okequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat laat ik altijd aan Pietje over hoor.. net als de vorige keer..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Hoezo? Heb me er verder namelijk niet in verdiept, kwam dat toevallig tegen in wat andere topics.
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.quote:
gekkigheidquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Hoi Relmop!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..Admins kunnen dat.
Neehee, Remlof is in de ban van......quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Remlof een ban?
Pietje heeft 'm gequotequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Straks komt Remmie er zelf nog achterquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..Admins kunnen dat.
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof welquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoi NMNS, ik heb jou nu ook gequotequote:
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof wel.
Wil je dat een beetje stilhoudenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee, Remlof is in de ban van......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |