Iel!quote:
Sinds wanneer is dat een primetime seriequote:
Dat proberen ze ervan te maken. Laat je niet meesleuren!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:29 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een primetime serie?
Dat is vast nog wel ergens te 'krijgen' en dan gewoon ook op maandag kijkenquote:
I won't. Verschrikkelijk slechte zeikserie vind ik datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dat proberen ze ervan te maken. Laat je niet meesleuren!!!
Ik heb een vriendin die dit op dvd heeft! En dan geen zelfgebrand, illegaal dvdtje maar het origineel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef rena het volgende:
[..]
I won't. Verschrikkelijk slechte zeikserie vind ik datZou beter bij de EO passen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
ff off-topic, maar wtf betekend tvp? en waarom zet je dat hier neer? Gaat toch niet over grey.......quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Tvp ivm account / username change.
Terug Vind Postquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:27 schreef nktc het volgende:
[..]
ff off-topic, maar wtf betekend tvp? en waarom zet je dat hier neer? Gaat toch niet over grey.......
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:11 schreef nktc het volgende:
je kunt ze ook allemaal via internet kijken,
http://www.watchtvsitcoms.com/greysanatomy.phpOeh, ik hoop toch ECHT dat niemand hier jouw spoiler gaat aanklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 31-05-2009 13:10:33 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |