De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Inderdaad. Mijn chef kwam ook al vragen hoe het nu ging en of ik wel zeker wist of ik zou komen werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan altijd t excuus gebruiken dat je nog niet helemaal beter bent
Ik ben vliegensvlugquote:
Ik was alles waarvan je niet wil dat je dochter mee thuis komtquote:
Bij een man wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik vind van dat afgeschoren haar inderdaad wel lekker kriebelen.
* zbbrox sluit netjes vooraan in de rijquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
Ik vind van dat afgeschoren haar inderdaad wel lekker kriebelen.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Heldin!
En dan nog wel via het Witte Huis, geheim agenten, en de Britse ambassade.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7983725.stm
Het is echt ergquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef mrbox het volgende:
Nouk wat voor baan heb jij joh, dat je de hele dag kan fokken
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef Belsezar het volgende:
Heldin!
En dan nog wel via het Witte Huis, geheim agenten, en de Britse ambassade.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7983725.stm
Ja al vond ik het wel apart dat het meisje dus vrij simpel contact kon leggen met het Witte Huis. De ambassade is zo te vinden maar bellen met het Witte Huis?quote:
lees dan es t verhaal nog esquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja al vond ik het wel apart dat het meisje dus vrij simpel contact kon leggen met het Witte Huis. De ambassade is zo te vinden maar bellen met het Witte Huis?
Wat Duim zegt dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja al vond ik het wel apart dat het meisje dus vrij simpel contact kon leggen met het Witte Huis. De ambassade is zo te vinden maar bellen met het Witte Huis?
Ja niets nieuwsquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef Ripley het volgende:
Pfff, dat gebeurde op fok al 5 jaar geleden of zo
Ahh inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lees dan es t verhaal nog es
mama heeft de lokale politie gebeld
die hebben de rest gedaan
Wat is dat voor verhaal?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef Tally het volgende:
Hij is toen ook gered.. Maar de poging erna is het hem gelukt.
Tja, als ze het echt willen lukt ze het inderdaad welquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:25 schreef Tally het volgende:
Hij is toen ook gered.. Maar de poging erna is het hem gelukt.
Een zielig verhaalquote:
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, als ze het echt willen lukt ze het inderdaad wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar wordt je het liefst gekriebeld?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het kriebelen toch gezelliger
Iemand nog een vraag/stelling?
Ik ben een keer een wak in gesprongen (onder het ijs) omdat mijn buurjongentje erin viel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:23 schreef Duimelot het volgende:
ik heb t telefonisch meegemaakt op mn werk
die knul is toen ook net op tijd gered
ik ben een heldin
overal. als het maar onder een grote deken isquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar wordt je het liefst gekriebeld?
(je in t algemeen niet speciaal ripley;))
dacht dat stromend water niet zo snel bevroorquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben een keer een wak in gesprongen (onder het ijs) omdat mijn buurjongentje erin viel...
Door de stroming was hij een paar meter onder het ijs getrokken...
Ik ben serieus nog nooit zo bang geweest als toen
Hou je niet van openlijk kriebelen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
overal. als het maar onder een grote deken is
Rug, buik, borst, door mijn haar, armen, handen, benen. Eigenlijk overal wel behalve onder mijn voeten denk ik zoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En, heeft je buurjongen het nog overleefd?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben een keer een wak in gesprongen (onder het ijs) omdat mijn buurjongentje erin viel...
Door de stroming was hij een paar meter onder het ijs getrokken...
Ik ben serieus nog nooit zo bang geweest als toen
buikiequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Sowieso daar nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Belsezar het volgende:
behalve onder mijn voeten
Kriebelen is leuk om te doen. Veer of met de handen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou je niet van openlijk kriebelen?
OT: ik in mijn hals en aan bovenkant rug
Openlijk als in de tram? Daar beleef ik weinig aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hou je niet van openlijk kriebelen?
OT: ik in mijn hals en aan bovenkant rug
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
dacht dat stromend water niet zo snel bevroorbut i aint the scientist here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |