SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klacht erkomt een dag dat het gigantisch uit hand looptagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Achter mij wonen nederlandse mensen, die ken ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef dagdag het volgende:
Af en toe hoop ik dat er een vloedgolf komt en al deze gasten gewoon de oceaan in spoelt, ik zal langs de kant lachen. dat doen ze toch ook bij ons.
Achter mij wonen irakezen trouwens, hele aardige mensen![]()
Nee, die gasten hadden flessen over het hele veld kapot gegooid, glas...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ze lagen in de zon met een radio en wat kapotte flesjes? Wat érg!!!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Oei had hier wel een kwaliteitspaint van Dagdag verwacht![]()
Maar wat niet is kan nog komen
w - t - fquote:"Ik kreeg te horen dat ik mijn tent maar dicht moest doen als ik last van die Marokkanen had"
ik geloof hem eerder dan een woordvoerder van de politiequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar alles geloven wat een gefrustreerde strandtentuitbater zegt.
Ik denk niet dat dat mag van de politiek-correcte elite.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Jajong het volgende:
Deze overbodige topics zijn zo vermoeiend. Iedereen weet inmiddels dat Mocrojeugd over 't algemeen kanker is. Maak een centraal Mocro-klaag topic ofzo.
Veelzeggend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef Ruud het volgende:
rel-Marokkanen
[..]
ik geloof hem eerder dan een woordvoerder van de politie
En heb je d'r niet aan de kant gepleurt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Luiaerdt het volgende:
Tsja als je kijkt wat voor voorbeeld de marokkaanse jeugd krijgt van hun ouders..
Laatst ook zo'n vrouw met kind die lang de dagelijkse enorme rij bij de aldi liep en gewoon voor mij ging staan, op de aanduiding dat ze voordrong deed ze gewoon alsof ze me niet verstond en negeerde me daarna volkomen. Kindje stond erbij.
Ben voor der gaan staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:44 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En heb je d'r niet aan de kant gepleurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |