HOAX! Jezus had nooit een afstandbediening!quote:Op maandag 6 april 2009 23:46 schreef Incolumis het volgende:
jezus zit te zappen, blijf effe hangen op SBS6 want er wordt een gebouw afgebroken, komt daarna een artikel met 0 nieuwswaarde. een of andere doos en een vriendin zijn van een motor afgevallen en overleden. krijgen we 2 minuten lang speeches van familie tijdens de rouwdienst te zien. alsof er iemand hierom geeft, dit soort ongelukken gebeurt zowat wekelijks.
Klacht: nieuwswaarde = 0
subklacht: SBS6![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
HOAX! Jezus had nooit een afstandbediening!
quote:Op maandag 6 april 2009 23:53 schreef Lundegaard het volgende:
Blijkbaar zijn er heul veul mensen die het graag willen zien.
En als ik mag kiezen, kijk ik liever naar HvNL dan naar het 8 uur Journaal...
Ruilen van naam?quote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Moeilijk, maar ik zal het proberen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:59 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grap.. Ik vergat deneer te zetten.
Geloof je me?
Zijn de 3 maanden alweer om?quote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef beverton het volgende:
TS kijkt sbs6, human faillure
Moet ik je wel nageven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die is vorige maand 47 geworden en al 5 jaar oma.![]()
Maar desalniettemin zeker wel een GMILF!
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:59 schreef Ensaf het volgende:
Oh ja,
Ze spraken de naam van de flat verkeerd uit.
Het is ANNIE Westlandflet. Niet ANNE Westlandflet.
Stelletje amatauers.
Ja maar dat is nog enigzins te begrijpen. Daarom.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
En dan niet zien dat ie flet schrijft i.p.v. flat
Mja het is best boeiend om te weten waar er weer een auto de sloot in is gereden of waar er weer een brand is of om te weten welke kat er nu weer wordt vermist en als laatste waar er weer een kalfje wordt geborenquote:Op maandag 6 april 2009 23:53 schreef Lundegaard het volgende:
Blijkbaar zijn er heul veul mensen die het graag willen zien.
En als ik mag kiezen, kijk ik liever naar HvNL
Die heeft hij niet nodig om te zappenquote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Het is ook regionaal non nieuws dat per ongeluk een verloren uurtje op een landelijk kanaal vult.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:59 schreef Ensaf het volgende:
Oh ja,
Ze spraken de naam van de flat verkeerd uit.
Het is ANNIE Westlandflet. Niet ANNE Westlandflet.
Stelletje amatauers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |