abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67794621
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Rots het volgende:

[..]

Wat gebeurde er dan? Paar mocro's die geen kaartje wouden kopen? En geloof mij nou maar, als jij daar in je eentje zit en er komt een groep van vijf marokkanen die niks te verliezen hebben stap jij niet zomaar op ze af om er iets van te zeggen. Meestal hebben die gasten ook nog messen bij zich als het uit de hand loopt, vaak genoeg uit de hand zien lopen.

En het is inderdaad bullshit dat Nederlanders dit doen, het meerendeel is gewoon Marokkaans, Antiliaans of weetikveel wat. Misschien is het wel een keer goed dat Wilders president wordt, dan wordt dit tuig gewoon aangepakt.. Maar meeste ideeën van die dwaas gaan veel te ver, Pimmetje.
Ze drukten continu op de stopknop. En dat was die chauffeur beu en gooide de bus aan de kant en ging naar achter (want daar zitten ze altijd natuurlijk). En toen was er wat gezeik. En geloof me, ik ben de breedste niet maar ik ga echt niet iemand door een paar ventjes van 16 in elkaar laten tikken. En zodra de eerste op staat gaat de rest ook wel.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67794652
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef Breach het volgende:

[..]
Maar zoals die BBC-reporter zei: men kan zich identificeren met de blanke mensen, en niet met de zwarte, want 'dat blijft toch Afrika'.
Dat stukje was zo waar..
Dan krijg je toch even een heel naar gevoel van binnen. .
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:02 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]
Mijn beeld over de wereld is dan ook niet erg positief om eerlijk te zijn.
Dat van mij ook steeds minder om eerlijk te zijn..
Beetje ieder voor zich allemaal. Erg individualistisch en materialistisch gericht, althans dat gevoel bekruipt mij een beetje.

Om over het uitbuiten van arme landen door de westerse wereld nog maar te zwijgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67794748
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat stukje was zo waar..
Dan krijg je toch even een heel naar gevoel van binnen. .

Ik vond dat ook mss wel de meest indrukwekkende scene van de hele film. Zo ziek als je er over na gaat denken.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67794859
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef Breach het volgende:

[..]

Ze drukten continu op de stopknop. En dat was die chauffeur beu en gooide de bus aan de kant en ging naar achter (want daar zitten ze altijd natuurlijk). En toen was er wat gezeik. En geloof me, ik ben de breedste niet maar ik ga echt niet iemand door een paar ventjes van 16 in elkaar laten tikken. En zodra de eerste op staat gaat de rest ook wel.
Ik denk dat je daar zwaar op verkijkt.
pi_67794919
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef Rots het volgende:

[..]

Misschien is het wel een keer goed dat Wilders president wordt, dan wordt dit tuig gewoon aangepakt.. Maar meeste ideeën van die dwaas gaan veel te ver.
Wilders wordt geen President. Geen partij die met hem wil gaan regeren.
Bovendien, wat heeft zo'n PVV nu te bieden? Ik heb ze nog nooit over oplossingen van andere problematiek gehoord. Ja, die clown van een Dion Graus die het voor de zwijntjes opneemt die langs de snelwegen rennen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67794963
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

pi_67794972
Een PVV met 30+ zetels komt in de regering.
pi_67795043
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een PVV met 30+ zetels komt in de regering.
Geloof ik niets van.. Geen partij die met hem wil gaan regeren.
Coalitie onderhandelingen zullen steeds (met opzet) stuk lopen.
pi_67795062
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wilders wordt geen President. Geen partij die met hem wil gaan regeren.
Bovendien, wat heeft zo'n PVV nu te bieden? Ik heb ze nog nooit over oplossingen van andere problematiek gehoord. Ja, die clown van een Dion Graus die het voor de zwijntjes opneemt die langs de snelwegen rennen.
Tuurlijk wordt hij geen president, maar soms hoop je toch wel dat er iemand zou opstaan om dat uitschot aan te pakken. En als je dit soort filmpjes weer ziet draaf je een beetje door he.
pi_67795126
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Geloof ik niets van.. Geen partij die met hem wil gaan regeren.
Coalitie onderhandelingen zullen steeds (met opzet) stuk lopen.
CDA regeert met iedereen en als Wilders genoeg bijschaaft aan zijn eisen, komt de VVD ook wel in beeld. Lijkt me totaal niet onrealistisch.

Punt is dat wanneer Wilders 30 zetels of meer heeft, elk andere coalitie ook zo instabiel is als iets, want de PvdA met CDA en VVD zie ik al helemaal niet meer gebeuren.
pi_67795176
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Je ziet het nu nog in Oost-Congo en Darfur. Zijn toch ook conflicten waar vergeleken met de 'terrorismelanden' nauwelijks wordt ingegrepen.
Te gek voor worden eigenlijk, maar zo gaat het blijkbaar.
Ik heb me er een tijdje geleden ontzettend over opgewonden. De media helpt ook niet bepaald mee aan een goed beeld over die situatie. Een paar maanden geleden toen die genocide in Darfur begon werd daar bijna niets over verteld tijdens het nieuws, terwijl die Joran van der Sloot alle koppen van de kranten vulde. Ik kon daar met m'n pet niet bij. Er worden duizenden mensen vermoord in Afrika en in Nederland maken we ons druk over een pubertje die heel misschien een meisje heeft vermoord. Dat is natuurlijk heel erg, maar wanneer je dat afzet tegen een genocide dan verdwijnt dat Joran verhaal in het niet.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:02:54 #62
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67795191
Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67795210
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

denk het ook.
iedereen blijft stil zitten met z'n staart tussen z'n benen.
pi_67795223
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:02 schreef Houniet het volgende:
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:07:10 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67795329
Tot volgende week dinsdag ouwe !
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67795340
Ik weet niet, ik geloof niet dat de VVD, en zelfs het CDA daar aan gaan meewerken.
De enige die het misschien doet is Verdonk met haar "Trots op Nederland", als al haar zetels niet richting Wilders gaan that is..

Ze zullen gaan roepen dat je altijd moet kijken of er mogelijkheden zijn om samen te werken met een partij die zoveel zetels heeft, maar uiteindelijk komen ze er niet uit en proberen ze de PVV daarvan de schuld te geven. Zoiets zal het gaan denk ik.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:08:10 #67
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67795367
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:02 schreef Houniet het volgende:
ik ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67795629
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet niet, ik geloof niet dat de VVD, en zelfs het CDA daar aan gaan meewerken.
De enige die het misschien doet is Verdonk met haar "Trots op Nederland", als al haar zetels niet richting Wilders gaan that is..

Ze zullen gaan roepen dat je altijd moet kijken of er mogelijkheden zijn om samen te werken met een partij die zoveel zetels heeft, maar uiteindelijk komen ze er niet uit en proberen ze de PVV daarvan de schuld te geven. Zoiets zal het gaan denk ik.
Wilders wil prob niet eens met Verdonk .

Ik denk dat die andere partijen wel moeten proberen en dat Wilders ook wel in moet zien dat hij puur op zijn manier alleen niet kan. 30 zetels voor de oppositie mag je naar mijn mening niet negeren.

D66, SP, GL en PvdA zullen totaal geen optie zijn. Als je als CDA en/of VVD de keuze hebt tussen een 4 partijen coaltie met CU, D66, PvdA, GL of SP erbij, dan zou het wellicht verstandiger zijn om te gaan praten met de PVV, omdat ze daar wel meer raakvlakken mee hebben, zij het minder sterk en extreem, maar ze liggen er wel.

Maar goed, zolang het dit jaar nog geen verkiezingen worden, is de weg nog veel te lang om daar over te gaan nadenken, ik geef je wel op een briefje dat GL groter zal zijn dan de SP en CDA hoe dan ook in de regering komt.
pi_67795644
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:08 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ik ook
Ik had gisteren al weekend
pi_67795712
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:02 schreef toma het volgende:

[..]

Ik heb me er een tijdje geleden ontzettend over opgewonden. De media helpt ook niet bepaald mee aan een goed beeld over die situatie. Een paar maanden geleden toen die genocide in Darfur begon werd daar bijna niets over verteld tijdens het nieuws, terwijl die Joran van der Sloot alle koppen van de kranten vulde. Ik kon daar met m'n pet niet bij. Er worden duizenden mensen vermoord in Afrika en in Nederland maken we ons druk over een pubertje die heel misschien een meisje heeft vermoord. Dat is natuurlijk heel erg, maar wanneer je dat afzet tegen een genocide dan verdwijnt dat Joran verhaal in het niet.
Het kan nog dichter bij huis.
Die aardbeving van gisteren in Italië (met inmiddels ruim 200! doden) komt echt wel wat in het nieuws, maar stort er in Nederland een vliegtuig neer met minder dan 10 doden, was er een week niets anders op tv.

Het is allebei erg, maar ik blijf zoiets raar vinden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67795924
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het kan nog dichter bij huis.
Die aardbeving van gisteren in Italië (met inmiddels ruim 200! doden) komt echt wel wat in het nieuws, maar stort er in Nederland een vliegtuig neer met minder dan 10 doden, was er een week niets anders op tv.

Het is allebei erg, maar ik blijf zoiets raar vinden.
Het nieuws trekt je aandacht gevoelsmatig meer omdat je meer met een vliegtuigramp in een Nederlandse polder hebt dan een aardbeving in Italië. Daar speelt de media jammer genoeg teveel op in. Andere dingen zouden ook meer belicht moeten worden. Al is het alleen maar om de aandacht van de politiek meer op globale problematiek te brengen dan op lokale probleempjes.
pi_67795975
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef toma het volgende:

[..]

Het nieuws trekt je aandacht gevoelsmatig meer omdat je meer met een vliegtuigramp in een Nederlandse polder hebt dan een aardbeving in Italië. Daar speelt de media jammer genoeg teveel op in. Andere dingen zouden ook meer belicht moeten worden. Al is het alleen maar om de aandacht van de politiek meer op globale problematiek te brengen dan op lokale probleempjes.
Ik vind het eerst eens verstandiger om het in Nederland op orde te krijgen dan hoe ze in Nigeria een ziekenhuis moeten gaan runnen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:27:27 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67796005
Hoi mama.
pi_67796112
BS geeft niks om kleine negertjes in Afrika.
pi_67796223
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

, ik geef je wel op een briefje dat GL groter zal zijn dan de SP.
Dat gaat erom spannen denk ik. De SP is met Marijnissen wel een charismatisch iemand kwijt geraakt, en Femke blijft ergens natuurlijk een geil ding. .

Maar dat de SP veel zetels zal verliezen lijkt vrijwel zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')