Waarom moet er een reden zijn om iets kut te vinden?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:44 schreef DrDurden het volgende:
Dat is ook wel erg makkelijk:
'Waarom vind je iets kut?'
'Omdat ik het kut vind'
Iets toelichten zou ook wel mogen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom moet er een reden zijn om iets kut te vinden?
Ik vind het kut. Klaar. Zelfs als ik al aan de cover denkt begint m'n maag om te draaien.
Rukfilm pur sang.
Verhaal vind ik kut, lomp en debiel. Ze hadden de film in moeten korten; gewoon na de landing de aftiteling erin knallen.
Inderdaad. Dat is net zoals bij mensen; soms mag je iemand gewoonweg niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:46 schreef DrDurden het volgende:
[..]
![]()
Meestal heb je inderdaad een reden om een mening te hebben over een onderwerp, maar dat zal bij jou wel net even anders werken.
Officieel gebeurt dat ook niet (gelukkig idd, gezien de emotionele lading van 'BoB') maar ik vind het informeel zeker gerechtvaardigd om The Pacific de opvolger van BoB te noemen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Dizer het volgende:
Daar is ook niks mis mee joh. Alleen om dit nou BoB 2 te gaan noemen... vind ik toch een beetje te ver gaan. Ik snap dat het verder gaat waar het stopt, maar je mag de titel Band of Brothers niet hieraan relateren.
Helemaal mee eens hoor. Misschien zo iets:quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Officieel gebeurt dat ook niet (gelukkig idd, gezien de emotionele lading van 'BoB') maar ik vind het informeel zeker gerechtvaardigd om The Pacific de opvolger van BoB te noemen.
Een titel als The Pacific zou ik vrij snel overheen gelezen hebben omdat er (nog) nergens ruchtbaarheid aan die naam gegeven wordt. Het topic met 'Band of Brothers 2' in de titel heb ik echter meteen aangeklikt. Ik denk dan ook dat HBO The Pacific eveneens als 'opvolger van' zal marketen. Daar heb ik niets op tegen, sterker nog: ik vind dat zo'n ambitieus project alle exposure verdient die het kan krijgen, en dan moet je BoB-fans zeker niet ongemoeid laten.
De trailers zijn een tijdje terug helaas allemaal verwijderd door HBO. Als er weer een opduikt zal hij weer op onderstaande site verschijnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef GeneraalUli het volgende:
Er is geloof ik een trailer van uitgezonden? Heeft iemand die?
Heb BoB zeker al zon 5x totaal gezien.. blifjt geweldig.quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Drugshond het volgende:
BoB bekijk ik nog steeds regelmatig....machtige storyline....
http://www.imdb.com/title/tt0374463/news#ni0796594quote:Sky TV purchases ‘The Pacific’ for the U.K. in Spring 2010
22 May 2009 9:30 AM, PDT | From The Cinema Post | See recent The Cinema Post news
Subscription based satellite TV provider Sky will air Steven Spielberg’s “Band of Brothers” follow on “The Pacific” in the spring of 2010. The program will run on Sky Movies and Sky Movies HD in an advert-free format. HBO will air the series at the same time in the North America .
Vaak wel ja...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Prosac het volgende:
Dan zal Nederland wel in het najaar volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |