Wat zijn de presentatoren daar van ook allemaal overleden!quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:57 schreef Pacmaniac het volgende:
Guess wat... oude Boyd leeft gewoon nog (overleden in 2008)![]()
Zelfde met American Hotrod , Stormchasers , How its made, Megastructure , American Chopper enz enz
Boyd was geen presentatorquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zijn de presentatoren daar van ook allemaal overleden!![]()
R.I.P. dan maar.
Boyd is al zo lang dood dat-ie weer is terug gekomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:57 schreef Pacmaniac het volgende:
Beiden geweldige zenders wat mij betreft (Animal Planet in iets mindere mate ook) alleen zijn er bijna constant herhalingen op![]()
![]()
Zap je langs zie je American Hotrod. Even kijken dus .
Guess wat... oude Boyd leeft gewoon nog (overleden in 2008)![]()
Zelfde met American Hotrod , Stormchasers , How its made, Megastructure , American Chopper enz enz
Het zijn ook geen afleveringen van een paar maanden oud maar sommige dingen worden jaren en jaren herhaald.
okquote:Op dinsdag 7 april 2009 03:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kan tegenwoordig kiezen tussen:
* Discovery Channel
* Discovery Science
* Discovery Travel & Living
* Discovery World
quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyd zal wel een goede overhaul hebben gehad.
Klopt, dat is leuk. Daar hebben ze ook regelmatig een nieuw seizoen van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:43 schreef Morwen het volgende:
Die krabvissers waren wel geinig, dat was het enige wat ik keek eigenlijk.
Melige gozer maar dat wordt ook tot in den treuren herhaald.quote:En Dirty jobs met Mike Row of zoiets.
Dat doet nou toch 1 of andere Duitse exsporter ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Melige gozer maar dat wordt ook tot in den treuren herhaald.
Deadliest Catch begon me juist te vervelen. American Hotrod & American Shopper waren een beetje mannen soaps I guess. Misschien dat je het daarom niet leuk vond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:43 schreef Morwen het volgende:
Die krabvissers waren wel geinig, dat was het enige wat ik keek eigenlijk. En Dirty jobs met Mike Row of zoiets.
Die baarden met die auto's en die motors enzo *pffff
Een Deen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat doet nou toch 1 of andere Duitse exsporter ofzo?
Maar dat geldt niet alleen voor Deadliest Catch, dat is met alle programma's op DC zo'n beetje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:49 schreef Pacmaniac het volgende:
Deadliest Catch begon me juist te vervelen. American Hotrod & American Shopper waren een beetje mannen soaps I guess. Misschien dat je het daarom niet leuk vond.
Mwah, ik ken geen mannen die het wel leuk vinden. Volgens mij is het daarvoor niet te vrouwonvriendelijk maar te Amerikaans.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Deadliest Catch begon me juist te vervelen. American Hotrod & American Shopper waren een beetje mannen soaps I guess. Misschien dat je het daarom niet leuk vond.
Dan zijn het homo's . Échte mannen houden van auto's , motoren en bier niet te vergetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik ken geen mannen die het wel leuk vinden. Volgens mij is het daarvoor niet te vrouwonvriendelijk maar te Amerikaans.
Te Amerikaans of te 'entertaining' vind ik wel van Overhaulin' en Miami Ink, niet van de Hotrod en Chopper serie. Die presentatoren van Overhaulin'quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, ik ken geen mannen die het wel leuk vinden. Volgens mij is het daarvoor niet te vrouwonvriendelijk maar te Amerikaans.
Kate von D is toch ontslagen bij Miami Ink omdat ze (o.a.) debiel deed toen die gasten van de OCC daarheen belden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Te Amerikaans of te 'entertaining' vind ik wel van Overhaulin' en Miami Ink, niet van de Hotrod en Chopper serie. Die presentatoren van Overhaulin'![]()
Extreme Engineering
Geen idee, ik kijk nooit naar Miami Ink.quote:Op dinsdag 7 april 2009 04:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Kate von D is toch ontslagen bij Miami Ink omdat ze (o.a.) debiel deed toen die gasten van de OCC daarheen belden?
Klopt, ze was volgens mij ook vrij onhandelbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 04:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Kate von D is toch ontslagen bij Miami Ink omdat ze (o.a.) debiel deed toen die gasten van de OCC daarheen belden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |