De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Inderdaad. Mijn chef kwam ook al vragen hoe het nu ging en of ik wel zeker wist of ik zou komen werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan altijd t excuus gebruiken dat je nog niet helemaal beter bent
Ik ben vliegensvlugquote:
Ik was alles waarvan je niet wil dat je dochter mee thuis komtquote:
Bij een man wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik vind van dat afgeschoren haar inderdaad wel lekker kriebelen.
* zbbrox sluit netjes vooraan in de rijquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik vind van dat afgeschoren haar inderdaad wel lekker kriebelen.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Heldin!
En dan nog wel via het Witte Huis, geheim agenten, en de Britse ambassade.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7983725.stm
Het is echt ergquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef mrbox het volgende:
Nouk wat voor baan heb jij joh, dat je de hele dag kan fokken
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Heldin!
En dan nog wel via het Witte Huis, geheim agenten, en de Britse ambassade.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7983725.stm
Ja al vond ik het wel apart dat het meisje dus vrij simpel contact kon leggen met het Witte Huis. De ambassade is zo te vinden maar bellen met het Witte Huis?quote:
lees dan es t verhaal nog esquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja al vond ik het wel apart dat het meisje dus vrij simpel contact kon leggen met het Witte Huis. De ambassade is zo te vinden maar bellen met het Witte Huis?
Wat Duim zegt dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja al vond ik het wel apart dat het meisje dus vrij simpel contact kon leggen met het Witte Huis. De ambassade is zo te vinden maar bellen met het Witte Huis?
Ja niets nieuwsquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef Ripley het volgende:
Pfff, dat gebeurde op fok al 5 jaar geleden of zo
Ahh inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees dan es t verhaal nog es
mama heeft de lokale politie gebeld
die hebben de rest gedaan
Wat is dat voor verhaal?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef Tally het volgende:
Hij is toen ook gered.. Maar de poging erna is het hem gelukt.
Tja, als ze het echt willen lukt ze het inderdaad welquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef Tally het volgende:
Hij is toen ook gered.. Maar de poging erna is het hem gelukt.
Een zielig verhaalquote:
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, als ze het echt willen lukt ze het inderdaad wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar wordt je het liefst gekriebeld?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het kriebelen toch gezelliger
Iemand nog een vraag/stelling?
Ik ben een keer een wak in gesprongen (onder het ijs) omdat mijn buurjongentje erin viel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Duimelot het volgende:
ik heb t telefonisch meegemaakt op mn werk
die knul is toen ook net op tijd gered
ik ben een heldin
overal. als het maar onder een grote deken isquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar wordt je het liefst gekriebeld?
(je in t algemeen niet speciaal ripley;))
dacht dat stromend water niet zo snel bevroorquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben een keer een wak in gesprongen (onder het ijs) omdat mijn buurjongentje erin viel...
Door de stroming was hij een paar meter onder het ijs getrokken...
Ik ben serieus nog nooit zo bang geweest als toen
Hou je niet van openlijk kriebelen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
overal. als het maar onder een grote deken is
Rug, buik, borst, door mijn haar, armen, handen, benen. Eigenlijk overal wel behalve onder mijn voeten denk ik zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En, heeft je buurjongen het nog overleefd?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben een keer een wak in gesprongen (onder het ijs) omdat mijn buurjongentje erin viel...
Door de stroming was hij een paar meter onder het ijs getrokken...
Ik ben serieus nog nooit zo bang geweest als toen
buikiequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Sowieso daar nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
behalve onder mijn voeten
Kriebelen is leuk om te doen. Veer of met de handen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou je niet van openlijk kriebelen?
OT: ik in mijn hals en aan bovenkant rug
Openlijk als in de tram? Daar beleef ik weinig aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou je niet van openlijk kriebelen?
OT: ik in mijn hals en aan bovenkant rug
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dacht dat stromend water niet zo snel bevroorbut i aint the scientist here
stiekem openlijk kan anders best fijn zijn en enorm intiem!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Openlijk als in de tram? Daar beleef ik weinig aan.Beeldspraak van de deken zeg ik meer mee als het maar in een intieme sfeer is.
hals en bovenkant rug hm.. *schrijft op* en verder?met kusjes ook goed of moet het handgekriebel zijn?
Dat zeggen ze toch ook van zout water? De mensen van de Titanic weten wel beterquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een dompelbad
Jaaaaaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stiekem openlijk kan anders best fijn zijn en enorm intiem!
stromend water bevriest idd minder snel omdat de moleculen in beweging blijven. Echter, het kan wel onder nul zijn zonder dat het bevriest. Hoe kouder het wordt hoe groter de kans dat het uiteindelijk wel overgaat in de vaste fase.quote:
ja hela, zet dan even een referentiekader op.. zo kan ik alles wat ik zeg wel uit de context halenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
stiekem openlijk kan anders best fijn zijn en enorm intiem!
Onder het ijs stroomt het water gewoon doorquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nu heb ik zin in een dompelbad
* duimelot kruipt stiekem openlijk tegen zbbrox aan en kroelt stiekem openlijk achter in zn nekquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ja hela, zet dan even een referentiekader op.. zo kan ik alles wat ik zeg wel uit de context halen
stiekem openlijk kan ook lekker zijn ja.. kom maar even tegen me aan leunen....![]()
Ja, hij had alleen water binnen gekregen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Howl het volgende:
[..]
En, heeft je buurjongen het nog overleefd?
Het bevriest minder snelquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch ook van zout water? De mensen van de Titanic weten wel beter
toch had het weer een hoog sterke verhalen gehaltequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Onder het ijs stroomt het water gewoon door
Het bovenste laagje is alleen bevroren
Handen! Ik ben wat te ticklish voor een veerquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kriebelen is leuk om te doen. Veer of met de handen?
Kusjes zijn dan wel weer okay.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Openlijk als in de tram? Daar beleef ik weinig aan.Beeldspraak van de deken zeg ik meer mee als het maar in een intieme sfeer is.
hals en bovenkant rug hm.. *schrijft op* en verder?met kusjes ook goed of moet het handgekriebel zijn?
die liet jou er gewoon achteraan springen!?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, hij had alleen water binnen gekregen.
Maar mijn vader was er ook bij, die wist hoe je daar mee moest omgaan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot kruipt stiekem openlijk tegen zbbrox aan en kroelt stiekem openlijk achter in zn nek
Je kunt ook best rustig kietelen met een veer. maar met de handen is ook erg leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Handen! Ik ben wat te ticklish voor een veer
Kriebelen, Kroelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:52 schreef 907 het volgende:
Ben ik dan de enige die niet van kriebelen houdt
Doe mij maar kroelen
Eigenwijse mensenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toch had het weer een hoog sterke verhalen gehalte
komt ws omdat jij het schreef sorry!
Heldinquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
Een van mijn exen kriebelde ik elke avond in slaap, werd ie rustig van
hmmmm primaquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]hmmm *oogjes sluit*
nicey! gaan we vnaaf verder in dat andere topic?
Ja, lichamelijk ben ik sterker dan hem, dus dat lijkt me best logisch...quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die liet jou er gewoon achteraan springen!?
ja, maar in nederland ..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het bevriest minder snel
Alles kan bevriezen, zelfs lucht-moleculen (zuurstof, etc). Als je tenminste dicht genoeg bij het absolute nulpunt komt (-273 gr C)
Dus jij beweert dat je in bijna vriezend water bent gedoken, een paar meter onder het ijs je buurjongen hebt gepakt, terug hebt gesleurd tegen de stroming in, het wak nog hebt gevonden, en zowel hem als jezelf er levend uit hebt gekregen. Sorry, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
Ja, hij had alleen water binnen gekregen.
Maar mijn vader was er ook bij, die wist hoe je daar mee moest omgaan
Dat zijn twee héél verschillende dingen anders.quote:
ik twijfelde niet aan t feit dat stromend water kan bevriezenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenwijse mensen
http://www.dumpert.nl/med(...)tuurijs_cirkels.html
Dit is een stuk ijs wat in een cirkel is uitgezaagd.
Het draait rondjes door de stroming onder het ijs
dus als ik een filmpje van een brandend huis weet te vinden maak ik daarmee duidelijk dat ik mijn buurjongen daaruit heb gered?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenwijse mensen
http://www.dumpert.nl/med(...)tuurijs_cirkels.html
Dit is een stuk ijs wat in een cirkel is uitgezaagd.
Het draait rondjes door de stroming onder het ijs
Cute.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
dus als ik een filmpje van een brandend huis weet te vinden maak ik daarmee duidelijk dat ik mijn buurjongen daaruit heb gered?
Het was gewoon ijs wat dik genoeg was om in te schaatsen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat je in bijna vriezend water bent gedoken, een paar meter onder het ijs je buurjongen hebt gepakt, terug hebt gesleurd tegen de stroming in, het wak nog hebt gevonden, en zowel hem als jezelf er levend uit hebt gekregen. Sorry, dat geloof ik niet.
I agree.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn twee héél verschillende dingen anders.
Haha, dat heb ik ook 3 jaar gedaan..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
*kreun*quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:08 schreef zbbrox het volgende:
[..]
I agree.
Dat is net als in seksuele termen woorden als nat, vochtig, dampend, stomend en zompig over 1 kam scheren.
Het ging hier toch over het geval of water kon stromen terwijl de bovenkant bevroren wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
dus als ik een filmpje van een brandend huis weet te vinden maak ik daarmee duidelijk dat ik mijn buurjongen daaruit heb gered?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
je naar de donkere plekken moet zwemmen en NIET de donkere plekken !
Hij heeft mij gedumpt en toen het ook even breed uitgemeten op fokquote:
Niet nar de lichtereplekken uiteraardquote:
Ik wil naar iemand anders d'r huis toe gaan nuquote:
Sukkelquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft mij gedumpt en toen het ook even breed uitgemeten op fok
Maar ach, na 1 dag janken vond ik het eigenlijk wel goed zo, dus all for the best
Jij kriebelde hem en HIJ maakte het uit?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft mij gedumpt en toen het ook even breed uitgemeten op fok
Maar ach, na 1 dag janken vond ik het eigenlijk wel goed zo, dus all for the best
Ja inderdaad, heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jij kriebelde hem en HIJ maakte het uit?
Klinkt een beetje als een KF verhaal hoor..
Ze weet wie het zegt he...quote:
Ik heb een slechte smaak in mannen hequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jij kriebelde hem en HIJ maakte het uit?
Klinkt een beetje als een KF verhaal hoor..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet nar de lichtereplekken uiteraard
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb je gelijk in.
Maar het is gewoon iets waar ik trots op ben
Ik heb ook sinds dien een super goeie band met het jochie en zijn ouders
Nog even geduldquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil naar iemand anders d'r huis toe gaan nu![]()
![]()
Net even anders
Niet specifiek daarvan maar ik heb weinig nodig..quote:
Sorry dat het zo ongeloofwaardig klinkt, ik snap dat het zo overkomt, maarjaquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wat een heerlijk verhaal weer KF, kun je ze niet bundelen en uitgeven?
Al de veranderingen gezien danquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegt he...
Ik lurk dagelijks aan tally... sinds gisteren
Daarom zit je in singles natuurlijk. Slechte mannen te over hier. Ik noem geen namensedan.quote:
Dat moet mij lukkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog even geduld
[..]
Niet specifiek daarvan maar ik heb weinig nodig..
dat is wel weer handig natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet specifiek daarvan maar ik heb weinig nodig..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Daarom zit je in singles natuurlijk. Slechte mannen te over hier. Ik noem geen namensedan.
[..]
Daarom zit je in singles natuurlijk. Slechte mannen te over hier. Ik noem geen namensedan.
Ik heb nog geen van de singles uitgeprobeerd hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja joh, ik mocht op Soestdijk langskomen en mocht over Maxima heenquote:
que? noquote:
je zal gerust je buurjongen hebben geholpen die met 1 been in een wak stapte, of iets in die trant.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
Sorry dat het zo ongeloofwaardig klinkt, ik snap dat het zo overkomt, maarja
Weet dat het je gaat lukkenquote:
En soms ook nietquote:
dat zou je eens moeten doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nog geen van de singles uitgeprobeerd hoor
en je hebt een selchte smaak!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lolly'squote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
que? no
heb plaatjes uit staan op mn werk.. dus evt veranderingen zie ik vnaaf pas
tipje van de sluier?
11 september heb ik meegeholpen evacuerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sorry dat het zo ongeloofwaardig klinkt, ik snap dat het zo overkomt, maarja
Over een brandend huis gesproken, zoiets heb ik ook een keer meegemaakt met mijn dagje meedraaien bij de politie voor mijn sollicitatie
Maar dat was niet echt heldhaftig.
Het huis stond in hens, wij naar binnen.
Die mensen naar buiten helpen en wachten op de brandweer
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
je zal gerust je buurjongen hebben geholpen die met 1 been in een wak stapte, of iets in die trant.![]()
wij vragen ons af waarom we verhalen moeten aanhoren van, "
ik dook in het wak om hem te redden met gevaar voor eigen leven. maarja, ik ben natuurlijk de potigste hiero dus wie moest het anders doen he?"
ikke, KF is de naam, uw redder in nood
Ik denk dat je Juliana bedoeltquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja joh, ik mocht op Soestdijk langskomen en mocht over Maxima heen
Nee, er stond alleen een kortstukje in over het regionale weekblad.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
je zal gerust je buurjongen hebben geholpen die met 1 been in een wak stapte, of iets in die trant.![]()
wij vragen ons af waarom we verhalen moeten aanhoren van, "
ik dook in het wak om hem te redden met gevaar voor eigen leven. maarja, ik ben natuurlijk de potigste hiero dus wie moest het anders doen he?"
ikke, KF is de naam, uw redder in nood
Ik denk dat je gewoon een rijke fantasie hebt, no offence.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je in een wak springt als je je buurjochie van 5 koppie onder ziet gaan ?
Maar dat zal ik dan wel zijn...
Dan zal jouw hierboven gegeven beschrijving wel kloppen...
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou je nog iemand van singles willen proberen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja als je over geil van word kan het je soms nog in de weg zittenquote:
Of over jou die zo nodig in de belangstelling wilt staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Grappig dat ik me moet verdedigen over dingen die ik heb meegemaakt
Ik denk dat het eerder wat zegt over de levens van de mensen die mij niet geloven...
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, dat helpt allemaal toch nietsquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk dat het eerder wat zegt over de levens van de mensen die mij niet geloven...
Ik ben niet zo thuis in de foute mannenquote:
Jullie betalen tezamen mijn salaris, en zijn dus stuk voor stuk helden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef JonKeL het volgende:
Oh zijn we aan het patsen met de mensen die je allemaal gered hebt
Je hoeft je niet te verdedigen, dat jij het doet is jouw eigen schuldquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
hangt van je zelfbeheersing af natuurlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja als je over geil van word kan het je soms nog in de weg zitten
Ik heb bij harry Potter in de klas gezeten.. coñjoquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
11 september heb ik meegeholpen evacueren![]()
Been there, done that
Doe jij ook nog een duit in het zakje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef JonKeL het volgende:
Oh zijn we aan het patsen met de mensen die je allemaal gered hebt
Over het algemeen is dat goed te noemen.. Maar je hebt ook je zwakke dagen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hangt van je zelfbeheersing af natuurlijk
Ik ook. Ik heb heel veel geduld. Al is het niet altijd even makkelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet dat het je gaat lukken
[..]
En soms ook niet
Ik weet dat het niet hoeft, maar vind het jammer dat jullie me niet geloven...quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen, dat jij het doet is jouw eigen schuld
Bij een maatje van me kan ik me geld tenminste nog terug vragen in de vorm van een biertje. Bij jou verdwijnt het echtquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jullie betalen tezamen mijn salaris, en zijn dus stuk voor stuk helden.
Zwartwerkers nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar denk je dat jouw verdediging je verhaal nog sterker maakt? Geen moeite doen dus..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet hoeft, maar vind het jammer dat jullie me niet geloven...
Ik had vroeger 2 kleine tyrannosaurusrexjes he, in een terrariumquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb bij harry Potter in de klas gezeten.. coñjo
Bij deze beloof ik je pils mits ik aanwezig ben 9 meiquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Bij een maatje van me kan ik me geld tenminste nog terug vragen in de vorm van een biertje. Bij jou verdwijnt het echt
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik leef ook op andermans zakquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg methodes om je even te helpenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb heel veel geduld. Al is het niet altijd even makkelijk
priceless!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik had vroeger 2 kleine tyrannosaurusrexjes he, in een terrarium![]()
![]()
Ik heb samen met Horatio Cain de verdwijning van natalee holloway opgelost...quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef Howl het volgende:
Ik heb ooit een terroristische aanslag met atoombom op Amsterdam verijdelt. Samen met Jack Bauer. Ik kon de kogels nog net ontwijken. En toen ging de wekker en werd ik wakker.
Dat komt nogquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb samen met Horatio Cain de verdwijning van natalee holloway opgelost...
Of wacht
Een der betere grappen die ik ooit gezien heb op Yoeptjoep.quote:
Kogels ontwijken al a Nero @ Matrix?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef Howl het volgende:
Ik heb ooit een terroristische aanslag met atoombom op Amsterdam verijdelt. Samen met Jack Bauer. Ik kon de kogels nog net ontwijken. En toen ging de wekker en werd ik wakker.
Yesquote:
Dude echt? Ik ging een paar jaar terug altijd waterskieen achter mijn Nessie. Geweldige tijden waren dat!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bij deze beloof ik je pils mits ik aanwezig ben 9 mei
Nou nu je er toch over begint. Het is toevallig zo dat ik iemand met gevaar voor eigen leven van de verdrinkingsdood gered heb. We waren in een woeste rivier aan het kanoën. Ieder in zijn eigen kano. Ik was zo goed dat bij mij alles goed ging. Die andere knul kon het helaas allemaal niet zo goed aan. Hij sloeg om met zijn kano en raakte in paniek. Zonder enige twijfel ben ik het water ingedoken, heb ik de woeste stroming getrotseerd en net voordat hij helemaal weg was heb ik hem beetgepakt en met een leeuwenhart heb ik hem op het droge gekregen. Compleet uitgeput zaten wij daar langs de kant. Zijn ouders dolblij, toevallig wilde het zo zijn dat hij het broertje van mijn toenmalige vriendin was en ik dus als bonus een heleboel plus punten gescoord heb. Sindsdien voel ik mij een echte redder in noodquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een duit in het zakje?
David Blaine Parody, die zijn ook priceless! (moet je wel david blaine kennen)quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een der betere grappen die ik ooit gezien heb op Yoeptjoep.
quote:
Klopt heb ik ook al gezien, hilarischquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
David Blaine Parody, die zijn ook priceless! (moet je wel david blaine kennen)
Kijk dat vind ik een goede zaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bij deze beloof ik je pils mits ik aanwezig ben 9 mei
Nero was een keizer van de Romeinen lieverd, je doelt op Neoquote:
Nice! Ik kan alleen nog maar naar buiten kijken tot half 5quote:
Klopt, maar het is bij lange na niet hetzelfdequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg methodes om je even te helpen
Vroegaaaah, toen schaftten we met 1 hand! Konden we tussendoor nog wat keien slepen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dude echt? Ik ging een paar jaar terug altijd waterskieen achter mijn Nessie. Geweldige tijden waren dat!
Ik weet dat het een keizer wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nero was een keizer van de Romeinen lieverd, je doelt op Neo
Nee maar de druk is er even af..quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar het is bij lange na niet hetzelfde
Nou terecht!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou nu je er toch over begint. Het is toevallig zo dat ik iemand met gevaar voor eigen leven van de verdrinkingsdood gered heb. We waren in een woeste rivier aan het kanoën. Ieder in zijn eigen kano. Ik was zo goed dat bij mij alles goed ging. Die andere knul kon het helaas allemaal niet zo goed aan. Hij sloeg om met zijn kano en raakte in paniek. Zonder enige twijfel ben ik het water ingedoken, heb ik de woeste stroming getrotseerd en net voordat hij helemaal weg was heb ik hem beetgepakt en met een leeuwenhart heb ik hem op het droge gekregen. Compleet uitgeput zaten wij daar langs de kant. Zijn ouders dolblij, toevallig wilde het zo zijn dat hij het broertje van mijn toenmalige vriendin was en ik dus als bonus een heleboel plus punten gescoord heb. Sindsdien voel ik mij een echte redder in nood
Duvelduvel in je Sigquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet dat het een keizer wasMaar had even dikke vingers
[..]
Nee maar de druk is er even af..
Jaaaa, dat ken ik ook nog wel toen we die hoax van Stonehenge hadden neergezetquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vroegaaaah, toen schaftten we met 1 hand! Konden we tussendoor nog wat keien slepen!![]()
wat is KF stil eigenlijk
mocht je toen blijven slapen bij in dochterlief?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou nu je er toch over begint. Het is toevallig zo dat ik iemand met gevaar voor eigen leven van de verdrinkingsdood gered heb. We waren in een woeste rivier aan het kanoën. Ieder in zijn eigen kano. Ik was zo goed dat bij mij alles goed ging. Die andere knul kon het helaas allemaal niet zo goed aan. Hij sloeg om met zijn kano en raakte in paniek. Zonder enige twijfel ben ik het water ingedoken, heb ik de woeste stroming getrotseerd en net voordat hij helemaal weg was heb ik hem beetgepakt en met een leeuwenhart heb ik hem op het droge gekregen. Compleet uitgeput zaten wij daar langs de kant. Zijn ouders dolblij, toevallig wilde het zo zijn dat hij het broertje van mijn toenmalige vriendin was en ik dus als bonus een heleboel plus punten gescoord heb. Sindsdien voel ik mij een echte redder in nood
Een vriendin toe.. k zal aan jullie denken als ik naar buiten ga.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nice! Ik kan alleen nog maar naar buiten kijken tot half 5![]()
Ga je wat speciaals doen buiten?
Ik heb er zelfs nog een munt thuis van. Ja een echte munt uit de tijd van de romeinen met de kop van Nero eropquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet dat het een keizer wasMaar had even dikke vingers
[..]
Nee maar de druk is er even af..
'quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Een vriendin toe.. k zal aan jullie denken als ik naar buiten ga.
![]()
Werk ze!!
quote:
Een munt van Neo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog een munt thuis van. Ja een echte munt uit de tijd van de romeinen met de kop van Nero erop
Dat is waarEn dan geduld hebben
Da word rukken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
'
Gezellig gezelligOch, met de gedachte dat jij aan me denkt moet het hier wel uit te houden zijn
![]()
![]()
Thnx![]()
Zolang je het maar opruimtquote:
Bestaan die? Die moet ik hebbenquote:
Ik mocht erin waar en wanneer het mij uitkwam. Ze werd me vanaf die tijd altijd op een dienblad met overheerlijk setje aangeboden. Ik was de koningquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
mocht je toen blijven slapen bij in dochterlief?
that was when you ruled the world?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik mocht erin waar en wanneer het mij uitkwam. Ze werd me vanaf die tijd altijd op een dienblad met overheerlijk setje aangeboden. Ik was de koning
Goede gozer altijd die JC, kwam wel eens bij hem thuisquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bestaan die? Die moet ik hebben![]()
Nee een echte uit de romeinse tijdVan toen JC nog rondwandelde
What changed?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik mocht erin waar en wanneer het mij uitkwam. Ze werd me vanaf die tijd altijd op een dienblad met overheerlijk setje aangeboden. Ik was de koning
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
quote:
HONEYYYYYYYYYY HE'S HOME!!!!!!quote:
Ik de 10 geboden, hoop dat die steen tussen onze scanner pastquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik was even naar de AH voor kwark
Maar ik zal vanavond het krantenbericht even inscannen
Toch wel later he? Niet in dat naar geitenstront stinkende krot he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goede gozer altijd die JC, kwam wel eens bij hem thuis
Jup, toen hij in de VUT zatquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch wel later he? Niet in dat naar geitenstront stinkende krot he?
Tipje; ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik was even naar de AH voor kwark
Maar ik zal vanavond het krantenbericht even inscannen
Teveel gegeten?quote:
Joh! Vertel eens wat nieuws.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze topic gaat werkelijk nergens meer over!
Ik hang al vaak genoeg onder tafelsquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kom je een kijkje nemen onder mn stoffige tafel?
En dit topic dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze topic gaat werkelijk nergens meer over!
Ik vind jullie grapjes wel leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik de 10 geboden, hoop dat die steen tussen onze scanner past![]()
Gast, het boeit gewoon niet. Zolang jij maar een hoge pet van jezelf op hebt is het goed toch?
Nee niet eens. Pesto boeren zijn niet lekker.quote:
Ach je hebt gelukkig een plaatsje in de historie. Ik doe ook hard mijn best als zonnekoning maar ik merk dat mijn macht niet meer is wat het was. Ik moet maar deze zomer zorgen voor een hevige overvloed van zonneschijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nu behoor ik tot de vergane glorie![]()
[..]
Tijden Bels... tijden veranderen.
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hang al vaak genoeg onder tafels
Dus nee.. Dank je..
Haha inderdaad, bah!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee niet eens. Pesto boeren zijn niet lekker.
wij zijn ook trots op zoveel dingen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
ik vind mezelf echt niet tof, maar ben gewoon trots op wat ik gedaan heb.
Dat zou ieder van jullie stuk voor stuk ook zijn !
Gister nogquote:
Het enige verschil is dat ik niet met m'n heldendaden te koop loop...quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind jullie grapjes wel leuk
Maar zoals ik zei, ik vind mezelf echt niet tof, maar ben gewoon trots op wat ik gedaan heb.
Dat zou ieder van jullie stuk voor stuk ook zijn !
Goede keuze! Ik was daarvoor weleens gaan kijken maar de meur was niet te harden.quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een boek schrijven van mijn trotse verhalen en dan over de hele wereld uitgeven zodat iemand mijn verhalen kan lezen en bedenken dat ik zo tof benquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
wij zijn ook trots op zoveel dingen...
het enige verschil is dat wij niet perse willen dat de rest ons ook hardstikke tof vind daarom, dus zetten we niet al onze trotse verhalen op het net...
ofzo
Boeren vrouwen ook?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee niet eens. Pesto boeren zijn niet lekker.
hier is weer een verschil, jou vinden we allemaal geloof ik wel tofquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga een boek schrijven van mijn trotse verhalen en dan over de hele wereld uitgeven zodat iemand mijn verhalen kan lezen en bedenken dat ik zo tof ben
Waarom nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Gister nogAlleen die vent was niet leuk
Ik moet binnenkort weer aan de slag. Ik hoorde dat NASA me nodig heeft aangezien er een meteoor ter grootte van Frankrijk op ons af komt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik niet met m'n heldendaden te koop loop...
Jaquote:
Gelukkig plaats je dequote:Op dinsdag 7 april 2009 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
hier is weer een verschil, jou vinden we allemaal geloof ik wel tof
Als die hevige overvloed van zonneschijn er komt, dan ben jij mijn heldquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach je hebt gelukkig een plaatsje in de historie. Ik doe ook hard mijn best als zonnekoning maar ik merk dat mijn macht niet meer is wat het was. Ik moet maar deze zomer zorgen voor een hevige overvloed van zonneschijn
Ik vind het speciaal wat er gebeurd is en ben er trots op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:59 schreef JonKeL het volgende:
KudFokker waarom moet jij je hier bewijzen? Je moet eens niet zo happen als er wat gezegd word. Het is een forum vol met onbekenden. Er zullen weinig mensen zijn die jou aardiger of minder aardiger gaan vinden als je wel of niet iemand gered hebt. Jij weet toch of je iemand gered hebt en de persoon die jij gered hebt weet dat toch ook... Wat boeid het nou als de rest van de wereld het weet? Dagelijks redden mensen andere mensen. Zo bijzonder is dat niet. Het is voor jezelf iets bijzonders!
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:59 schreef JonKeL het volgende:
KudFokker waarom moet jij je hier bewijzen? Je moet eens niet zo happen als er wat gezegd word. Het is een forum vol met onbekenden. Er zullen weinig mensen zijn die jou aardiger of minder aardiger gaan vinden als je wel of niet iemand gered hebt. Jij weet toch of je iemand gered hebt en de persoon die jij gered hebt weet dat toch ook... Wat boeid het nou als de rest van de wereld het weet? Dagelijks redden mensen andere mensen. Zo bijzonder is dat niet. Het is voor jezelf iets bijzonders!
Omdattie 2 keer zo oud was.. EN omdattie er niet leuk uit zagquote:
Murm! Hoe is het met jou?quote:
Het is nooit leuk geweestquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer aan de slag. Ik hoorde dat NASA me nodig heeft aangezien er een meteoor ter grootte van Frankrijk op ons af komt.
Ok nu is het leuk geweest
quote:
moet je eens doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
Er zijn hier ook genoeg verhalen die ik zelf nergens over vind gaan, maar daar ga ik ook niet zo mee om zoals jullie doen
Ik ben 2x zo jongquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdattie 2 keer zo oud was.. EN omdattie er niet leuk uit zag
Ik kon er ook totaaaaaaaaaaal niet om lachen..quote:
Ik mag thuis niet meer boerenquote:
Maar jij hebt dan ook meer gezienquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik ook voor anderen sprak, sprak ik alleen over mezelf dan sloot ik af met een
Hey Murm!!quote:
Ik wel, ik kan ook heel goed scheten laten. Eergisteren nog, had de dag ervoor gegourmet.quote:
Jij bent gewoon een stuk volwassener, en jij hebt een stuk meer meegemaakt...quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het speciaal wat er gebeurd is en ben er trots op.
Het was ook het onderwerp, niet dat ik het out of the blue vertelde !
Ik vind het gewoon een tof verhaal.
Er zijn hier ook genoeg verhalen die ik zelf nergens over vind gaan, maar daar ga ik ook niet zo mee om zoals jullie doen
Ik vraag me nu echt af met wat voor vrouwen jij gaat/ging?quote:
quote:
Damnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan ook heel goed scheten laten. Eergisteren nog, had de dag ervoor gegourmet..
Ik heb geen idee waar het over gaat dus dat zal ik dan automatisch wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie kunnen ook overdrijven natuurlijk....
Lees er gewoon overheen als je er last van hebt.
Ja want dat doe jij ook altijd met de posts waar je je aan irriteertquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
*begint ritueel te chanten*quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als die hevige overvloed van zonneschijn er komt, dan ben jij mijn held
Ik weet niet hoe dat gezegde ging, maar misschien kan Rauw het van zijn 10 geboden stenen halen ?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af met wat voor vrouwen jij gaat/ging?
Ik kan ontzettend oncharmant boeren
Eh nee, maar daar kies ik zelf voor. Dan nog heb jij daar niks mee te maken. En op het moment zijn jullie gewoon aan het zoeken dus niet zo janken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja want dat doe jij ook altijd met de posts waar je je aan irriteert
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben 2x zo jongen in de duisterheid onder de tafel zie je toch niets
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan ook heel goed scheten laten. Eergisteren nog, had de dag ervoor gegourmet..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat dus dat zal ik dan automatisch wel gedaan hebben.
Leef jij volgens de 10 geboden dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gezegde ging, maar misschien kan Rauw het van zijn 10 geboden stenen halen ?
Iets met: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt.."
Die wijsheden heb ik allemaal in het buitenland opgedaan...quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een stuk volwassener, en jij hebt een stuk meer meegemaakt...
Tja dan krijg je die wijsheden he
Pure liefdes aroma is hetquote:
Ik zoek niks, ik geef KF advies. Dat zou jij ook zien als je goed leestquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee, maar daar kies ik zelf voor. Dan nog heb jij daar niks mee te maken. En op het moment zijn jullie gewoon aan het zoeken dus niet zo janken.
Dan voel ik me snel thuisquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had maar 1 ex die durfde te boeren in mijn bijzijn...
![]()
vind 't altijd wel een teken van thuisvoelen, dus een goed ding
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja want dat doe jij ook altijd met de posts waar je je aan irriteert
Dankjewelquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee, maar daar kies ik zelf voor. Dan nog heb jij daar niks mee te maken. En op het moment zijn jullie gewoon aan het zoeken dus niet zo janken.
Was je weer van plan te gaan opscheppen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die wijsheden heb ik allemaal in het buitenland opgedaan...
Ooh wacht
Oh ja want twee woorden is iemand advies geven. Vind ik knap.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zoek niks, ik geef KF advies. Dat zou jij ook zien als je goed leest
Daar leestie dan wel overheenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan ik hem anders niet vinden?quote:
Advies waarover ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ROT OP.. Is ook advies hoor.. Dus kan best in 2 woorden..quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja want twee woorden is iemand advies geven. Vind ik knap.
Dat ben je dan ook!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Murmeli het volgende:
rival & bels: ik voel me weer helemaal welkom hier
Net zoals spugen / roggelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd niet van mannen/vrouwen die boeren! Kwestie van fatsoen vind ik.
Maar daarom doe je zo je best om leuk gevonden te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Advies waarover ?
Like I could care less over wat jullie leuk vinden om te lezen op Fok! ?
Net als het advies wat ik aan KF gaf, ga ik mezelf niet verdedigenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja want twee woorden is iemand advies geven. Vind ik knap.
Nee, maar sommige dingen zijn relevant in onze samenlevingquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Leef jij volgens de 10 geboden dan?
Ik zou hier kunnen gaan opscheppen dat ik een knuppel van een joekedoeris heb, maar dat doe ik nietquote:
"Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
ROT OP.. Is ook advies hoor.. Dus kan best in 2 woorden..
Als je moet dan moet je. Ik ga mijn scheten niet ophouden, daar krijg ik zo'n kramp vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd niet van mannen/vrouwen die boeren! Kwestie van fatsoen vind ik.
bahquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, wist je ook al dat ze mijn bijnaam dé wereldreiziger is ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Was je weer van plan te gaan opscheppen?![]()
Dan ga je toch vooral door met jezelf verdedigen en proberen mensen je posts te laten geloven. Het is al te laat, vertel ik jequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Advies waarover ?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar daarom doe je zo je best om leuk gevonden te worden
ik heb geen last van brandstofquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
Beter lezen, dus. Dag Sedanquote:
Tuurlijk wist ik dat, jij stond gisteren nog in het duckstads dagbladquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, wist je ook al dat ze mijn bijnaam dé wereldreiziger is ?
Hoi aangenaam, Skaai. 23 jaar, vrijgezel en heb zojuist begrepen waarom.quote:
wel snel van begrip dus gelukkigquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi aangenaam, Skaai. 23 jaar, vrijgezel en heb zojuist begrepen waarom.
Mij maakt het niet uit wat jullie vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar daarom doe je zo je best om leuk gevonden te worden
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
quote:
dat care less is wel een goede tip voor jezelf jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Vind ik een slecht argument. Als ik moet plassen wacht ik ook netjes tot er een w.c. in de buurt is. Of laat jij wel gewoon je broek zakken midden op straat als je dan moet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je moet dan moet je. Ik ga mijn scheten niet ophouden, daar krijg ik zo'n kramp van.
ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef Skaai het volgende:
Ik vind het heul niet leuk zo met dat geneuzel over en op KF.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Doe is.. Al a KFquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou hier kunnen gaan opscheppen dat ik een knuppel van een joekedoeris heb, maar dat doe ik niet![]()
Dan help ik je wel met zoeken
Ja ontzettend genoegquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om je [singles] posts, dan vond ik je nog tof!![]()
oke, genoeg he?
Ik ben verhuisd naar Gansdorp, je was nog op mijn housewarming weetje nog ?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik dat, jij stond gisteren nog in het duckstads dagblad
Daar moet je dan overheen lezen volgens Sedan..quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef Skaai het volgende:
Ik vind het heul niet leuk zo met dat gezeur over en op KF.
Ik welquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik een slecht argument. Als ik moet plassen wacht ik ook netjes tot er een w.c. in de buurt is. Of laat jij wel gewoon je broek zakken midden op straat als je dan moet?
Humor weegt zwaarder dan af en toe een scheet, dat scheeltquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |