quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest IV
Dragon Quest V
Mario & Luigi Partners in Time
Chrono Trigger
Tetris DS
PicPic
Picross
New Super Mario
Mario Kart
Professor Layton
Advance Wars
Meteos
Pokemon Diamond
Yoshi's Island
quote:
Sinds eergisteren, we zochten een hond die goed bij de kinderen kan, liefst geen pup. Hebben we zitten kijken voor een engelse bulldog, lekker rustig en mooi karakter. Maar dat werd m niet (ongeveer 800 euro of meer)quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sinds eergisteren, we zochten een hond die goed bij de kinderen kan, liefst geen pup. Hebben we zitten kijken voor een engelse bulldog, lekker rustig en mooi karakter. Maar dat werd m niet (ongeveer 800 euro of meer)
En toen kwamen we een 4 maand oud Labrador/mechelse herder teef tegen.. wezen kijken en die is zoo lief.
Doet het heel erg goed met de kinderen, luistert al prima, en is zo goed als zindelijk. We hebben haar snachts boven naast het bed, en dan slaapt ze de hele nacht door, buiten weer plasje.
Ze is wat waaks, dat is prima en ze moet nog wat wennen aan de katten, die zijn wat eng nog geloof ik.
Maar heel lief beestje
[ afbeelding ]
RGC ben ik pas net aan begonnen, maar ik vind de tussenstukken te lang duren. Soul Bubbles gaat vervelen na drie levels, Ouendan is veel te moeilijk, Sonic Rush begrijp ik niet en verder zijn het niet mijn genresquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet uiteraard:
Phoenix Wright reeks
Hotel Dusk
Castlevania
Henry Hatsworth
GTA: Chinatown Wars
Sonic Rush
Ninja Gaiden Dragon Sword
Retro Game Challenge
Soul Bubbles
Taiko no Tatsujin
Zelda Phantom Hourglass
Ouendan!
[ afbeelding ]
2 katten, 2 kinderen.. van die katten heb je geen drukte, van die kinderen wel.. maar dat is gezellig (meestal) .quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar met zoveel katten en kinderen ben je een beetje drukte vast wel gewend
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
RGC ben ik pas net aan begonnen, maar ik vind de tussenstukken te lang duren. Soul Bubbles gaat vervelen na drie levels, Ouendan is veel te moeilijk, Sonic Rush begrijp ik niet en verder zijn het niet mijn genres![]()
Alles is relatief Gijsquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Bastard het volgende:
2 katten, 2 kinderen.. van die katten heb je geen drukte, van die kinderen wel.. maar dat is gezellig (meestal) .
De hond is ook wel druk, maar als je een Jack Russel gehad hebt valt dat wel weer mee!
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Penis Festival in Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak er een voor Thor,..... tis kansloos om te zien hoe slecht de tattoo websites zijn in Nederland,.... serieus,... kies er maar eenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig deel: 1330 Gijsjes dragen de F1 een warm hart toe
Sjo, voor wie maak je die tattoo site? Voor jezelf of voor Thor?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Penis Festival in Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet uiteraard:
Phoenix Wright reeks
Hotel Dusk
Castlevania
Henry Hatsworth
GTA: Chinatown Wars
Sonic Rush
Ninja Gaiden Dragon Sword
Retro Game Challenge
Soul Bubbles
Taiko no Tatsujin
Zelda Phantom Hourglass
Ouendan!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sinds eergisteren, we zochten een hond die goed bij de kinderen kan, liefst geen pup. Hebben we zitten kijken voor een engelse bulldog, lekker rustig en mooi karakter. Maar dat werd m niet (ongeveer 800 euro of meer)
En toen kwamen we een 4 maand oud Labrador/mechelse herder teef tegen.. wezen kijken en die is zoo lief.
Doet het heel erg goed met de kinderen, luistert al prima, en is zo goed als zindelijk. We hebben haar snachts boven naast het bed, en dan slaapt ze de hele nacht door, buiten weer plasje.
Ze is wat waaks, dat is prima en ze moet nog wat wennen aan de katten, die zijn wat eng nog geloof ik.
Maar heel lief beestje
[ afbeelding ]
die gasten zijn allemaal creatief en goed met een tattoo gun maar van computers weten ze geen van allen iets.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik maak er een voor Thor,..... tis kansloos om te zien hoe slecht de tattoo websites zijn in Nederland,.... serieus,... kies er maar eenEr is er geen EEN mooi en goed!
http://tattoo.pagina.nl
Het is verschrikkelijk. Helemaal in deze tijd nu tattoo's helemaal op de kaart staan moet je uitblinken,... en ik wil hem helpen!
Zo waar,.... het is verschrikkelijk wat je ziet. Altijd van die jaren '90 gifjes en frames, tables,... forms en gastenboeken met sub-urls' en layout,... zooooo web 1.0quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
die gasten zijn allemaal creatief en goed met een tattoo gun maar van computers weten ze geen van allen iets.
ik moet eerlijk toegeven dat ik van lay-outs maken ook niet veel kaas gegeten heb hoor. Lang leve de gratis wordpress themes zeg ik maarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo waar,.... het is verschrikkelijk wat je ziet. Altijd van die jaren '90 gifjes en frames, tables,... forms en gastenboeken met sub-urls' en layout,... zooooo web 1.0
Ja dat zeiden ze ook toen we aan kinderen begonnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Prachtig beestje,... maar serieus Gijs,... haal je niet teveel werk en lasten in huis nu. Katten en honden moeten eten/drinken. Kosten geld (dierenarts bv.) maar vooral tijd en energie. Dat wordt uitlaten Gijs,... en hoe doe je het met vakanties of dagjes uit?
Gratis wordpress themes zijn al 10x beter dan wat je op die overzicht site van DE tatoeëerders van Nederland ziet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik van lay-outs maken ook niet veel kaas gegeten heb hoor. Lang leve de gratis wordpress themes zeg ik maar
Ja met je eens Gijs, maar de drukte kan je een keer inhalen. We worden niet jonger. Maar het is wel een prachthond zeg,.....!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook toen we aan kinderen begonnen
Houdt je jong Gijs!
Nee worden we zeker niet, ik krijg al een kale plek op mijn hoofd!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja met je eens Gijs, maar de drukte kan je een keer inhalen. We worden niet jonger. Maar het is wel een prachthond zeg,.....!!
Ik geil op die chick van L.A. Ink.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:06 schreef Sjotime het volgende:Ik maak er een voor Thor,..... tis kansloos om te zien hoe slecht de tattoo websites zijn in Nederland,.... serieus,... kies er maar eenEr is er geen EEN mooi en goed!
http://tattoo.pagina.nl
Het is verschrikkelijk. Helemaal in deze tijd nu tattoo's helemaal op de kaart staan moet je uitblinken,... en ik wil hem helpen!
Ik hoor goede dingen over Squarespaces.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef Magneet het volgende:
ik moet eerlijk toegeven dat ik van lay-outs maken ook niet veel kaas gegeten heb hoor. Lang leve de gratis wordpress themes zeg ik maar
Ik ook Gijs,....quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geil op die chick van L.A. Ink.
Kat Von D
Als je geen tijd hebt voor eigen design kan je zoiets als dit doen ja, maar het is niet veel meer dan php programmering in standaard templates verwerken! Ik zou dan zelf voor Wordpress gaan. Kost minder tijd en energy en je kan direct bloggen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor goede dingen over Squarespaces.
http://www.squarespace.com/
wordpress ruled!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Als je geen tijd hebt voor eigen design kan je zoiets als dit doen ja, maar het is niet veel meer dan php programmering in standaard templates verwerken! Ik zou dan zelf voor Wordpress gaan. Kost minder tijd en energy en je kan direct bloggen.
Ik ben niet overtuigd,.... ik laat hem liggen! De remake is trouwens wel geniaal! Athena lijkt me zwak,....quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
Gametrailer RIddick review
http://www.gametrailers.com/player/47698.html
Ik wacht ook nog even...ik heb nog genoeg te gamenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:45 schreef Sjotime het volgende:
Ik ben niet overtuigd,.... ik laat hem liggen! De remake is trouwens wel geniaal! Athena lijkt me zwak,....
Wat game jij op het moment?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even...ik heb nog genoeg te gamen
F.E.A.R. 2 en Henry Hatsworth. En ik moet Valkyria Chronicles nog steeds uitspelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:12 schreef Sjotime het volgende:
Wat game jij op het moment?Ik ga vanavond met Surfer in ieder geval verder met RE5.
Mwah, meer "goed te doen"quote:
Double datequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook met een co-op maatje RE5 spelen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Jemig...we komen niet eens chapter 1-1 voorbij in RE5.![]()
Stom van Capcom om met dat level te beginnen inderdaad. Het zet mensen op het verkeerde idee over RE5. In chapter 2 begint het spel pas echt goed. Ik geniet steeds meer maar ik zie en merk zoveel gemiste kansen van Capcom. Snap niet dat dit niet opgemerkt is na 4 jaar development.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
Jemig...we komen niet eens chapter 1-1 voorbij in RE5.![]()
Dat idee begon ik ook te krijgen na de 5e keer opnieuw proberen.quote:
Heb een dubbel cd gedownd van m, ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...CD![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen boemboemtsschhhtsschhh...maar een goede zanger met een rauwe met wiskey doordrongen stem.
En weer verwijderd.. als ik dronken ben zing ik nog leuker.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb een dubbel cd gedownd van m, ben benieuwd
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En weer verwijderd.. als ik dronken ben zing ik nog leuker.
Thanksquote:Op woensdag 8 april 2009 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier Sjo, iemand op GAF heeft een lijstje gemaakt met alle DS-games die de moeite zijn. Ongeacht genre enzo:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=15301593&postcount=671
De DS is een BEEST. Wat een handheld![]()
Een nummer komt me bekend voor,... alsof het uit een Tarrantino film komtquote:Op woensdag 8 april 2009 08:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
En weer verwijderd.. als ik dronken ben zing ik nog leuker.
Er staat een hoop zooi tussen die ik niet leuk vind, maar als ik een lijst met toffe games maak kom ik ook tegen de 25 aan denk ik. Geen enkele andere console/handheld heeft dat volgens mij...quote:
Zal best.. maar werd er nerveus van!quote:Op woensdag 8 april 2009 09:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een nummer komt me bekend voor,... alsof het uit een Tarrantino film komt
Echt een mega deal,... ik heb het spel ook weer gekochtquote:Op woensdag 8 april 2009 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prince of Persia van Play binnen en meteen de Epiloog in mijn download-wachtrij op Xbox.com gezet. Die integratie is echt heerlijk
13 euro trouwens, PoP + DLC. FRS waarde 74,99
Wat een homo!quote:
Hey Capcom!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:58 schreef Sjotime het volgende:
Capcom
Die DLC!
The total download size for RE5 Versus Mode is 1.86MB. You are not, in fact, downloading the content from Xbox Live Marketplace or PlayStation Network. Instead, you are downloading a key that unlocks content already on the RE5 retail disc. The same disc you paid $60 for a month ago.
Dan verschillen wij in mening,... tis kontsex van Capcom,... 5 jaar geleden kreeg je het gratis! Puur omdat het kan hoeft je het nog niet door te voeren,.... net zoiets als dit zeg maarquote:Op woensdag 8 april 2009 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou poepoeNiemand heeft 60 voor die game betaald en de add-on kost maar 400 punten (nog geen vijf euro!)
Ik vind dit niet zo erg, Versus is namelijk een volledig nieuw iets in de game. Of dat nou op de disc staat of niet. Beeeeetje reëel blijven mensen en relativeren.
Wat je eigenlijk zegt is dat je het lekker vindt om anaal genaaid te worden? Weten we dat ook alweer.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou poepoeNiemand heeft 60 voor die game betaald en de add-on kost maar 400 punten (nog geen vijf euro!)
Ik vind dit niet zo erg, Versus is namelijk een volledig nieuw iets in de game. Of dat nou op de disc staat of niet. Beeeeetje reëel blijven mensen en relativeren.
Het is geen nieuwe content, het staat al op de disk! Dat is net zo'n naai-actie als bewust levels uit een game achterhouden om er later geld voor te vragen (Tomb Raider).quote:Op woensdag 8 april 2009 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al zei, Versus is een heel nieuwe speelervaring (van wat ik er van begrepen heb heh) en zoiets heeft nog niet eerder in een RE gezeten? Dan mag je er best vijf euro extra voor vragen, de game zelf biedt al genoeg content voor 60 euro met een volledige co-op mogelijkheid.
Dat gevoel had ik ook bij TR,.... ook een kont aktie!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen nieuwe content, het staat al op de disk! Dat is net zo'n naai-actie als bewust levels uit een game achterhouden om er later geld voor te vragen (Tomb Raider).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Once you see it you can't unsee it.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Daar moest je nog best lang over nadenken heh?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed Roy, jij bent (voormalig?) Nintendo-fan. Als je gewend bent om bij elke nieuwe console dezelfde spellen (Mario, Zelda, etc.) voor de volle mep te kopen kan ik me voorstellen dat je 5 euro voor een MP mode als goedkoop ervaart.
Kon die reactie wel verwachten.quote:
Heb veel respect voor je Halo fetishquote:Op woensdag 8 april 2009 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kon die reactie wel verwachten.
Filmpje is best wel slecht.
Zal hem wel aanschaffen, wat is nou 800 M$.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:35 schreef Sjotime het volgende:
Internet
Ik zou deze informatie makkelijk kunnen verkopen voor 99 euro (of meer!) en ik twijfel bijna dagelijks om het te doen. Ik kan je dus enkel hier en nu de prijs van 39,95 euro garanderen. Indien je op een later tijdstip terugkeert naar deze site, bestaat de kans dat je meer betaalt voor precies dezelfde inhoud.
http://www.vrouwenversieren.com/?gclid=CMbN1Ib24ZkCFQaA3god1i5taA
Ga je toch voor de DSi Gijs?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
B? Iets voor de kids misschien: [TK] Lime groene Nintendo DS lite + games
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb veel respect voor je Halo fetish
Maar serieus,... al die maps,...
Thanks, nee Gijsquote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs,.. de R4 werkt nu toch ook met DSi,... waarom verkoop je die?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
R4 zuigt en heeft geen 'officiele' firmware meer, ik ga voor een Acekard. Bovendien is een DS interessanter als er een R4 bij zit. Zelf heb ik inmiddels een Edge kaartje, mijn R4 ligt al weken in de boekenkastquote:Op donderdag 9 april 2009 08:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,.. de R4 werkt nu toch ook met DSi,... waarom verkoop je die?
Tis wat duur ja,... iedereen downed die games,... en wie wil er nu een groenequote:Op donderdag 9 april 2009 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
R4 zuigt en heeft geen 'officiele' firmware meer, ik ga voor een Acekard. Bovendien is een DS interessanter als er een R4 bij zit. Zelf heb ik inmiddels een Edge kaartje, mijn R4 ligt al weken in de boekenkast
Overigens, als ik 'm niet kwijt kan voor die prijs dan hou ik 'm en ga ik geen DSi kopen
Limequote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tis wat duur ja,... iedereen downed die games,... en wie wil er nu een groene
had die een paar dagen geleden al gezien ja op failblog, echte en megafail.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Sjotime het volgende:
Tik net as af in mijn koffie!
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als het iets lager en een pisbak was.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
had die een paar dagen geleden al gezien ja op failblog, echte en megafail.
Nee gaat niet door (hoor je nog wel) zie je vanavond.. uurtje of 7 denk?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan zie ik je vanavond laat wel.
Zo nog een middagje dan weekend.
Ja zoiets half 8.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee gaat niet door (hoor je nog wel) zie je vanavond.. uurtje of 7 denk?
Om even hierop terug te komen. Het is een nieuwe mode om te spelen die nog niet in het spel zit. De reden dat het zo klein is, is omdat de Versus dezelfde maps gebruikt als Mercenary.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen nieuwe content, het staat al op de disk! Dat is net zo'n naai-actie als bewust levels uit een game achterhouden om er later geld voor te vragen (Tomb Raider).
Voortaan niet meer meteen gaan steigeren om DLC heh. Versus is gewoon echt een uitbreiding op RE5. Ook leuk voor degene die niet RE5 wil/kan uitspelen om zo toch ook Mercenaries-achtige zooi te spelen.quote:While you could play The Mercenaries in offline or online co-op mode with a buddy, Capcom evidently realised that this mode could easily translate to a competitive online multiplayer affair with a few tweaks to the rules. And so, 1.86MB and 400 Microsoft Points (or GBP 3.99 at the PlayStation Store) later, we get the new Versus add-on, using the same eight maps - Public Assembly, The Mines, Village, Ancient Ruins, Experimental Facility, Missile Area, Ship Deck, and Prison - and the same score-attack principle.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om even hierop terug te komen. Het is een nieuwe mode om te spelen die nog niet in het spel zit. De reden dat het zo klein is, is omdat de Versus dezelfde maps gebruikt als Mercenary.
[..]
Voortaan niet meer meteen gaan steigeren om DLC heh. Versus is gewoon echt een uitbreiding op RE5. Ook leuk voor degene die niet RE5 wil/kan uitspelen om zo toch ook Mercenaries-achtige zooi te spelen.
Wat ik wel vind, is dat dit iets was om te bundelen bij de LE ofzo. Geef die mensen een code en laat de mensen die voor de gewone versie gekozen hebben dit alsnog achteraf kopen.
nee zaterdag pasquote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, over 5 minuten een borrel van het werk en daarna lang pasweekend!
Het zou morgen 23 graden worden!?!![]()
quote:
Gijs,.... je bent scherp vandaagquote:Op donderdag 9 april 2009 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
Beter in mijn eigen kont dan in die van Capcom.
[ afbeelding ]
Serieus Gijs...heeft Noot een nieuwe bijbaan als PR medewerker van Capcom ofzo?quote:
Het 'is' ook een naaistreek Gijs! Maar ja,... hij noemt zichzelf kritische gamer,... merk er echter niet veel van in dit voorbeeld!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs...heeft Noot een nieuwe bijbaan als PR medewerker van Capcom ofzo?
Ik ben Resident Evil fan van het eerste uur, heb zelf RE1 4x gekocht (PSX, PC, GC, DS) maar dit vind ik een naaistreek.
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het 'is' ook een naaistreek Gijs! Maar ja,... hij noemt zichzelf kritische gamer,... merk er echter niet veel van in dit voorbeeld!
Gijs wat bedoelde je eigenlijk met dat de R4 oud is? En waarom haal je die andere kaart?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, met oogkleppen de meute achterna lopen en roepen dat het een naaistreek van Capcom is, dat is lekker.
De ondersteuning voor de R4 is gestopt. Alle firmware die er nu is, is custom software en niet gemaakt door de makers van de R4 zelf. De andere kaarten, onder andere de Edge DS, hebben wel nog een 'officieel' team dat firmware ontwikkeld.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs wat bedoelde je eigenlijk met dat de R4 oud is? En waarom haal je die andere kaart?
Ik wist niet eens dat er firmware op die dingen zat.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
De ondersteuning voor de R4 is gestopt. Alle firmware die er nu is, is custom software en niet gemaakt door de makers van de R4 zelf. De andere kaarten, onder andere de Edge DS, hebben wel nog een 'officieel' team dat firmware ontwikkeld.
Hoe het precies zit met de i-varianten van de kaarten weet ik (nog) niet.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo!
Tijd voor een nieuwe layout!
http://www.adultwordpressthemes.net/
Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:24 schreef Strolie75 het volgende:
Gameplay beelden Bioshock 2!![]()
http://www.gametrailers.com/player/47806.html
quote:
Als het een grap is begrijp ik het niet. Maar ik begrijp heel FOK!games nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...volgens mij is de inpiratie een beetje op bij fok games.
Allemaal nieuwsberichten van vandaag:
Betreed de wondere wereld van brandende zombies
Betreed de wondere wereld van de Corwids in Zeno Clash
Betreed de wondere wereld van de Reals
Of zou het een garpje zijn?
Die van Yahtzee op zich ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen,... review van Eurogamer is leuk!
Hij is best leuk, maar heeft ook flink wat nadelen. Binnenkort een blog er over, maar eerst Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones.quote:
Er zitten zombies inquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van Yahtzee op zich ook.
http://www.escapistmagazi(...)ion/312-Saints-Row-2
Maar toch...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er zitten zombies in
En Chuck Norris
Gijs pest me nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
Sjooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
Ik voel me een replay aankomen!![]()
![]()
OMG!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Sjotime het volgende:
Maar is dit niet eerder een aankondiging voor FFVII PSX PSN?
Supertof,... beste PSN game in een klapquote:
Het enige nadeel aan de game vind ik het feit dat je niet in één keer de story mode kan doorlopen omdat je voor een missie genoeg respect moet verdienen. Dit doe je door de losse opdrachten te vervullen en die zijn lang niet altijd even leuk, verschillende niveaus ook steeds die eentonig worden na een tijdjequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef Sjotime het volgende:
Genees me mensen,... ik sta op het punt Saints Row 2 te kopen
Wanneer en waar heb je die gekocht dan eigenlijk? En nee,... ik die mijn lunchbox met bobblehead niet wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Saint's Row 2, ik denk dat ik er al weer klaar mee ben. Geen zin eigenlijk in de game. Sjo, ruilen tegen Fallout 3?
Ik heb 'm geruild tegen mijn tweede versie van PoP. Ik erger me aan het feit dat je niet gewoon storymode kan spelen. Dat je de LE van Fallout niet wegdoet snap ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wanneer en waar heb je die gekocht dan eigenlijk? En nee,... ik die mijn lunchbox met bobblehead niet weg
Vrienden,....quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes! Een vrolijk Pasen de komende dagen. Dat iedereen maar fijn mag genieten van vrienden, familie, vlees en vrouwen
Neuk zequote:Op zondag 12 april 2009 15:25 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oodtoestand-uit.html
Tof, ik vertrek donderdag naar Bangkok
Uncharted 2 > Bioshock 2 > AC2quote:
Uncharted 2 = Bioshock 2 = AC2quote:
Er komt toch ook een PSP versie?quote:Op zondag 12 april 2009 18:48 schreef Chocobo het volgende:
Tijd om de Wii ook weer eens af te stoffen!
Silent Hill: Shattered Memories Eyes-on
We. Are. Sold. Climax demonstrates what Wii can do with a super-slick, moody take on Konami's classic franchise.
http://wii.ign.com/articles/971/971316p1.html
[ afbeelding ]
The flashlight looks pretty good in this screen. In motion, you'll be blown away.
Die heb je nog origineelquote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er komt toch ook een PSP versie?
Vanmiddag Resident Evil 2 via remote play gespeeld!
Resident Evil 1, 2 en 3quote:
Het oog wil ook wat Gijs.quote:
Di heb ik al 3x op de GC uitgespeeld.quote:Op maandag 13 april 2009 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Resident Evil 4 Wii complete SE version besteld bij play.com! Moet dit spel nog eens gaan spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twee keer, maar wil graag de Wii versie proberen en aan mijn collectie toevoegen!quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Di heb ik al 3x op de GC uitgespeeld.
Wii controls schijnen wel goed te werken. En hij is in 16:9.quote:Op maandag 13 april 2009 11:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik twee keer, maar wil graag de Wii versie proberen en aan mijn collectie toevoegen!
Ik las het ja,.... aangezien die ik US heb en de Freeloader niet meer werkt op de Wii, ga ik die ook halen. Schijnen mooie prijsjes te worden!quote:Op maandag 13 april 2009 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wii controls schijnen wel goed te werken. En hij is in 16:9.
REmake en RE0 worden binnenkort trouwens ook opnieuw op de Wii uitgebracht.
Als Capcom (ooit) RE2make maakt ben ik om en ga ik ook weer een Wii halen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Ik las het ja,.... aangezien die ik US heb en de Freeloader niet meer werkt op de Wii, ga ik die ook halen. Schijnen mooie prijsjes te worden!
Nintendo's line-up is voor mij niet sterk, maar het blijft een leuke console. Daan speelt veel Mario Galaxy en ik ben gek op mijn Zelda collectie. Nu met RE4 Wii gaat de Wii ook nog veel aan. Metroid Prime 3 is overigens meesterlijk,... die moet ik ook nog gaan spelen. Paper Mario Wii wil ik ook nog eens gaan halenquote:Op maandag 13 april 2009 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als Capcom (ooit) RE2make maakt ben ik om en ga ik ook weer een Wii halen.
Heb jij Okami trouwens op de Wii geprobeerd? Ik heb hem op de PS2 maar nooit uitgespeeld.
Zowel op de Wii als op de GC zijn enkele briljante games! Zit er af en toe wel eens aan te denken om Zelda: WindWaker weer eens op te starten. Achteraf gezien was deze echt tijdloos.quote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef Chocobo het volgende:
Nintendo's line-up is voor mij niet sterk, maar het blijft een leuke console. Daan speelt veel Mario Galaxy en ik ben gek op mijn Zelda collectie. Nu met RE4 Wii gaat de Wii ook nog veel aan. Metroid Prime 3 is overigens meesterlijk,... die moet ik ook nog gaan spelen. Paper Mario Wii wil ik ook nog eens gaan halenHeerlijke console voor komkommertijden.
www.kotaku.comquote:Op maandag 13 april 2009 12:03 schreef Chocobo het volgende:
Serieus Gijs,... waar heb je dit gezien
[ afbeelding ]
Nu je het zegt,.... daar heb ik ook zin inquote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zowel op de Wii als op de GC zijn enkele briljante games! Zit er af en toe wel eens aan te denken om Zelda: WindWaker weer eens op te starten. Achteraf gezien was deze echt tijdloos.
Zonde,.... zou zo in de Limited Edition kunnen! Wil zelf nog steeds heel graag een Big Daddy!quote:
Skies of Arcadia. Samen met Final Fantasy X de beste JRPG die ik de vorige gen heb gespeeld.quote:Op maandag 13 april 2009 12:06 schreef Chocobo het volgende:
Nu je het zegt,.... daar heb ik ook zin inLekker zeilen!
Skies of Arcadia heb ik ook nog steedsMeesterlijk!!
Heb in september vorig jaar deel 3 gekocht, en door andere releases heel snel even gespeeld,.... iets van 2 uurtjes ofzo. Was meteen klaarquote:Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Skies of Arcadia. Samen met Final Fantasy X de beste JRPG die ik de vorige gen heb gespeeld.![]()
![]()
+1 voor het toentertijd hypen van deze game! Achteraf spijt dat ik de hele Dreamcast era heb gemist!
Maar Gijs, hoe is Metroid op de Wii? Haalt hij het niveau van deel 1? Ik vond deel 2 toentertijd wat tegenvallen op de GC.
quote:Op maandag 13 april 2009 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, Valkyria Chronicles Anime.
http://www.mininova.org/tor/2459734
Ik zit nog steeds bij de grote tank level! Volgens mij chapter 8! Moet even een skirmish doen,... dan ben ik net sterk genoeg. Zodra de tank mol is komt die griet met die laser shit,....quote:Op maandag 13 april 2009 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmiddag verder gegaan met Valkyria Chronicles. Ik nader zo te zien het einde! Erg tof, al weten ze het mooi uit te stellen door het unlocken van allerlei side quests!Volgende week de DLC
Ook bijna aan het einde van F.E.A.R. 2. Leuk spel, goede actie en een mooi spannend sfeertje. Alleen weer hetzelfde grote minpunt als bij het eerste deel: eentonige omgevingen.
Daar is een makkelijk manier voor, die chick moet je klem zetten met je tank.quote:Op maandag 13 april 2009 19:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit nog steeds bij de grote tank level! Volgens mij chapter 8! Moet even een skirmish doen,... dan ben ik net sterk genoeg. Zodra de tank mol is komt die griet met die laser shit,....Dan sterf ik!
Thnx, maar ik heb het al opgelost. Het probleem lag aan een of andere optie in mijn network settings, diep in het Vista register. Ik kon network detection niet aanzetten en heb daarop gegoogled. TVersity werkte ook niet, die had ik al geprobeerd ook.quote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Chocobo het volgende:
Noot heb je hier nog last van?
[HELP] WMP11 Media Delen
Ik heb dit ook gehad! Snapte er op den duur niks van,... niks veranderd, maar gewoon ineens. Daarna Tversity gedowned en installed,..... supersnel,... mooier beeld en geen problemen meer met sharing!
http://tversity.com/
Tip +7quote:Op maandag 13 april 2009 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar is een makkelijk manier voor, die chick moet je klem zetten met je tank.
Ik moest lachen bij Jawsquote:Op maandag 13 april 2009 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is internet toch een bizar mooi medium
http://www.dumpert.nl/med(...)e/4chan_gif_lol.html
en deze dan
BOOOMMMM
http://www.dumpert.nl/med(...)hier_naar_links.html
Kort weekje gelukkig. En na volgende week ben ik 2 weken vrij!quote:
Ja he.quote:
Geen eierstok gezien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kort weekje gelukkig. En na volgende week ben ik 2 weken vrij!
Iedereen een leuk paasweekend gehad? Nog eieren gevonden?
Ok, dus weer lekker bezig geweest, je schiet goed op zo Gijsquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja he.
Hoe was het gisteren?
Zelf schuurtje opgeruimd en de cd's ingepakt.
Kijken of we volgende week de makelaar door het huis laat lopen.
Heb je wel een beetje je eigen eieren gestreelt Gijs?quote:
Die versie heb ik ook gezien,.... tranenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister Sex Drive gekeken, heb regelmatig dubbel gelegenHet mooie ook was dit mijn versie de director's cut was en deze gewoon willekeurig naakte vrouwen over het scherm laat lopen, zomaar, omdat het kan
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Overmorgen verschijnt de demo in Japan.
quote:
Persona 4 schijnt wat issues te hebben met PS3 BC, maar ja,... het lijkt me een leuke game ja. Het schijnt ook het beste deel te zijn. School-sim in een J-RPG jasjequote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Al dat gepraat over Final Fantasy XIII in de 360- en Final Fantasy-topics! Ik ben gehyped voor een JRPG!Ik ga nu F.E.A.R. 2 en Valkyria Chronicles uitspelen, en na mijn vakantie de PS2 weer aansluiten om Persona 4 te spelen.
[ afbeelding ]
Iets voor jou Cho? Krijgt goede kritieken! 9/10 van Edge en een 8/10 van Eurogamer.
Ik moest denken aan een vage Japanse versie van Bully.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Persona 4 schijnt wat issues te hebben met PS3 BC, maar ja,... het lijkt me een leuke game ja. Het schijnt ook het beste deel te zijn. School-sim in een J-RPG jasje
Ik heb Metal Gear Solid 3 subsistence aan mijn collectie kunnen toevoegen!!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een vage Japanse versie van Bully.
Ik ga mijn PS2 weer aansluiten en deze keer goed afscheid nemen (heb ik nooit gedaan). Persona 4 en Yakuza 2 wil ik nog spelen, Okami nog uitspelen en Shadow of the Colossus nog een keer spelen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Metal Gear Solid 3 subsistence aan mijn collectie kunnen toevoegen!!
Wilde altijd al deze versie met draaiende camera! Ohhhh dat stuk in de jungle met die opa-sniper!!quote:
MGS3 was zondermeer het beste deel uit de reeks.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Wilde altijd al deze versie met draaiende camera! Ohhhh dat stuk in de jungle met die opa-sniper!!Zie hem nog in zijn rolstoel aankomen in die cutscene waarin die geduwd werd door Pain!
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MGS3 was zondermeer het beste deel uit de reeks.![]()
![]()
Die eindeloze achtervolging op het einde. Het zelf overhalen van de trigger om The Boss the doden.
________________________O_______________________
quote:
Hou er ook mee op. Zware fail! Wel de beste J-RPG ervaring voor de 360 naar mijn mening. Echt een geweldig spelquote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dat kutten trouwens van Roy met Lost Odyssey!![]()
![]()
Ik snap het niet, zo moeilijk was het toch niet?
Beste JRPG op de 360 absoluut! Alleen jammer dat Oblivion, Mass Effect en Fallout 3 betere RPG's zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Hou er ook mee op. Zware fail! Wel de beste J-RPG ervaring voor de 360 naar mijn mening. Echt een geweldig spel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kutten trouwens van Roy met Lost Odyssey!![]()
![]()
Ik snap het niet, zo moeilijk was het toch niet?
wtf doet die vrouw buiten de keuken?????quote:
Wat doet deze half-vrouw in bed?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wtf doet die vrouw buiten de keuken?????
Jij hebt toch een Nespresso?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:29 schreef Chocobo het volgende:
Even afscheid nemen van de Senseo![]()
Mijne valt onder de risico-groep!![]()
http://www.philips.nl/service/senseo/index.page
Jazeker,... maar die heb ik weer ingepakt. Bewaar ik voor het nieuwe huis! Ben aan het sparen en heb geen geld voor dure koffie!quote:
Mijne ookquote:Op donderdag 16 april 2009 00:29 schreef Chocobo het volgende:
Even afscheid nemen van de Senseo![]()
Mijne valt onder de risico-groep!![]()
http://www.philips.nl/service/senseo/index.page
Werkt alleen diep in de avond,..... tis te drukquote:Op donderdag 16 april 2009 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijne ook
Website werkt alleen niet, kan m'n gegevens niet submitten![]()
Ik heb wel een idee, ik werk op een klantenservice waar ze af en toe ter reparatie aangeboden worden. Sommige brengen ze gewoon terug met de gebruikte pads nog in het apparaat. Dat is wel het MINSTE dat je kan verwijderen niet dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat je niet wilt weten hoeveel ranzige apparaten daaar binnen gaan komen
Ja man, dat meurt op den duur echt erg.. we hadden hier op het werk eerst zo'n apparaat en toen kwam er een echte machine. Gewoon dat senseoding met pad in de kast gezet dusquote:Op donderdag 16 april 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, ik werk op een klantenservice waar ze af en toe ter reparatie aangeboden worden. Sommige brengen ze gewoon terug met de gebruikte pads nog in het apparaat. Dat is wel het MINSTE dat je kan verwijderen niet dan?![]()
Lijkt me hel inderdaad,.... mag je al die stinkapparaten gaan reparerenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat je niet wilt weten hoeveel ranzige apparaten daaar binnen gaan komen
De mijne is gewoon niet viesquote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me hel inderdaad,.... mag je al die stinkapparaten gaan reparerenSnap dat ook niet hoor,... sommige mensen zijn raar. Ik ga er geen poetsfestijn van maken, maar zal hem wel even netjes schoonmaken.
Wat?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Bastard het volgende:
Vind dat apparaat sowieso wel vuilgevoelig eik, die rubbere ring, de padhouder. En als je de lege pad weg wilt gooien mors je altijd koffie, druppelt over het aanrecht, keukenkastje.
Vervolgens ben je je coordinatie even kwijt waardoor je eerst de pad gooit en daarna pas de vuilnisbak opent met als gevolg dat je pad word gelanceerd tegen de muur. Kun je de vuilnisbak schoonmaken, en de muur.':D
WTFquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Bastard het volgende:
Vind dat apparaat sowieso wel vuilgevoelig eik, die rubbere ring, de padhouder. En als je de lege pad weg wilt gooien mors je altijd koffie, druppelt over het aanrecht, keukenkastje.
Vervolgens ben je je coordinatie even kwijt waardoor je eerst de pad gooit en daarna pas de vuilnisbak opent met als gevolg dat je pad word gelanceerd tegen de muur. Kun je de vuilnisbak schoonmaken, en de muur.':D
Ik vond gisteren de eerste padhouder voor mijn apparaat,... ga van de week direct aan de Chocoquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne is gewoon niet viesIk drink er overigens zelf alleen de chocomel hot van
[..]
Wat?
Zo ben ik ook bezig met de tweede bestekset.. ging nog wel eens mes en vork in de pizzadoos mee naar buiten denk ikquote:Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef Magneet het volgende:
zo ben ik ook al wat stuks kinderbestek kwijtgeraaktLet er echt altijd op maar nog zijn ze pleitte
Dingen kwijtraken is de normaalste zaak van de wereldquote:Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef Magneet het volgende:
zo ben ik ook al wat stuks kinderbestek kwijtgeraaktLet er echt altijd op maar nog zijn ze pleitte
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dingen kwijtraken is de normaalste zaak van de wereldIk was ooit eens mijn fietssleutels kwijt, bleek dat ze aan mijn nieuwe sleutelrekje hingen dat ik die dag opgehangen had
Die is ook sterkquote:Op donderdag 16 april 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dingen kwijtraken is de normaalste zaak van de wereldIk was ooit eens mijn fietssleutels kwijt, bleek dat ze aan mijn nieuwe sleutelrekje hingen dat ik die dag opgehangen had
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Jazeker,... maar die heb ik weer ingepakt. Bewaar ik voor het nieuwe huis! Ben aan het sparen en heb geen geld voor dure koffie!
Wou dat het geld op mijn rug groeide,... maar ja keuzes he. Nieuw huis,... 3e kind op komst,... nee, dan maar aan de Plus koffie,.. 1.89 voor 59 padsquote:
Zal ik ook es checken! ::)quote:Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef Magneet het volgende:
laatste dierentuin wara ik ben geweest was Blijdorp denk ik, is tegenwoordig ook best leuk met het grote aquarium
Nee, laatste schoolreisje was KLM Engineering & Maintenance. Hadden beter naar Artis kunnen gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal ik ook es checken! ::)
Roy, misschien schoolreisje onlangs gehad naar Artis?
anders Burger's Zoo eens kijken, is wel wat verder weg maar schijnt ook heel gaaf te zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
Blijdorp is al meteen 15 euro voor Jasmijn, en bij Artis gratis hee
Maar dat aquarium lijkt me wel cool!
Burger's was vroeger mijn favoriete dierentuin als klein kind. De jungle en de woestijn zijn/waren erg gaaf. In Blijdorp is het aquarium echt gaaf. Artis ben ik te lang niet geweest, dus daar zou ik nu heen gaan als ik mocht kiezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
anders Burger's Zoo eens kijken, is wel wat verder weg maar schijnt ook heel gaaf te zijn.
Oh nee keek niet goed, Artis ook voor haar 15..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
anders Burger's Zoo eens kijken, is wel wat verder weg maar schijnt ook heel gaaf te zijn.
Ah balen manquote:Op donderdag 16 april 2009 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, laatste schoolreisje was KLM Engineering & Maintenance. Hadden beter naar Artis kunnen gaan
Ja precies.. dat ik de meiden ff de trein uit gooi alvast zeg maarquote:Op donderdag 16 april 2009 11:55 schreef Magneet het volgende:
Blijdorp is goed te doen metd e trein, klein stukje lopen als ik het me goed herinner. Je kan ook al eerder als de trein er doorheen rijdt eruitspringen natuurlijk.
auto parkeer je tegenwoordig aan de achterkant bij het aquarium, meestal plek genoeg of het moet echt schijtdruk zijn in Blijdorp. Zit ook een aparte ingang daar.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. dat ik de meiden ff de trein uit gooi alvast zeg maar
Nee las het, 10 minuten lopen.
Maar tis wel dat klote Rotterdam.. kut stad.. misschien wel beter met de trein dan met de auto!
Blijdorp ligt aan de rand van de stad Gijs. Je gaat er niet eens in. Tis 15 minuten rijden vanaf mijn huis en parkeren werkt prima! Tis bij het stuk als de A13 voor Rotterdam splits in rechts en links!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. dat ik de meiden ff de trein uit gooi alvast zeg maar
Nee las het, 10 minuten lopen.
Maar tis wel dat klote Rotterdam.. kut stad.. misschien wel beter met de trein dan met de auto!
Ow ok daarquote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blijdorp ligt aan de rand van de stad Gijs. Je gaat er niet eens in. Tis 15 minuten rijden vanaf mijn huis en parkeren werkt prima! Tis bij het stuk als de A13 voor Rotterdam splits in rechts en links!
Ben er 2 jaar geleden geweest,.... warme dag toen,... stervensdruk, maar wel heel leuk. Ook leuke bosrijke omgeving! Kids vonden het geweldig toen,...!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow ok daarDus valt wel te doen!
Of Lineushof.. schijnt een hele gave speeltuin te zijn voor kleuters, wel es geweest?
Ah nu al zin in.. blije gezichtjes
Oh ja dat hadden we ook al eens.. zit je mooi mee hequote:Op donderdag 16 april 2009 12:11 schreef Magneet het volgende:
Ik heb nu wel 1 blij gezichtje met de waterpokjesWeer een gekloot om iemand te regelen waar ze naar toe kan want naar het kdv mag ze natuurlijk niet.
dinsdag is Miranda thuisgebleven, woensdag is ze naar m'n stiefmoeder geweest ( die is sowieso officieel gastouder dus dat is geen probleem ) en vrijdag naar me zus. Mevrouw zit echt onder de kleine plekjes maar heeft net zo'n goede zin als latijd, ze wil hoogstens nóg meer knuffelen met iedereen.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat hadden we ook al eens.. zit je mooi mee he
Ik moet toegeven dat wij momenteel ook aan de pakken Douwe Egberts zitten. Het zijn dure maanden.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Wou dat het geld op mijn rug groeide,... maar ja keuzes he. Nieuw huis,... 3e kind op komst,... nee, dan maar aan de Plus koffie,.. 1.89 voor 59 pads
quote:Bevestiging SenseoŽ terugroep- en reparatieactie
Hartelijk dank voor het registreren van uw SenseoŽ voor reparatie. Wij hebben uw contactgegevens in goede orde ontvangen.
Uw zaak-/reparatienummer is: IT-senseo-****
Er wordt een bevestigingsmail gestuurd naar ***@gmail.com
U ontvangt de bevestigingsmail in de komende twee uur.
Philips betreurt enig ongemak dat hierdoor wordt veroorzaakt. Wij danken u voor uw medewerking en begrip.
Met vriendelijke groet,
Philips Consumer Care Team
Hier precies hetzelfde,.... !quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat wij momenteel ook aan de pakken Douwe Egberts zitten. Het zijn dure maanden.
Mail eens terug dat een gratis HDTV als goedmaker tot een hoop begrip bij je zou leiden.quote:
Gemeentelijke Belastingquote:
Idee +3quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mail eens terug dat een gratis HDTV als goedmaker tot een hoop begrip bij je zou leiden.
beurt auto + wat reparaties + apk, dik 300 euro extra betalen voor energie ( gas is nu bij de electra geteld dus 1 keer ipv 2 en dat tikt aan )quote:Op donderdag 16 april 2009 14:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gemeentelijke Belasting
Waterschapsbelasting
Grote beurt auto + APK
-zucht-
Oh ja, ik kreeg 60 euro terug van mijn energierekening!
Net genoeg overhouden om niet te verhongeren!quote:
Maar Balkenende en kornuiten vind vast nog wel andere manieren om de lucht uit je longen te knijpen hoor!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net genoeg overhouden om niet te verhongeren!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |