedaan!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Krijg je daar een hotelovernachting bij?
Wopquote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ga het niet uitproberen, zal het van de week wel op school vragen aan diegene die het wel hebben gedaan!
Heb nu 2 klassenfoto's en een samenpakketje voor 18,25 vind ik ook nog duur.
dan maar ff niet douchenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa wacht op een pakket (nieuwe Sola-pannen).
Zul je zien, sta ik zo te douchen en dan wordt het gebracht...
ik ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef Ynske het volgende:
44 euro voor schoolfotos
zelfs 18,25 vind ik nog veel
Het is die plant met die rode topjes, die hoge, vrij vooraan.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Mag ik een foto van je mooie plant zien, Spuug?
Tis idd niet je van het.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook!
Ik zou de schoolfotograaf regelen, maar hoop bla bla.. dus kwam deze er uitik vind de man niet leuk, de foto's niet eens echt leuk en gewoon duur!
[ afbeelding ]
De goedkoopstequote:
waar ben je dan geweest? k betaalde 70 voor 500 gb 100 voor 1 terrabytequote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
De goedkoopste![]()
*ff kijken...
iomega ofzo. Was 79 voor 320 gb.
T is trouwens een portable hd, voor mij het handigst, meer gb was voorlopig nog niet nodig.
-edit-
oei buuf dat klinkt eigenlijk best eng...![]()
hopelijk snel zichtbaar resultaat en beterschap voor t buurjongetje
Deze is het.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ben je dan geweest? k betaalde 70 voor 500 gb 100 voor 1 terrabyte
Oehquote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Weer terug van de dokter, met zoonlief dit keer. Bacterie in een wond op z'n been. Aangezien dit mijn Toxic-shock kind is ben ik er niet zo ontspannen over.![]()
Hopelijk helpt de antibiotica gauw.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef huuphuup het volgende:
Cas en Reneik vind Rene zo'n leuk meisje he geen idee waarom. Ik vind dat ze een uitstraling heeft waar je u tegen zegt
ik heb beidequote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef Chell het volgende:
Jij hebt waarschijnlijk een 3.5" Ynske, die zijn goedkoper dan de portables (2.5")
Iedereen heeft die bacterie gewoon bij zich. (keelontsteking is bijvoorbeeld ook daardoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
OehHoe heeft hij dat nou weer gekregen? Kan me voorstellen dat je daar niet relaxed over bent inderdaad! Gelukkig is hij nu een stuk ouder, dat scheel ook wel toch?
Beterschap in ieder geval!
Wel heel erg naar!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iedereen heeft die bacterie gewoon bij zich. (keelontsteking is bijvoorbeeld ook daardoor.) Blijkbaar is hij er gewoon vatbaar voor. Nog beter handen wassen, antibacteriele zeep en voor de rest maar zien. Ik hou m even thuis van sport. Even rust. Gelukkig is hij er niet ziek van. Dat scheelt.Geen koorts, geen dikke klieren. Gewoon lekker op tijd erbij.
maar maar...quote:
dat lijkt op de situatie bij mijn ouders.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:09 schreef Stout het volgende:
Onze postbode is weer eens bezig... al maanden is de post onregelmatig, te laat of verkeerd bezorgd. NU krijgen wij alle post voor nr 33 (we wonen toch echt op 3) Ik spreek haar daar op aan en wil de post retour geven (zo van dan kun je naar nr 33 lopen) en het antwoord is : Dat nummer bestaat niet (klopt) dus zoekt u het maar uit![]()
Ik ga geloof ik maar eens bellen met meneer TNT....![]()
Dat ze verkeerd bezorgen is hier standaard helaas, maar haar reactie vind ik echt ronduit bespottelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat lijkt op de situatie bij mijn ouders.
straat bestaat al jaren, garage van nummer 1 is afgebroken en op t terrein zijn een aantal patiobungalows en appartementen neergezet. van 1a tot en met 1V
hoevaak t al niet voor gekomen is dat van 1S op 15, 1T op 11 etc is afgeleverd
Hij lijkt nu wel ok, hij huilt iig niet meerquote:Op woensdag 8 april 2009 13:40 schreef Memmel het volgende:
Ah Thomas! Arme zieke vent. Kijk maar Rein, anders maken we gewoon een nieuwe afspraak voor de bruiloft iig.
Ik heb er ook zin in! Maar ik heb mijn boek niet gelezen. En nu voelt het net als vroegah, toen ik naar college moest en niet had voorbereid. Of toen ik eindexamen deed en ze precies dat boek vroegen dat ik niet had gelezen. Ik heb wel lekkere zelfgemaakte citroenlimonade!
Zo, ik heb effe lekker een dutje gedaan. Moet zo met de hond naar de dierenarts voor een hondsdolheidprik en naar de fysio!
Goed in de gaten houden of de eventuele plek (rood?) groter wordt. Anders gelijk aan de bel trekken.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Weer terug van de dokter, met zoonlief dit keer. Bacterie in een wond op z'n been. Aangezien dit mijn Toxic-shock kind is ben ik er niet zo ontspannen over.![]()
Hopelijk helpt de antibiotica gauw.
vast welquote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja soep. Gewoon met een boterhammetje in de hand, lekker soppen en knoeien en inderdaad smakelijk. dat gaan we doen. Hopelijk krijgt ze dan toch iets binnen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:43 schreef pinquit het volgende:
noa is terug!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
max ging met oma nog even roepen hier in de buurt en toen kwam ze ineens aangerend
er is een heel stuk vacht van dr zij af, en er zit nog een rand van 'vachtweg' over dr rug in de breedtealsof ze klem heeft gezeten ofzo. helemaal weer schuw en wild.
arm poppeke
dat ziet er *wow* uit !!!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Pinqpoes is terugMaar even lekker vertroetelen dan!
Oja, hier zit ik volgende week![]()
autoband geplaktquote:Op woensdag 8 april 2009 18:45 schreef Reinhilde het volgende:
band is geplakt, we proppen nu ons eten naar binnen, denk dat ik er 1915/1930 ben Memmel!
Alvast sorry en tot zo!
Maar maar maar je had anders toch een reserveband?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:15 schreef Reinhilde het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de auto heeft een lekke band![]()
nixxx gaat m nu vervangen, maar weet niet of het op tijd lukt voor boekenclub...
Volgens mij wil het 'lot' dat ik niet ga; eerst Thomas ziek, nu een lekke band..
autobanden kun je ook plakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
autoband geplakthoe heb je dat dan gedaan?
ik ken alleen de versie van prop erin laten schieten door een bedrijfquote:Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
autobanden kun je ook plakken
zelf zou k em verwisselen want daar ben k een stuk sneller meemaar als het een klein dingetje is kan plakken ook.
ja das het idee, kun je zelf in principe ook als je handig bent en de spullen hebt. Maar echt plakken plakken met een stuk rubber kan ook.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken alleen de versie van prop erin laten schieten door een bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |