quote:Op maandag 6 april 2009 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tyfus, ik moet gewoon al op muggenjacht.
Pas zat ik hier in de bus en daar dreigde ook zo'n situatie te ontstaan tegen de buschauffeur. Nou geloof me, als ik het zie gebeuren dan komt die gast er echt niet goed vanaf. Ik trek dit ZO slecht. Die kutmaatschappij van tegenwoordig en die nog kuttere politieke partijen die dit allemaal maar goedkeuren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:41 schreef Rots het volgende:
Toen ik dat filmpje in de bus van vorig topic zag heb ik meteen de intentie om PVV te gaan stemmen, wat een tyfus uitschot zeg, en zo gaat het ook als we hier niet fucking hard ingrijpen. Dat geknuffel van al die linkse kutpartijen altijd, donder toch op joh, aanpakken die handel.![]()
Hier op de Veluwe valt het nog wel mee. Je hebt wel hangjongeren (Tokkies en Mocro's trouwens), maar meer dan een prullenbak hebben ze nog niet vernield.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas zat ik hier in de bus en daar dreigde ook zo'n situatie te ontstaan tegen de buschauffeur. Nou geloof me, als ik het zie gebeuren dan komt die gast er echt niet goed vanaf. Ik trek dit ZO slecht. Die kutmaatschappij van tegenwoordig en die nog kuttere politieke partijen die dit allemaal maar goedkeuren.
Of nog erger, die debielen die dan roepen dat het net zo goed Nederlanders kunnen zijn die dat doen. Ja, houdt lekker die oogkleppen op. Nogal logisch dat als je in Nederland woont dat je ook Nederlanders dat ziet doen. En ook die Tokkies mogen van mij keihard aangepakt worden.
Ow dit was iets met een soort van tvp ofzo (maar ik meen het wel)
Waar mijn ouders wonen is het ook een stuk minder erg, als bijvoorbeeld Almere en de Randstad. Maar het is gewoon heel simpel. Je blijft met je poten af van overheidsdienders. En of dat nou een buschauffeur is, een ambulancebroeder of een politieagent die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Je blijft er met je poten vanaf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe valt het nog wel mee. Je hebt wel hangjongeren (Tokkies en Mocro's trouwens), maar meer dan een prullenbak hebben ze nog niet vernield.
Maar het blijft schandalig, die gasten moeten dan even een taakstrafje doen of zo?
En dan te bedenken dat ik tegenwoordig om 05:45 opsta.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
Wel even wennen die zomertijd, zeg!
Wel mee eens. Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik denk dat ik ook wel zou optreden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Waar mijn ouders wonen is het ook een stuk minder erg, als bijvoorbeeld Almere en de Randstad. Maar het is gewoon heel simpel. Je blijft met je poten af van overheidsdienders. En of dat nou een buschauffeur is, een ambulancebroeder of een politieagent die het bloed onder je nagels vandaan haalt. Je blijft er met je poten vanaf.
Maar zolang je in Nederland 40 uur tuintjes harken als straf krijgt voor mishandeling en het dubbele als je een overheidsdiender iets doet, zal er niks veranderen.
Ik ben iemand die nooit geweld gebruikt, maar zodra ik dat een keer zie gebeuren, dan blijft die gast ook liggen. En zo zou iedereen er over moeten denken. Maar het is inmiddels zo erg geworden dat we met zn allen bang zijn voor die kleine straatterroristen.
Vanochtend voor het eerst sinds zomertijd voor 11.00 uur opgestaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik tegenwoordig om 05:45 opsta.
Hoop afgehakte lichaamsdelen die in het rond vlogen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef Breach het volgende:
Net Shooting Dogs gekeken. Een film over de genocide in Rwanda mid-jaren 90. Maar die was toch best heftig zeg.
Nah, het moet daar echt gruwelijk geweest zijn. 800000 mensen gewoon afgeslacht in 3 maanden tijd. Had Hotel Rwanda al eens gezien, maar deze is minstens zo heftig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoop afgehakte lichaamsdelen die in het rond vlogen?
Die film heb ik een paar week geleden ook gezien, erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef Breach het volgende:
Net Shooting Dogs gekeken.
Nah ja, ik kan me er vooral kwaad over maken, dat we 100en miljarden in landen als Irak stoppen en dat hier de VN-troepen zelfs teruggetrokken werden. Maar zoals die BBC-reporter zei: men kan zich identificeren met de blanke mensen, en niet met de zwarte, want 'dat blijft toch Afrika'. En ondanks dat het te krankzinnig voor woorden is, is het wel een waarheid als een koe die helaas nog teveel de beslissingen bepaald in deze wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die film heb ik een paar week geleden ook gezien, erg indrukwekkend..
Kun je weer eens zien tot wat soort waanzinnige dingen mensen in staat zijn.
Ik trek dit soort onmenselijke dingen altijd heel erg slecht. Mijn beeld over de wereld is dan ook niet erg positief om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die film heb ik een paar week geleden ook gezien, erg indrukwekkend..
Kun je weer eens zien tot wat soort waanzinnige dingen mensen in staat zijn.
Hehe, dan kun je deze film beter overslaan. Want het is gewoon ziek wat daar gebeurd is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik trek dit soort onmenselijke dingen altijd heel erg slecht. Mijn beeld over de wereld is dan ook niet erg positief om eerlijk te zijn.
Je ziet het nu nog in Oost-Congo en Darfur. Zijn toch ook conflicten waar vergeleken met de 'terrorismelanden' nauwelijks wordt ingegrepen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ik kan me er vooral kwaad over maken, dat we 100en miljarden in landen als Irak stoppen en dat hier de VN-troepen zelfs teruggetrokken werden. Maar zoals die BBC-reporter zei: men kan zich identificeren met de blanke mensen, en niet met de zwarte, want 'dat blijft toch Afrika'. En ondanks dat het te krankzinnig voor woorden is, is het wel een waarheid als een koe die helaas nog teveel de beslissingen bepaald in deze wereld.
Maar goed, dit soort films moet je ook weer redelijk snel van je afzetten, anders word je daar bijzonder naar van.
Doorgewerkt tot 1:20 vannacht en om 7.30 ging mn wekker weerquote:
Dat heb ik dus met Genee, die altijd al in een deuk ligt als hij zn grap richting Johan nog moet maken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef toma het volgende:
[..]
vd Gijp
Die gast heeft zo'n aanstekelijk mooie lach
Wat gebeurde er dan? Paar mocro's die geen kaartje wouden kopen? En geloof mij nou maar, als jij daar in je eentje zit en er komt een groep van vijf marokkanen die niks te verliezen hebben stap jij niet zomaar op ze af om er iets van te zeggen. Meestal hebben die gasten ook nog messen bij zich als het uit de hand loopt, vaak genoeg uit de hand zien lopen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas zat ik hier in de bus en daar dreigde ook zo'n situatie te ontstaan tegen de buschauffeur. Nou geloof me, als ik het zie gebeuren dan komt die gast er echt niet goed vanaf. Ik trek dit ZO slecht. Die kutmaatschappij van tegenwoordig en die nog kuttere politieke partijen die dit allemaal maar goedkeuren.
Of nog erger, die debielen die dan roepen dat het net zo goed Nederlanders kunnen zijn die dat doen. Ja, houdt lekker die oogkleppen op. Nogal logisch dat als je in Nederland woont dat je ook Nederlanders dat ziet doen. En ook die Tokkies mogen van mij keihard aangepakt worden.
Ow dit was iets met een soort van tvp ofzo (maar ik meen het wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |