Goeie vraag. Misschien de TT die hem niet aanstond?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
Waarom wilde Piles nou zo graag van dat vorige topic af?
Misschien had ie een beeld bij de TTquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
denk dat hij niet wilde reageren omdat hij wilde werken en dat dat niet kon als het topic elke keer in zijn myAT naar boven kwam?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
Omdat de TT een link had met jou tieten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat de TT een link had met jou tieten?![]()
Nee, ik weet het niet
Bij jou gaat de zon weer onderquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar goed dat ze zon in het oosten opkomt, dan moet hij zo hier zijn
Tot die conclusie kunnen we inderdaad komen. Hoogstwaarschijnlijk had het iets met jouw tieten te maken.quote:
hij moet gewoon niet op fok komen als hij wil werkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
Drie verschillende antwoorden
Mwa, alstie inderdaad wilde werken zal ie in deze niet posten denk, want dan staat ie weer in zijn MyATWe zullen het wel zien denk ik?
Foeiquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat de TT een link had met jou jouw tieten?![]()
Nee, ik weet het niet
Ik ga me niet beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Zonsondergang op het strand![]()
Niemand om samen mee te kijken
* Milou__ kijkt op reisplanner hoelaat trein naar Den Haag vertrektquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Zonsondergang op het strand![]()
Niemand om samen mee te kijken
En alle drie foutquote:
Heeft niks met werken te maken, genoeg topics op Fok om te lezenquote:Mwa, alstie inderdaad wilde werken zal ie in deze niet posten denk, want dan staat ie weer in zijn MyATWe zullen het wel zien denk ik?
Milou gelukkig welquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga me niet beschikbaar stellen
* jna gaat naar station om Milou op te wachtenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
* Milou__ kijkt op reisplanner hoelaat trein naar Den Haag vertrekt
Nou jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:04 schreef jna het volgende:
[..]
Tot die conclusie kunnen we inderdaad komen. Hoogstwaarschijnlijk had het iets met jouw tieten te maken.
helaas.. maar wel jammer, voelt toch een beetje als een klapquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Piles het volgende:
[..]
En alle drie fout
[..]
Heeft niks met werken te maken, genoeg topics op Fok om te lezen
Nee, ben StageSC gewoon zat om de inhoud![]()
Maar ik ben de enige, dus tijd om eens een tijdje weg te blijven
Dat was ook mijn plan natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef jna het volgende:
[..]
Milou gelukkig wel![]()
[..]
* jna gaat naar station om Milou op te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |